![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() ik ben op zoek naar een pistool waar ik zowel plastiek bollekes als metalen bollekes mee kan afschieten. dit schijnt echter een probleem te zijn. bij deze pistolen onderscheiden we nl. 2 soorten: airsoft- en co2pistolen. met airsoftpistolen kan je 6mm plastiek bollekes mee afschieten en met co2pistolen 4.5mm loden kogelkes (geen bollekes). nu is mijn vraag, aan de mensen die hier iets van afweten: bestaan er 4.5mm plastiek kogelkes (of bollekes die passen op de plaats waar normaal de metalen kogelkes zitten) of 6mm metalen bollekes zodat ik dus met één van deze 2 soorten pistolen toch beide soorten kan afschieten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk niet dat een loodjesgeweer geschikt is voor plastieken bollekes.
De krachten zijn van een heel andere grootorde. En andersom, nope, nog nooit gezien of gehoord.
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Wel beste HvT k zou t niet weten
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De 2 afschieten zal dus ni gaan, soms proberen ze zo wel iets te verkopen maar das altijd brol. Als ik iets mag aanraden: http://www.crosman.com/site/listing/1051 : Leuk om op blikjes te schieten, goed genoeg voor op 10m op karton te schieten, naar verluid zeer effectief tegen ratten. Laat u in ieder geval niks aansmeren van umarex, de mechaniek van die pistolen is niet zoals het hoort. Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 10 januari 2007 om 16:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |