![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Ga jij de filmpjes van SH zijn executie opzoeken en bekijken via het internet | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
21 | 39,62% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
32 | 60,38% |
Aantal stemmers: 53. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Aangezien de executie van Saddam Hussein op video is opgenomen, zal het niet lang duren vooraleer de filmpjes op het internet zullen verschijnen.
Ga jij ze opzoeken en bekijken?
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() zoeken niet echt , maar als ik ze tegen kom zal ik ze weel bekijken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() op cnn is een beperkt filmpje te zien maar zonder geluid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De ophanging van Saddam Hoessein was een goede zaak en ik ben het er 100% mee eens. Maar de dood van eender welk mens, hoe verdiend ook, is voor mij geen reden tot voyeurisme of vieren. Het zou passender zijn de beelden uit te zenden van de massagraven van Saddam's regime die de laatste jaren werden blootgelegd. De slachtoffers verdienen onze aandacht en herinnering, niet de moordenaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de ophanging zelf werd niet uitgezonden hoor. Enkel dat ze hem de strop rond de hals leggen, vervolgd - inderdaad - door beelden van wat hij heeft aangericht en het vallen van zijn standbeeld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik vind het erg hoezeer mensen verlangen om bloed te zien...
en dan zelfs dansen rond een dood lijk... bloedvergieten, doodmaken, ophangen,... ze zijn geen haar beter en geen snars beschaafder dan Saddam zelf... Homo homine lupus (een mens is als een wolf voor de mens) |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Ik ga zeker kijken. Met een cocktail binnen handbereik
![]()
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Een groot man is gestorven. Maar hij zal voor altijd herrinnerd worden als de martelaar die trots het decadente Westen heeft bevochten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Moord praat moord nooit goed. Verder is dit een slag in het gezicht voor de mensen die slachtoffer zijn in andere rechtzaken tegen Saddam. Daar kan hij helaas ook niet meer voor de rechter verschijnen en zijn schuldvonnis aanvaarden om zo de slachtoffers toch een beetje rechtvaardigheid te geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister
|
![]() Idem dito.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ha Raven, nog altijd moslimmetje aan het spelen? Zijn er dan na al die tijd tòch nog mensen die daar intrappen? Of maak je jezelf maar wat wijs? ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als ik ze zie ga ik ze natuurlijk bekijken maar ik ga er niet naar googlen. mss staat het binnenkort allemaal op ogrish.
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Zoeken? Die kom je vroeg of laat gewoon wel tegen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() http://www.khaleejtimes.com/DisplayA...continent&col=
btw: voor de mensen die morgen nog niet weten wa doen, kheb ne goeien dj gevonden voor mijn feestje ![]() Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 30 december 2006 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]()
![]() |
#19 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar bloedvergieten kijken of er verantwoordelijk voor zijn is nog een zeer groot verschil hoor.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft hij jou iets gevraagt?
![]() |
![]() |