![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Antirookgoeroe Allen Carr overleden aan longkanker
Uitgegeven: 29 november 2006 11:13 Laatst gewijzigd: 29 november 2006 11:16 LONDEN - Allen Carr, de Brit die met zijn boeken miljoenen mensen heeft geholpen te stoppen met roken, is overleden aan longkanker. Dat berichtte de Britse publieke omroep BBC woensdag. Carr, die 23 jaar geleden zelf stopte na jarenlang honderd sigaretten per dag te hebben gerookt, is 72 jaar geworden. Toch wil ik de stoppers een hart onder de riem steken: mensen die langer dan 5 jaar gestopt zijn met roken hebben een net zo grote kand op longkanker als zij die nog nooit gerookt hebben. Tenminste dat zegt mijn huisarts.
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat dacht Allen Carr waarschijnlijk ook .
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezondheidsgoeroes die voor hun 100 sterven zijn altijd een beetje belachelijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementslid
|
![]() Ik zal er gauw nog eentje opzoeken ter herinnering aan hem
|
![]() |
![]() |