![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou zeggen, sluit die haatspuiende en opruiende misdaadcentra. En snel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Of laat Sharon ze gewoon bezoeken...
![]() |
#3 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maar, Antoon, moet je dit nu weer veralgemenen? Niet alle imans of moskeëen zijn extremisten. Daarom lijkt me beter om niet enkel te slaan maar ook te zalven. Steun de gematigde moslims openlijk zodat je duidelijk maakt aan onze moslimbroeders dat de overheid niet tegen de Islam is maar wel tegen extremistische sujetten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst moesten we alles in het werk stellen om ze te integreren, wat volledig mislukt is (zelf de groenen zeggen dat). Waarom is het mislukt? Niet omdat wij niet alles hebben gedaan wat moest en met de nodige middelen. Neen, gewoon omdat die allochtonen dat niet willen en gewoon verder en extremer islamizeren. En nu kom je dan af met ee nieuw verhaal. We moeten beide samenlevingen (westerse en moslim-) openbreken . Was da nu weer voor bullshit. Wij moeten juist niks. De moslims die hier te gast zijn moeten zich gedragen en aanpassen, en anders moeten ze maar vertrekken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Mooi werk van de Franse geheime dienst, meer kan ik daar niet over zeggen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zij hebben er misbruik van gemaakt door tegelijk op onze kosten te leven en ondankbaar lastig en arrogant te zijn. Jouw opmerking is niet alleen achterhaald maar volledig onjuist. Het is welletjes geweest en ze behoeven geen moreel crediet meer. De boodschap is zich nu aanpassen en gedragen, en anders wegwezen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Dacht dat de simplisten van het Blok hier een patent op hadden maar jij kan er ook wat van! |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() Zoals Jezus deed met de kooplieden in de Tempel:
Met de karwats op dat tuig tot ze allemaal uit ons huis verdreven zijn. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens dat ze een gevaar voor de wereldvrede zouden zijn is inderdaad de visie van de arabieren en andere moslim-dictaturen. Ik deel hun mening niet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Burger
|
![]() Ik vraag me af, zouden er ook in de Ardennen zijn? Zo een rijke arabier die een terrein van een paar kilometer heeft gekocht en daar nieuwe wandelende bommen opleid?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
"Imam"
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dit is te makkelijk, Darwin, wil jij even overnemen aub. Stef, meiske: bestrijd de gewoontes dan, als die zo slecht zijn. Bestrijd de religie. Bestrijd de hele cultuur dan, als je het echt wil! Maar stop met die mensen te demoniseren. Jich.
![]() |
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() Als die moslims werk willen vinden, moeten ze aan dezelfde eisen voldoen als wat geëist wordt van autochtone sollicitanten. Dat lijkt me maar normaal.
![]() Het lijkt me maar normaal om jonge allochtone meisjes die zich wél willen integreren, te helpen. Nu worden ze door de politiek correcten in de steek gelaten. Allochtone meisjes moeten maar al te vaak kiezen tussen de maatchappij en hun ouders. Op die manier komen ze in een depressie terecht. Bij allochtone meisjes zijn er meer depressies en psychische problemen dan bij autochtone meisjes. Loop jij maar verder met oogkleppen op in je blinde verering voor de Islam, Phönix. Heb geen idee waarom jij een cultuurbarbaar bent en vindt dat Nederlandse monumentale gebouwen moeten verbouwd worden. Ben je misschien beschaamd dat je een Europeaan bent? |
![]() |
![]() |