![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Bourgeois blijft op post als Vlaams minister
ma 04/12/06 - Het N-VA-partijbestuur heeft vanmorgen het vertrouwen in de Vlaamse regering bevestigd en beslist dat Geert Bourgeois Vlaams minister blijft. Het partijbestuur heeft zich vanmorgen beraden over de politieke situatie, na het afspringen van het kartel met CD&V. ![]() Geert Bourgeois blijft minister in de Vlaamse regering, op voorwaarde dat de N-VA haar programmapunten uit het regeerakkoord kan uitvoeren. Volgens partijvoorzitter Bart De Wever (foto) hangt daarbij veel af van de andere meerderheidspartijen. "Wij hebben ons lot niet in eigen handen", zei De Wever. "Als men ons niet wil, dan moet men ons dat ook gewoon zeggen. Ik hoor dat in de coulissen, ik hoor dat van parlementsleden, maar het zijn de mensen die er echt over beslissen, die het ons moeten zeggen." Volgens de partijvoorzitter zal de verdere deelname aan de Vlaamse regering dus pas in de loop van de volgende weken duidelijk worden. bron webstek VRT ben ik nu verkeerd? precies of men had het lot eerder wel in eigen handen.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus moeten alle CD&V ministers er ook uit?
|
![]() |
![]() |