![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() In de omgeving van de Kerkstraat in Borgerhout zijn relletjes uitgebroken tussen de politie en groepjes allochtone jongeren. Zij vernielden al enkele bushokjes in de straat en ook de ramen van een aantal geparkeerde wagens moesten eraan geloven. Er zijn een 30-tal jongeren opgepakt.
De politie is aanwezig om te vermijden dat de jongeren afzakken naar het centrum van de stad. Ook de politiehelikopter werd ingezet. Volgens politiewoordvoerder Lommaert is de politie dit weekend talrijk aanwezig in Antwerpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Ik neem nogal aanstoot aan de term "Relletjes"
![]() ![]() Maar ja 't was op de vrt he , minimaliseren die hap
![]() |
#4 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Heb het ook net gezien op VTM om 18u. Schandalig is da! En de meerderheid waren nog snotapen. Ze zouden die ouders zware boetes moeten opleggen omdat ze niet voor hun kinderen zorgen. Zie ook mijn laatste post in die topic van McDonalds. Wedden dat de meerderheid van de ouders van die Marokkanen-jongeren nie wisten waar hun kind was. Die mannekes gaan nie naar buiten en zeggen tegen hun ouders van : dag he moeke, we gaan rellen!! Nee, da zijn allemaal geniepigaards, lafaards want als ze alleen zijn, dan schijten ze in hun broek of gaan ze lopen (en lopen ze uit lompigheid tegen een gewapende agent met de dood als gevolg) Dit moeten we toch nie tolereren. Ik stel voor dat alle Vlamingen, morgen het varken gaan uithangen op die braderie van AEL. Dan kunnen wij ook de dikke bmw's van de marokkaanse drugdealers kapot doen, winkelruiten van Marokkan ingooien. Zo doen DEZE "GASTEN" in ons land! maar ja, da's normaal. Greetz from MECHELEN
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() -Pa er zit een migrantenjongere in de huiskamer
-Is hij aan het rellen of is hij braaf -Hij is nog steeds braaf -Geef hem een koekje |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Het is de wil van Allah die hen doet rellen.
Zijzelven kunnen er dus geen bal aan doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Waarom zijn er eigenlijk rellen uitgebroken???
![]() |
![]() |
#9 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Zijn geen rellen is gewoon marokkaans straatfeest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die mensen zijn net als jij en ik hier geboren, en trachten hun bestaan hier in België - hun land - op te bouwen.. En net zoals andere Belgen uiten die hun ongenoegen wanneer hen onrecht aangedaan wordt. Dat dit soms gepaard gaat met baldadigheden is niet goed te praten. Het enige wat je daar over kan zeggen is dat het blijkbaar geen alleenrecht van Vlaams Blokkers is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het dan zo moeilijk om gewoon te zeggen: wat ze daar doen kan in geen enkel geval? Neen, dat krijgt u niet over uw lippen. Uw knuffelmigranten zijn immers heilig. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Metser de handelaars in borgerhout die het lef nog hebben hun zaak open te houden heb je daar al eens aan gedacht.Deze mensen zijn echt vlaams met vlaamse ouders en vlaams bloed en hun winkel wordt om de haverklap aan diggelen gegooid als er iets is met migranten.Wel ik vind het voor deze mensen zeer erg en vind dat ze heel moedig zijn om toch nog vol te houden.Maar hoelang kunnen deze mensen het nog aan.De laatste keer dat hun winkeltje in duigen is gegooid was er wel het VL Bl om hen te steunen en om een oplossing te zoekn om alles te vergoeden of denk je dat die bruintjes s'anderdaags de offerte van de schade komen opvragen.Denk aan de mensen die op zaterdag met de kinderen gaan winkelen en ineens zo een bende wilde apen tegenkomen.Het moet gewoon zo niet en daarmee uit en dat is op geen enkele manier goed te praten en zeker niet te verdedigen anders ben je niet beter dan degene die het uitvoeren alleen durf je niet buiten komen en laat je andere de kastanjes voor je uit het vuur halen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Burgemeester
|
![]() - Als een politieagent een stelende moslim neerkogelt, breken er onmiddellijk rellen uit.
- Als enkele moslims in een toren vliegen met 3000 doden als gevolg, vieren de moslims feest in de straat. - Als in Istanboel een bank en een ambassade de lucht invliegen, en daarbij vele moslims omkomen, is dat "een daad van de Amerikanen, want moslims doen zoiets niet" (gisteren VRT-nieuws). Moslims zijn uitverkoren door Allah. Daarom is een moslimdode erg, een dode niet-moslim daarentegen is "een goede zaak". Zoals sp.a, spirit en groen! het zeggen: "we moeten tolerant zijn, deze lieve mensen bedoelen het goed, en ze maken zulke lekkere thee".
![]() |
#16 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Stellen dat vreemdelingen ook maar IETS slecht kunnen uitvreten is een taboe dat overeind moet blijven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U stondt tijdens deze rellen bij de allochtone jongeren in Borgerhout(de grijze man met de bril). U was duidelijk herkenbaar(nieuwsuitzending VTM). Op dit forum laat u uitschijnen dat u voor het Vlaams Blok bent,terwijl u deze allochtone jongeren steund. Ik kan dit bewijzen aan de hand van de nieuwsuitzending van VTM.(19.00u). ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
"Dat dit soms gepaard gaat met baldadigheden is niet goed te praten. Het enige wat je daar over kan zeggen is dat het blijkbaar geen alleenrecht van Vlaams Blokkers is." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() U kan geen ballen bewijzen en ik was er zeker niet jij mag denken van mij wat jij wil en wie jij denkt,ondertussen moet je het dan ook maar bewijzen.Ik kan hier zeggen dat jij er ook was en dat je zelfs stenen hebt gegooid hebt daarmee heb ik nog niks bewezen en een grijze met een bril,wel ik was zo aangedaan van de beelden en had direkt in men hoofd ocharme die toeristen en handelaars en ocharme die vlaamse kindjes die er waren met hun ouders,ik heb echt geen tijd en geen reflex gehad om te kijken wie er was en waar ze stonden.Wat ik wel zeker weet was dat ik er niet was maar ik hoef aan jou geen verantwoording af te leggen.En trouwens is het soms mogelijk dat er is 1 topic is die niet door jou verziekt wordt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Van: Peter De Ryck
Aan: kweethetwelenkweethetni Geplaatst: Za Nov 22, 2003 8:12 pm Onderwerp: HYPOCRIET http://forum.politics.be/viewtopic.php?p=251451#251451 _________________ Wie overwint kweekt vijandschap,wie verliest heeft smart. Maak U niet druk om overwinning of nederlaag. Leef in vreugde. |
![]() |
![]() |