![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Heb net gehoord van een vriendin dat Brussel (ze is er gisteravond geweest) er echt feeëriek uitziet. De Grote Markt is blijkbaar enorm mooi versierd; het stadhuis is blauw verlicht en duizenden flitslichtjes laten het -letterlijk- schitteren van kop tot teen.
Eén van de komende dagen toch maar eens een kijkje gaan nemen lijkt mij! 8) Zijn er zo nog van die mensen die hun huis versieren langs de buitenkant? Heb zo de indruk dat dat jaar na jaar meer gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb al gemerkt dat in bepaalde straten in Antwerpen en in Brussel het ganse jaar door kerstlichtjes schijnen te branden?
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Het is zielig: hoe ongeloviger de mensen worden, hoe meer bazaar ze in hun bomen en rond hun huis smijten om de geboorte van Jezus te herdenken.
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Toen ik vorige dinsdag aankwam in Antwerpen - in het centraal station - om naar het debat te gaan, vond ik de kerstverlichting wel mooi.