![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Publieke omroep krijgt allochtonenquota
donderdag 21 december 2006 07:50 De publieke omroepen hebben zich verplicht tot een vast quotum allochtone studiogasten en presentatoren, en meer multiculturele onderwerpen in tientallen televisieprogramma's. Daarmee moet het kijkersbestand een betere afspiegeling van de samenleving gaan vormen. ![]() Dat meldt Trouw donderdag. De quota zijn per programma vastgesteld. Zo moet een op de tien kleuters in het NCRV-programma Praatjesmakers voortaan van allochtone afkomst zijn. In het publiek van peuterprogramma Bumba van de Tros moet een op de acht kinderen 'zichtbaar van een ander continent' komen. Drama Ook de schrijvers van dramaseries en soaps moeten zich meer gaan toeleggen op allochtone rollen en onderwerpen. Zo gaat de dramaserie Keyzer & De Boer in zeven van de zestien afleveringen voortaan op een of andere manier over de multiculturele samenleving. De Rijdende Rechter moet tenminste twee zaken behandelen die door of tegen allochtonen zijn aangespannen. Verder moeten er verplicht meer allochtone gasten aanschuiven bij praatprogramma's, die bovendien vaker door allochtonen moeten worden gepresenteerd. Geld De NPS gaat twee miljoen euro investeren in onderzoek naar kijkgedragvan allochtonen. Een onderzoek van de universiteit van Nijmegen, dat volgende maand uitkomt, wijst uit dat niet alleen allochtonen, maar ook vrouwen, kinderen en senioren zijn ondervertegenwoordigd op het publieke net. Voor de plannen zal extra geld moeten komen. Eerder deze maand toog de publieke omroep naar Den Haag om van de partijen in de formatie 125 miljoen euro extra te eisen. Met de PvdA in de regering kunnen de publieke netten gerust zijn, want Wouter Bos heeft de omroepen 'een zak met geld' beloofd. De nieuwe staatsgodsdienst van de dhimmitude begint angstwekkende vormen aan te nemen bij onze noorderburen nu de knuffelaars zich verplicht voelen om veel te moeten in de hoop de verrijkenden content te stellen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommigen blijven namelijk geloven dat ze gewoon in Marokko of Turkije wonen namelijk. Wie weet denken die niet dat de minderheid aan "witten" in de grootsteden, gewoon toeristen zijn, net zoals ze gewoon zijn in hun thuislanden? Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2006 om 20:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
PS. noteer: dit is niet racistisch: is 1ste wet van Bart Croughs.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2006 om 20:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waarschijnlijk geldt die dan niet meer. En ja, ik weet dat de meeste Nederlanders zéér aardige mensen zijn. Ik ben er namelijk zelf een! (als mijn opa zich niet had laten naturalizeren, maar tegenwoordig telt dit toch niet meer: ik heb dus twee nationaliteiten: ik bén Nederlandse (Zeeuws Vlaamse), maar heb enkel een Belgisch paspoort) Leuk toch die verrijking? Ik EIS nu een Nederlands paspoort op! Waarom IK niet en Fatima wel?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 21 december 2006 om 20:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Er zijn andere, echte wantoestanden die dramatisch kunnen (en zullen) aflopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu je het zegt. Ik vroeg me al af waarom ik steeds maar gediscrimineerd word.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() ...en als je dan nog met een surinaamse getinte huid rondloopt dan heb je een driedekker op je hoofd.
![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 22 december 2006 om 17:49. |
![]() |
![]() |