![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wat moet het stadsbestuur gratis ter beschikking stellen bij een volgende AEL braderij | |||
KLINKERS |
![]() ![]() ![]() |
6 | 28,57% |
BASEBALLKNUPPELS |
![]() ![]() ![]() |
4 | 19,05% |
VOORHAMERS |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
KOEVOETEN |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
SCHROEVEDRAAIERS (grote wel te verstaan) |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
MESSEN EN ANDERE STEEKWAPENS |
![]() ![]() ![]() |
1 | 4,76% |
NIKE AIR (OM SNELLER TE KUNNEN LOPEN) |
![]() ![]() ![]() |
9 | 42,86% |
Aantal stemmers: 21. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Der was veel volk op de AEL-braderij vorige zaterdag in Borgerhout. de straten zagen bij momenten zwart van het volk.
Er werden typische allochtone sporten gedemonstreerd zoals er zijn : bushokjes vernielen, telefoontoestellen kapot maken, autoruiten inslaan. Ook de 100 meter van de politie weglopen werd meermaals gedemonstreerd. De Tom en Jerry belevenis had ook veel succes. Sommige onverbeterlijke kniesoren betreurden het dat het kapotslaan van winkelruiten niet werd getoond. Langs de andere kant werd het gooien met stenen naar een bus wel gedemonstreerd. Dat kon op veel bijval rekenen van de aanwezige passagiers. De discipline 'het is allemaal de schuld van de politie' werd ook met erg veel succes in de praktijk gebracht. We kunnen enkel hopen dat de racistische burgmeester Patrick Jansens, volgende keer wel toelating geeft voor een volgende AEL-braderij. Ik vind dat men dan trouwens vanuit het stadsbestuur moet overgaan tot het gratis uitdelen van baseballknuppels, hamers en ook een paar paletten met stenen klinkertjes. Kwestie van de feestelijkheden nog beter te kunnen organiseren. Weet ge wel hoe vermoeiend dat is om stenen uit de grond los te wrikken ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() En aan alle mensen van goede wil die toch nog in Borgerhout wonen en die dat eeuwigdurend getreiter nog altijd moeten ondergaan. Sterkte.
Blij dat ik er weg ben. Maar ik heb nog altijd mijn bevoorrechte (??) getuigen vanop de eerste rij wonen (oa op de Turnhoutsebaan) En die mensen zijn dat kotsmoe. Daarom was deze kleine poging om toch een klein beetje een heel kleine g(r)limlach op hun gezicht te brengen. Ge moet eens informeren hoeveel dat ge terugkrijgt als uwen auto zijn ruiten worden stukgeslagen tijdens rellen, aan uwen verzekeringsmakelaar. Dan is de g(r)limlach rap weg. Heel rap weg. Heeeel rap.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik heb nen klinker gekocht, Walter!
![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Das goe Jef.
Draait nog maar eens aan het rad
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() vliegtuigtickets enkele reis casablanca
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Vreemdeling
|
![]() geef mij maar een regenscherm om me te beschermen tegen het waterkanon
![]()
![]() |
#7 |
|
![]() Eigenlijk is het jammer dat mijn laatste keuze van de poll niet is aangenomen. 'k zen der genen handigen in denk ik.
Want dan hadde nog kunnen markeren : Heel veel goede moed en goede wil aan alle mensen die nog in Borgerhout wonen en die ondanks alle terreur toch dagelijks de moed opbrengen om er nog iets van te willen maken. Gisterenavond op Canvas trouwens die Duitse reportage gezien over Ardoyne Road ? Ik kreeg ter plekke een nachtmerrie en vreesde dat dit misschien wel eens een voorafbeelding zou kunnen worden van een Borgerhout in de jaren 2050 of zo ? Zoveel zinloze haat en geweld, want de andere kant was begonnen, en dus blijven de mensen daar in een vicieuze cirkel draaien die, op enkele uitzonderingen na, door niemand echt gewenst is. Schrijnende dingen zoals die katholiek vertelde dat ze in Spanje met mensen uit de buurt (protestanten) hadden kennisgemaakt en zich goed geamuseerd hadden. Eens het vliegtuig terug in en terug in Noord Ierland kende men elkaar niet meer. Is dit hetgeen ons ook te wachten staat binnen enkele tientallen jaren ?
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() de enigen die dit kunnen oplossen zijn de allochtonen zelf
zolang vandaar geen duidelijk signaal komt dat ze die criminele herrieschoppertjes kotsbeu zijn zal de zweer blijven etteren Zijn er zulke mensen? Indien ja, wordt ernaar geluisterd? Worden hen middelen gegeven om aktie te ondernemen? Krijgen zij toegang tot de media? Krijgen zij ondersteuning van het bestuur en de ordediensten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() 'k hem trouwens gehoord dat MacDonald een hamburgerrestaurant gaat openen in een van de leegstaande winkelgebouwen op de Turnhoutsebaan.
' t zou nen 'take away' worden. Klanten met bivakmuts krijgen voorrang.
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Borgerhout huivert voor Achrak-herdenking
Waar 's morgens jonge allochtone basketters feesten, sneuvelen 's middags ruiten Van onze redacteur BORGERHOUT -- Woensdag 26 november is de moord op de 27-jarige Mohammed Achrak in Borgerhout net één jaar oud. De familie heeft de plaats van de misdaad, een sociale woning aan de Schapenstraat, intussen verlaten en wenst absoluut met rust te worden gelaten. Buurtbewoners die met allerhande comités hard werken aan het samenwonen en -leven in hun veelkleurig district zijn evengoed als de dood voor herinneringsmomenten en nationale media-aandacht. Zaterdagmiddag riep een harde confrontatie tussen jonge allochtonen en een sterke politiemacht op de Turnhoutsebaan de beelden van een jaar geleden sowieso weer op. Op hetzelfde Sint-Willibrordusplein waar 's morgens het nieuwe basketploegje 'De Willibies' -- met diverse allochtone kinderen -- zijn eerste match speelde en won, stonden zaterdag in de late middag verschillende zware interventiewagens van de politie. 's Morgens pret, 's middags herrie en miserie. 's Morgens alleen lokale media, 's middags de nationale kanonnen. Het tekent Borgerhout en buurman Antwerpen-Noord. De spanning rond de 'verjaardag' van de moord op Achrak hing volgens velen al dagen in de lucht, al geldt allicht ook hier de stelling dat iedereen het gelooft als het maar veel wordt rondverteld. Toch verscheen vader Achrak eind vorige week in het Koninklijk Atheneum aan de Rooseveltplaats om er de allochtone scholieren tot kalmte op te roepen. Het kon de confrontatie zaterdagmiddag, op dezelfde plaats als twaalf maanden eerder, niet verhinderen. Over de schermutselingen op die Turnhoutsebaan schrok de stad Antwerpen zich een jaar geleden ook wel eventjes te pletter. Na de klassieke reeks reacties, dokterde het stadhuis daarna speciaal voor Borgerhout een strategisch stappenplan uit, werkstuk dat pas in maart zal worden geëvalueerd, omdat het dan pas zijn eerste verjaardag heeft. Ziet de Borgerhoutenaar nog niets of niet veel van dat plan, dan staat het volgens Tom Meeuws, kabinetschef van schepen voor Samenlevingsopbouw Chantal Pauwels (Groen!) toch op de sporen. Komt Borgerhout in beeld, dan gaat het steeds om oud-Borgerhout, de woonkern binnen de Singel, langs weerszijden van de Turnhoutsebaan. De statistieken leren dat Oud-Borgerhout met een dramatisch hoge werkloosheid kampt en een veel jongere bevolking heeft dan andere stadsdelen. Gebrek aan werk, behoefte aan ontspanning, twee pijnpunten, twee voedingsbodems voor wrevel. Het cijfermateriaal is Meeuws niet onbekend en een vergelijking met het Nederlandse Rotterdam wijst uit dat het niet van vandaag op morgen zal worden opgelost. De Nederlandse havenstad deelt werkzoekenden ook in volgens afstand tot de arbeidsmarkt, met vier categorieën. Een werkloze uit de eerste categorie kan onmiddellijk in een job stappen, iemand uit rang twee heeft een korte opleiding vandoen, voor groep drie is een langdurige scholing voor de arbeidsmarkt nodig, groep vier is totaal niet inzetbaar wegens gebrek aan kwalificaties of papieren. Rotterdam noteert 25 % van de werklozen in categorie drie, 38 % in de vierde. ,,En grosso modo geldt dat ook voor ons'', aldus Meeuws. Is een derde van de Borgerhoutse werklozen allochtoon, dan bereikt de stad volgens Meeuws intussen wel meer dan de helft van de mensen van niet-Europese afkomst bij de kandidaten voor diverse scholings- en tewerkstellingsprojecten in samenwerking met de Vlaamse overheid. Het stappenplan voorziet ook een bemiddelingscel voor incidenten, cursussen diversiteit voor loketambtenaren, meer allochtonen in stadsdienst. Het draait, volgens Meeuws. Alleen van het meldpunt voor racisme kwam nog niets in huis. De stad kan niet, het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding wel, maar het bestaande meldpunt is volgens Meeuws te bescheiden. Zeker zo sterk als de stad, timmerden de voorbije twaalf maanden diverse organisaties aan de Borgerhoutse samenleving, met buurtfeesten, discussie- en ontmoetingsavonden en een website als resultaat. Bij de absolute blikvanger, de vzw Rataplan, wil motor Paul Schyvens, met cinema Roma de bezoekers het vergane goed gevoel en de fierheid teruggeven. Het geldt ook voor de buurtgroepen, met voor hen ook een zoektocht naar meer contact tussen allochtonen en autochtonen. De buurtcomités worden door critici wel eens afgeschilderd als de positivo's, die het negatieve niet willen zien en slecht de oudere autochtonen of allochtonen bereiken. Het eerste is een appreciatie, het tweede vaak een feit. Toch kon ook burgemeester Patrick Janssens (SP.A) vrijdagavond in het stadhuis zien dat het kleurrijk netwerk groeit. De vrijwilligers rond de viering van twintig jaar Regionaal Instituut Samenlevingsopbouw hadden veel kleur. Om de frustratie van het niet bereiken van de allochtoon tegemoet te komen, schudde de stad volgens Tom Meeuws overigens grondig aan de boom in de subsidies aan het allochtone middenveld. ,,We hebben het bedrag verdubbeld van 400.000 naar 800.000 euro. Grote koepels als de Federatie van Marokkaanse Verenigingen en de Turkse Unie zullen nog wel geld krijgen, maar alleen voor grote projecten rond samenleving, onderwijs en werkgelegenheid.'' ,,Er komt geen blanco cheque meer. Daarnaast voorzien we geld voor allerhande acties die voor creatieve ontmoeting zorgen tussen allochtoon en autochtoon. Niet dat ze mekaar meteen doodgraag moeten zien, maar we hebben de allochtonen wel gezegd dat het om een gedeelde verantwoordelijkheid gaat.'' Volgens Meeuws komt de trein op gang. De Arabisch Europese Liga (AEL) blijft in dat samenlevingsspel een pion, die duidelijk ook niet de confrontatie schuwt met de nieuwe burgemeester. Voor de ongeregeldheden zaterdag schoof de AEL meteen de verantwoordelijkheid in Janssens' schoenen en de organisatie waarschuwt ook voor verdere escalatie van de gespannen situatie. Onderdrukking van de islam en zijn cultuur zijn volgens de AEL de basis van het ongenoegen en de strijd. Hoe dan ook, in dezelfde straten waar zaterdagmiddag allochtone Willibies fier voor 't eerst scandeerden dat ze de Champions waren, gooiden 's namiddags leeftijdsgenoten autoruiten stuk. Of omgekeerd. 24/11/2003 Guy Fransen ©Copyright De Standaard ------------------------------------------------------------------------------------- website = http://www.turnhoutsebaan.net/forum/index.php Toch jammer dat ongeveer ALLE autochtone posters van het forum gebanned werden! banlijst
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Borgerhout huivert voor Achrak-herdenking
Waar 's morgens jonge allochtone basketters feesten, sneuvelen 's middags ruiten Van onze redacteur BORGERHOUT -- Woensdag 26 november is de moord op de 27-jarige Mohammed Achrak in Borgerhout net één jaar oud. De familie heeft de plaats van de misdaad, een sociale woning aan de Schapenstraat, intussen verlaten en wenst absoluut met rust te worden gelaten. Buurtbewoners die met allerhande comités hard werken aan het samenwonen en -leven in hun veelkleurig district zijn evengoed als de dood voor herinneringsmomenten en nationale media-aandacht. Zaterdagmiddag riep een harde confrontatie tussen jonge allochtonen en een sterke politiemacht op de Turnhoutsebaan de beelden van een jaar geleden sowieso weer op. Op hetzelfde Sint-Willibrordusplein waar 's morgens het nieuwe basketploegje 'De Willibies' -- met diverse allochtone kinderen -- zijn eerste match speelde en won, stonden zaterdag in de late middag verschillende zware interventiewagens van de politie. 's Morgens pret, 's middags herrie en miserie. 's Morgens alleen lokale media, 's middags de nationale kanonnen. Het tekent Borgerhout en buurman Antwerpen-Noord. De spanning rond de 'verjaardag' van de moord op Achrak hing volgens velen al dagen in de lucht, al geldt allicht ook hier de stelling dat iedereen het gelooft als het maar veel wordt rondverteld. Toch verscheen vader Achrak eind vorige week in het Koninklijk Atheneum aan de Rooseveltplaats om er de allochtone scholieren tot kalmte op te roepen. Het kon de confrontatie zaterdagmiddag, op dezelfde plaats als twaalf maanden eerder, niet verhinderen. Over de schermutselingen op die Turnhoutsebaan schrok de stad Antwerpen zich een jaar geleden ook wel eventjes te pletter. Na de klassieke reeks reacties, dokterde het stadhuis daarna speciaal voor Borgerhout een strategisch stappenplan uit, werkstuk dat pas in maart zal worden geëvalueerd, omdat het dan pas zijn eerste verjaardag heeft. Ziet de Borgerhoutenaar nog niets of niet veel van dat plan, dan staat het volgens Tom Meeuws, kabinetschef van schepen voor Samenlevingsopbouw Chantal Pauwels (Groen!) toch op de sporen. Komt Borgerhout in beeld, dan gaat het steeds om oud-Borgerhout, de woonkern binnen de Singel, langs weerszijden van de Turnhoutsebaan. De statistieken leren dat Oud-Borgerhout met een dramatisch hoge werkloosheid kampt en een veel jongere bevolking heeft dan andere stadsdelen. Gebrek aan werk, behoefte aan ontspanning, twee pijnpunten, twee voedingsbodems voor wrevel. Het cijfermateriaal is Meeuws niet onbekend en een vergelijking met het Nederlandse Rotterdam wijst uit dat het niet van vandaag op morgen zal worden opgelost. De Nederlandse havenstad deelt werkzoekenden ook in volgens afstand tot de arbeidsmarkt, met vier categorieën. Een werkloze uit de eerste categorie kan onmiddellijk in een job stappen, iemand uit rang twee heeft een korte opleiding vandoen, voor groep drie is een langdurige scholing voor de arbeidsmarkt nodig, groep vier is totaal niet inzetbaar wegens gebrek aan kwalificaties of papieren. Rotterdam noteert 25 % van de werklozen in categorie drie, 38 % in de vierde. ,,En grosso modo geldt dat ook voor ons'', aldus Meeuws. Is een derde van de Borgerhoutse werklozen allochtoon, dan bereikt de stad volgens Meeuws intussen wel meer dan de helft van de mensen van niet-Europese afkomst bij de kandidaten voor diverse scholings- en tewerkstellingsprojecten in samenwerking met de Vlaamse overheid. Het stappenplan voorziet ook een bemiddelingscel voor incidenten, cursussen diversiteit voor loketambtenaren, meer allochtonen in stadsdienst. Het draait, volgens Meeuws. Alleen van het meldpunt voor racisme kwam nog niets in huis. De stad kan niet, het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding wel, maar het bestaande meldpunt is volgens Meeuws te bescheiden. Zeker zo sterk als de stad, timmerden de voorbije twaalf maanden diverse organisaties aan de Borgerhoutse samenleving, met buurtfeesten, discussie- en ontmoetingsavonden en een website als resultaat. Bij de absolute blikvanger, de vzw Rataplan, wil motor Paul Schyvens, met cinema Roma de bezoekers het vergane goed gevoel en de fierheid teruggeven. Het geldt ook voor de buurtgroepen, met voor hen ook een zoektocht naar meer contact tussen allochtonen en autochtonen. De buurtcomités worden door critici wel eens afgeschilderd als de positivo's, die het negatieve niet willen zien en slecht de oudere autochtonen of allochtonen bereiken. Het eerste is een appreciatie, het tweede vaak een feit. Toch kon ook burgemeester Patrick Janssens (SP.A) vrijdagavond in het stadhuis zien dat het kleurrijk netwerk groeit. De vrijwilligers rond de viering van twintig jaar Regionaal Instituut Samenlevingsopbouw hadden veel kleur. Om de frustratie van het niet bereiken van de allochtoon tegemoet te komen, schudde de stad volgens Tom Meeuws overigens grondig aan de boom in de subsidies aan het allochtone middenveld. ,,We hebben het bedrag verdubbeld van 400.000 naar 800.000 euro. Grote koepels als de Federatie van Marokkaanse Verenigingen en de Turkse Unie zullen nog wel geld krijgen, maar alleen voor grote projecten rond samenleving, onderwijs en werkgelegenheid.'' ,,Er komt geen blanco cheque meer. Daarnaast voorzien we geld voor allerhande acties die voor creatieve ontmoeting zorgen tussen allochtoon en autochtoon. Niet dat ze mekaar meteen doodgraag moeten zien, maar we hebben de allochtonen wel gezegd dat het om een gedeelde verantwoordelijkheid gaat.'' Volgens Meeuws komt de trein op gang. De Arabisch Europese Liga (AEL) blijft in dat samenlevingsspel een pion, die duidelijk ook niet de confrontatie schuwt met de nieuwe burgemeester. Voor de ongeregeldheden zaterdag schoof de AEL meteen de verantwoordelijkheid in Janssens' schoenen en de organisatie waarschuwt ook voor verdere escalatie van de gespannen situatie. Onderdrukking van de islam en zijn cultuur zijn volgens de AEL de basis van het ongenoegen en de strijd. Hoe dan ook, in dezelfde straten waar zaterdagmiddag allochtone Willibies fier voor 't eerst scandeerden dat ze de Champions waren, gooiden 's namiddags leeftijdsgenoten autoruiten stuk. Of omgekeerd. 24/11/2003 Guy Fransen ©Copyright De Standaard ------------------------------------------------------------------------------------- website = http://www.turnhoutsebaan.net/forum/index.php Toch jammer dat ongeveer ALLE autochtone posters van het forum gebanned werden! banlijst
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik lees waarom er gebanned werd, lijkt het mij niet onterecht.
Zouden ze hier beter ook eens doen.
![]() |
#13 |
Gouverneur
|
![]() Tut tut, in een democratische omgeving moeten alle meningen aan bod kunnen komen. Een discussie is geen echte discussie als niet alle mogelijke partijen aan bod kunnen komen. Het internet is een bij uitstek ideale plek om een discussie te kunnen voeren.
Dat er rellen gingen zijn had ik wel verwacht. En toch proberen ze het weer te steken op "verveling" wegens geen werk en geen vertier. Verdorie toch ! Ik zou aan die mannekes willen zeggen: "Doe zoals ik en lees eens een goed boek. Ga je kennis vergroten door interessante boeken uit de bibliotheek te lenen of naar educatieve programma's op tv te kijken, volg bijscholingscursussen, blijf niet zitten niksdoen !" Maar nee, dat is dan weer te moeilijk voor die mannekes want ze werden gediscrimineerd op school en daardoor kunnen ze niet goed lezen ofzo. En met hunne achterstand kunnen ze niets bijleren. Allemaal dikke bullshit en gezever in pakskes. Ze willen vanalles in hun schoot geworpen krijgen zonder er iets voor te moeten doen (en niet alleen allochtonen zijn zo, ik ken genoeg autochtone pubers met hetzelfde probleem dus ge kunt me wat dat betreft niet beschuldigen van racisme). Gewoon terug naar school sturen, en ze een deftig beroep aanleren zodat ze weer wat sterker staan op de arbeidsmarkt. Ah wacht efkes, ze willen juist niet naar school omdat ze wilden gaan poen verdienen. Hmm... vicieuze cirkel noemen ze dat geloof ik. Afin, misschien wilden ze waarschijnlijk weer eens "meevoelen" met hun verre neven in Palestina enzo, dat kan ook een reden zijn geweest. Zielig hoor. Zo weinig fantasie, zo weinig creativiteit... alleen maar dingen kapotmaken. Pathetisch.
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() nou, je hebt het natuurlijk niet helemaal zelf gevolgd
![]() ![]() Iemand (allochtoon) schreef vb. "ze moesten je ophangen aan je behaarde bejaarde schaamlippen".... dat bleek best door de beugel te kunnen. " Echter: de vermelding "Arab pride en niet Arabe pride " was voldoende voor een ban! ![]() Ook het onderschrift "NIET KLIKKEN", waarbij je dat schermpje met "you are an idiot" krijgt indien je er wel op klikte, was voldoende voor een BAN (was wel een autochtoon die het had gebruikt) "14-06-03 Moeder Theresa - ban handtekening bevat link naar webpagina dat popups genereert "you are an idiot" " Enfin, we hebben onze lol gehad! en toén werkte het forum! Sinds heel die groep gebanned werd ligt het gewoon stil.
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() Hoezo braderij, het is toch ramadan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() Was dat dan niet die braderij van den Jahjah ? 't feest moet dan nog beginnen zekers ?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Gouverneur
|
![]() Kunnen we ze verstand geven??? Dat is onmogelijk zeker...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() "Waar 's morgens jonge allochtone basketters feesten, sneuvelen 's middags ruiten
Van onze redacteur BORGERHOUT -- Woensdag 26 november is de moord op de 27-jarige Mohammed Achrak in Borgerhout net één jaar oud. ..." Conclusie : voor de politiek correcte positivo's is werkloosheid en verveling een verschoningsgrond voor zinloos geweld en amokmakerij door klaag-Marokkaantjes die - ochotte- ook nog door de media genegeerd worden. Het zijn diezelfde positivo's die ook steeds maar blijven zeuren ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() Persoonlijk vind ik dit soort van Bradereiën een goed idee.
Zij laten ons zien wie en wat de vreemdelingen in ons land werkelijk zijn. Ik durf te stellen dat er na elke demonstratie van vreemdelingengedrag er een heleboel mensen over de streep getrokken worden om Vlaams Blok te stemmen. Conclusie; DOE ZO VERDER JONGENS |
![]() |
![]() |