![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Worden jullie het nooit beu, steeds weeral over de islam, moslims
altijd hetzelfde plaatje. Alle respect mensen die hun mening zeggen en terecht ook, maar alles wat ik hier lees is steeds hetzelfde. Niemand leert hier iets van uit. Ik ben er niet slimmer van op geworden Niets nieuws, ook al gaat de draad niet over moslims op één of ander manier vind er een slimmerik het nodig om het woordje 'islam of moslim' erin te smijten en c'est partie weeral hetzelfde.Altijd hetzelfde gezeik of je nu vreemdelingendraad leest of religie, speelt geen rol overal staat hetzelfde.Weeral dezelfde crap van vorige week, eergisteren, vandaag, en hmmmm...ben er zeker van dat er morgen en overmorgen hetzelfde er in zal staan, met andere woorden en zinsstructuur natuurlijk. Maar heeft iemand van jullie er ooit echt bij stilgestaan wat de echte oorzaak hier allemaal van is. En als iemand er een probleem mee heeft met dit.... you can kiss my sweet mokka ass Laatst gewijzigd door nubian : 26 december 2006 om 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik ben voor de moslims waar het op het verwerpen van homoseksualiteit en vrijzinnigheid aankomt .
Laatst gewijzigd door Kaffer : 26 december 2006 om 22:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Allé nu de volgenden dan. Iemand? Laatst gewijzigd door nubian : 26 december 2006 om 22:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Trouwens Frank zappa was ook een moslim ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik wil graag discutieëren over de islaam, en vragen beantwoorden maar enkel bij de mensen die het echt menen, het respecteren! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een goeie verstaander heeft maar een half woord nodig eh
![]() ![]()
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#11 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En als je tegen iets bent, hoef je heus de islaam niet te gebruiken hoor, durf gewoon op te komen voor je mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Racisten, anti-racisten => één pot nat.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 december 2006 om 22:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een verkeerd woord over Frank Zappa , zijn homoseksueel idool en hij begint te steigeren . Vandaar dat we hier op politics allemaal tegen homo's zijn , maar niet tegen moslims natuurlijk . Ik heb hier trouwens het begeesterende onderwerp opgestart " hoe komt het dat Amerikaanse moslims wel zijn geintegreerd " , helaas zonder veel reacties ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]() Met alle respect Van Maerlant....hier doe ik zelfs geen moeite voor om erop te reageren
Laatst gewijzigd door nubian : 26 december 2006 om 23:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Want integratie is eigenlijk dat een individue in een maatschappij kan functioneren.. ik werk, ik spreek nederlands, ik rij met de auto, ik ben moslima en ik draag hoofddoek.. Ik functioneer perfect in de maatschappij dus ik ben geïntegreerd.. Maar omdat ik zei dat ik moslima ben en hoofddoek draag, omwille van die twee dingen, zullen de meesten zeggen datik niet geïntegreerd ben: vooroordelen noemen ze dat toch? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En die verdedigen hun "crap" ook -met zogezegde verschillende interpretaties- over hun "Uber Religie". Indien die islam crap hier niet aanwezig was zouden ze er ook niet over zagen. Wat mij ook dag dag dagdagelijks stoort op radio & tv is het vermelden van het aantal slachtoffers in de gazastrook!!! 10,15,50,115, who care's t'zal daar altijd zo blijven. En als iemand daar een probleem mee heeft....you can shake mine onrein handje ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd door nubian : 26 december 2006 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat zijn de gevaarlijkste ..........schijn bedriegt. Meha Salem ![]() Laatst gewijzigd door colargo : 26 december 2006 om 23:36. |
|
![]() |
![]() |