![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Wie zegt ook weer dat "politiek" niet plezant kan zijn ?
![]() ![]() In "Dag Allemaal" 25-11, het roddelblad van Blokkertjes, zegt Frank Vanhecke bereid te zijn tot een gesprek met iedereen, ook met leden van de koninklijke familie. Na de verkiezingen van 1978 ging Karel Dillen, de eerste verkozene van het Vlaams Blok, niet in op een uitnodiging van koning Boudewijn. Sindsdien is niemand van de partij nog op het paleis op de koffie gevraagd. ![]() Dit moet nu veranderen. Het Blok wil samen met het koninklijke circus de Vlaamse onafhankelijkheid uit de brand slepen. ![]() Nieuwe meesters, nieuwe tijden...hahaha! ![]() ![]() Vanhecke heeft zich in zijn huis laten intervieuwen door P.V.D., door integer Frankske steeds minachtend linkse Pol van Den Druppel genoemd. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Ik had niet verwacht dat uitgerekend jij Dag Allemaal leest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() da's het boekske dat vettige Lucien in de wachtzaal leest van de psyhiater waar hij kind aan huis is
![]()
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dag Allemaal is helemaal geen Blok boekske. Het is het enige van de boekjes uit dat segment (blik, story, ...) dat niet enkel op sensatie jaagt maar achterliggende maatschappelijke problemen aankaart en dit redelijk genuanceerd doet voor zo'n toegankelijk tijdschrift. Leg de Dag allemaal maar aans naast een Blik of een Story.
Als ik mij niet vergis is het trouwens het meest gelezen tijdschrift van Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
allez, vanaf nu ben jij GIERIGE,vettige Lucien
![]() |
![]() |
#8 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Allez, het VB legt zich neer bij de monarchistische realiteit, ja, zo kunnen ze hun stemmenaantal nog verdubbelen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
you'd wish! 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Hoe bedoelt u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
Dhr. Vanhecke doet geen knieval met te zeggen dat hij deze keer een uitnodiging van de koninklijke garde naast zich gewoon neerlegt. Hij kan even goed op de koffie gaan en proberen ze duidelijk te maken wat het Vlaams Blok echt is en echt denkt ... dus niet wat bijvoorbeeld de media er van maakt of wat Decoorne hier allemaal schrijf! Hij kan misschien proberen de koning en zijn gevolg te overtuigen van hun geen nut hebben van bestaan! Of van het feit dat Vlaanderen eigenlijk beter onafhankelijk zou worden. Maar neen, Dhr. Vanhecke zegt het deze keer te willen overwegen om op een uitnodiging in te gaan ... en Lucibos ontdekt dat het Vlaams Blok hiermee al zijn principes overboord gooit! Haloween is door Decoorne ... de spoken zijn weg! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Ik hoop dat het Blok op de koffie gaat bij de koning. Dan zou ik de enige zijn die principieel niet bij de koning op de koffie wil komen.
Moest het nu nog thee zijn ...'k zou er nog eens over nadenken.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
Gouverneur
Locatie: Speciaal om GC plezier te doen: 2 dagen op de 14 Meuzegem
|
![]() Citaat:
Jij komt steds met leugens af! Op mijn werk dien ik neutraal werk te leveren, daarbuiten mag ik een eigen mening hebben. Ook een eigen politieke voorkeur. En ik ontken zeker niet dat deze naar het Vlaams Blok uitgaat! Al hebben ook LA, NVA en CD&V enkele punten die me aanspreken. Vaak staan deze ook te lezen in het programma van het Vlaams Blok! ... te moeilijk om te volgen? Dhr. Vanhecke zegt dat het Vlaams Blok ooit eenmaal op koffie is gevraagd en dat ze dit hebben geweigerd. Nu zou men het overwegen. Men zegt NIET dat men wegens dit gesprek punten zou aanpassen! Jij bent toch een rare ... de ene dag probeer je, en ThePiano ed., te bewijzen dat het Vlaams Blok niet veranderd is. En de andere dag lezen ze zo'n uitspraak, interpreteren ze met opzet foutief, en dan roept men moord en brand dar het Vlaams Blok Vlaanderen en zijn principes verraad! De verwijten komen dan nog van een persoon die zelf verraad heeft gepleegd door de rug te keren naar de partij waarvoor hij verkozen was. 2006 zal raad brengen, Decoorne! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Bwa een Onafhankelijk Koninkrijk Vlaanderen waar Laurent Koning speelt lijkt mij niet slecht
![]() ![]()
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() [quote="Klaas"]
Bewijs jij maar eens dat ik de zaken op zijn kop zet! Jij komt steds met leugens af! Hoe groter de hoop kak die je moet verbergen, hoe groter de gazette om hem af te dekken... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |