![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Bron: DE TELEGRAAF
Binnenland di 19 dec 2006, 05:30 | 405 reacties Alleen halal eten op kerstdiner van het Rode Kruis door Gijsbert Termaat en Tjerk de Vries AMSTERDAM - Bewoners uit de Diamantbuurt in Amsterdam zijn furieus op de organisatoren van een kerstdiner waar alleen halal (voor moslims toegestaan voedsel) gegeten mag worden. Alle buurtbewoners kregen onlangs een uitnodiging van activiteiten- en jongerencentrum Cinetol en het Rode Kruis om zaterdag aan te schuiven voor het diner en zodoende de allochtone en autochtone bewoners dichter bij elkaar te brengen. "Op zich hartstikke leuk, maar toen ik de brief eens goed doorlas, werd ik woedend. 'Alle aanwezigen wordt gevraagd iets lekkers voor het hoofdgerecht mee te nemen. Let op, er wordt halal gegeten!' stond erin. Ik wist niet wat ik meemaakte, dit is echt van de gekke", aldus een buurtbewoonster. ![]() Hier wordt ons kerstfeest afgepakt door de Islam, en ons staat voor het vrij westen, niet alleen holland. NEE TEGEN HALAL VOEDSEL, HET IS GEESTELIJK VERGIF. Het is een signaal van islamisering en minachting van het gastland. Het is een veroveringsproducht. HANDEN AF VAN ONZE FEESTEN. Laatst gewijzigd door stropkeuh : 19 december 2006 om 18:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementslid
|
![]() Zie ook topic Vreemdelingenbeleid en Integratie. Daar verder op ingaan staat al wat reactie op zelfde item door Circe gepost.
Over en sluiten. ![]() |
![]() |
![]() |