Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 26 december 2006, 22:25   #1
nubian
Perm. Vertegenwoordiger VN

nubian's schermafbeelding

Standaard vraagje?

Worden jullie het nooit beu, steeds weeral over de islam, moslims
altijd hetzelfde plaatje. Alle respect mensen die hun mening zeggen en terecht ook, maar alles wat ik hier lees is steeds hetzelfde. Niemand leert hier iets van uit. Ik ben er niet slimmer van op geworden
Niets nieuws, ook al gaat de draad niet over moslims op één of ander manier vind er een slimmerik het nodig om het woordje 'islam of moslim' erin te smijten en c'est partie weeral hetzelfde.Altijd hetzelfde gezeik of je nu vreemdelingendraad leest of religie, speelt geen rol overal staat hetzelfde.Weeral dezelfde crap van vorige week, eergisteren, vandaag, en hmmmm...ben er zeker van dat er morgen en overmorgen hetzelfde er in zal staan, met andere woorden en zinsstructuur natuurlijk.
Maar heeft iemand van jullie er ooit echt bij stilgestaan wat de echte oorzaak hier allemaal van is.
En als iemand er een probleem mee heeft met dit.... you can kiss my sweet mokka ass

Laatst gewijzigd door nubian : 26 december 2006 om 22:28.
nubian is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 22:32   #2
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nubian Bekijk bericht
altijd hetzelfde plaatje. Alle respect mensen die hun mening zeggen en terecht ook, maar alles wat ik hier lees is steeds hetzelfde. Niemand leert hier iets van uit. Ik ben er niet slimmer van op geworden
Niets nieuws, ook al gaat de draad niet over moslims op één of ander manier vind er een slimmerik het nodig om het woordje 'islam of moslim' erin te smijten en c'est partie weeral hetzelfde.Altijd hetzelfde gezeik of je nu vreemdelingendraad leest of religie, speelt geen rol overal staat hetzelfde.Weeral dezelfde crap van vorige week, eergisteren, vandaag, en hmmmm...ben er zeker van dat er morgen en overmorgen hetzelfde er in zal staan, met andere woorden en zinsstructuur natuurlijk.
Maar heeft iemand van jullie er ooit echt bij stilgestaan wat de echte oorzaak hier allemaal van is.
En als iemand er een probleem mee heeft met dit.... you can kiss my sweet mokka ass
Je weet toch ook dat al die "crap" steeds uit dezelfde "hoek" komt .
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 22:35   #3
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
touché mon ami
Oud 26 december 2006, 22:37   #4
Kaffer
Banneling

Kaffer's schermafbeelding

Standaard

Ik ben voor de moslims waar het op het verwerpen van homoseksualiteit en vrijzinnigheid aankomt .

Laatst gewijzigd door Kaffer : 26 december 2006 om 22:38.
Kaffer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 22:42   #5
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kaffer Bekijk bericht
Ik ben voor de moslims waar het op het verwerpen van homoseksualiteit en vrijzinnigheid aankomt .
Ja lap...hier gaan we weer,nu komt er hier een heel eindeloos 'ik weet niet wat zeggen dus zal ik weeral hetzelde zeggen over de islam en moslims' discussie over.
Allé nu de volgenden dan. Iemand?

Laatst gewijzigd door nubian : 26 december 2006 om 22:45.
Oud 26 december 2006, 22:48   #6
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja lap...hier gaan we weer,nu komt er hier een heel eindeloos 'ik weet niet wat zeggen dus zal ik weeral hetzelde zeggen over de islam en moslims' discussie over.
t'was maar om Pietje te kloten
Trouwens Frank zappa was ook een moslim
Oud 26 december 2006, 22:48   #7
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Voila, dat is nekeer goed gedaan! Kom maar uit voor je mening! Inderdaad! Je hebt gelijk, altijd hetzelfde gezeik! Ook al gaat de discuttie niet over Islaam, het wordt wel een discuttie over Islaam!
Ik wil graag discutieëren over de islaam, en vragen beantwoorden maar enkel bij de mensen die het echt menen, het respecteren!
Samrah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 22:49   #8
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Verklaar je nader..
Oud 26 december 2006, 22:50   #9
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
touché mon ami
Een goeie verstaander heeft maar een half woord nodig eh . Bonne nuit
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 22:50   #11
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Dus je bent tegen homosexualiteit? Ik ben er niet tegen als Moslima, iedereen doet uiteindelijk wel zijn eigen zin. Enkel zegt mijn geloof dat de vrouw geboren is voor een man en omgekeerd en niet voor het eigen geslacht.
En als je tegen iets bent, hoef je heus de islaam niet te gebruiken hoor, durf gewoon op te komen voor je mening.
Oud 26 december 2006, 22:55   #12
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat ander soort 'crap' komt steevast uit de hoek er tegenover.
Racisten, anti-racisten => één pot nat.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.

Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 december 2006 om 22:55.
van Maerlant is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 22:57   #13
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
Dus je bent tegen homosexualiteit? Ik ben er niet tegen als Moslima, iedereen doet uiteindelijk wel zijn eigen zin. Enkel zegt mijn geloof dat de vrouw geboren is voor een man en omgekeerd en niet voor het eigen geslacht.
En als je tegen iets bent, hoef je heus de islaam niet te gebruiken hoor, durf gewoon op te komen voor je mening.
Kent ge Pietje nu nog niet Samrah ?
Een verkeerd woord over Frank Zappa , zijn homoseksueel idool en hij begint te steigeren .
Vandaar dat we hier op politics allemaal tegen homo's zijn , maar niet tegen moslims natuurlijk .
Ik heb hier trouwens het begeesterende onderwerp opgestart " hoe komt het dat Amerikaanse moslims wel zijn geintegreerd " , helaas zonder veel reacties
Oud 26 december 2006, 22:58   #14
Kaffer
Banneling

Standaard

Citaat:
Geef toe dat ik een discussie in goede banen kan leiden nubian queen
Oud 26 december 2006, 22:59   #15
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
En dat ander soort 'crap' komt steevast uit de hoek er tegenover.
Racisten, anti-racisten => één pot nat.
Met alle respect Van Maerlant....hier doe ik zelfs geen moeite voor om erop te reageren

Laatst gewijzigd door nubian : 26 december 2006 om 23:01.
Oud 26 december 2006, 23:00   #16
nubian

Standaard

Citaat:
Geef toe dat ik een discussie in goede banen kan leiden nubian queen
U zal ik niet in mijn kerker smijten
Oud 26 december 2006, 23:12   #17
Samrah
Schepen

Standaard

Citaat:
Kent ge Pietje nu nog niet Samrah ?
Een verkeerd woord over Frank Zappa , zijn homoseksueel idool en hij begint te steigeren .
Vandaar dat we hier op politics allemaal tegen homo's zijn , maar niet tegen moslims natuurlijk .
Ik heb hier trouwens het begeesterende onderwerp opgestart " hoe komt het dat Amerikaanse moslims wel zijn geintegreerd " , helaas zonder veel reacties
En geef voorbeeld? Hoe weet jij dat ze geïntegreerd zijn en wij niet..
Want integratie is eigenlijk dat een individue in een maatschappij kan functioneren..
ik werk, ik spreek nederlands, ik rij met de auto, ik ben moslima en ik draag hoofddoek..
Ik functioneer perfect in de maatschappij dus ik ben geïntegreerd.. Maar omdat ik zei dat ik moslima ben en hoofddoek draag, omwille van die twee dingen, zullen de meesten zeggen datik niet geïntegreerd ben: vooroordelen noemen ze dat toch?
Oud 26 december 2006, 23:14   #18
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die moslims "zeiken" al 1500 jaar over dezelfde "crap".

En die verdedigen hun "crap" ook -met zogezegde verschillende interpretaties- over hun "Uber Religie".

Indien die islam crap hier niet aanwezig was zouden ze er ook niet over zagen.

Wat mij ook dag dag dagdagelijks stoort op radio & tv is het vermelden van het aantal slachtoffers in de gazastrook!!! 10,15,50,115, who care's t'zal daar altijd zo blijven.

En als iemand daar een probleem mee heeft....you can shake mine onrein handje
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 december 2006, 23:16   #19
nubian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Die moslims "zeiken" al 1500 jaar over dezelfde "crap".

En die verdedigen hun "crap" ook -met zogezegde verschillende interpretaties- over hun "Uber Religie".

Indien die islam crap hier niet aanwezig was zouden ze er ook niet over zagen.

Wat mij ook dag dag dagdagelijks stoort op radio & tv is het vermelden van het aantal slachtoffers in de gazastrook!!! 10,15,50,115, who care's t'zal daar altijd zo blijven.

En als iemand daar een probleem mee heeft....you can shake mine onrein handje
Woehoe Here we go again....de volgende ronden Iemand?

Laatst gewijzigd door nubian : 26 december 2006 om 23:19.
Oud 26 december 2006, 23:23   #20
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Samrah Bekijk bericht
En geef voorbeeld? Hoe weet jij dat ze geïntegreerd zijn en wij niet..
Want integratie is eigenlijk dat een individue in een maatschappij kan functioneren..
ik werk, ik spreek nederlands, ik rij met de auto, ik ben moslima en ik draag hoofddoek..
Ik functioneer perfect in de maatschappij dus ik ben geïntegreerd.. Maar omdat ik zei dat ik moslima ben en hoofddoek draag, omwille van die twee dingen, zullen de meesten zeggen datik niet geïntegreerd ben: vooroordelen noemen ze dat toch?
Dat bommesmijterke in London was ook geïntegreerd en functioneerde ook een tijdje in onze maatschappij, was al tweede generatie denk ik. La racaille in parijs is ook geïntegreerd. Moordenaar van Theo van Gogh was ook geïntegreerd,......................

Dat zijn de gevaarlijkste ..........schijn bedriegt.

Meha Salem

Laatst gewijzigd door colargo : 26 december 2006 om 23:36.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be