![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() FBI-agenten getuige mishandeling Guantanamo
Zeker 26 FBI-agenten op de marinebasis Guantanamo Bay zijn getuige geweest van mishandeling van gevangenen. ![]() Volgens Amerikaanse media zijn verklaringen van de 26 op internet gezet. De slechte behandeling wordt tot in detail uit de doeken gedaan. Zo zouden veel van de terrorisme-verdachten voedsel en water zijn onthouden. Geboeid Ook hebben ze lange periodes aan handen en voeten geboeid op de grond gelegen. "De meesten bevuilden zichzelf en werden er 18, 24 uur of langer achtergelaten", aldus een van de FBI-getuigen. Anderen werden blootgesteld aan extreme temperaturen. Hurkzit Agenten spreken ook van het vernederen van gedetineerden. Een bewaker zou in hurkzit boven de koran hebben gehangen om het boek te bevuilen. Een gevangene werd gehuld in een Israëlische vlag. Bij een van de gevangenen werd het hoofd omwikkeld met tape terwijl hij een volle baard had. bron rtl |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() 1) bron?
2) eigen mening?
![]() |
#3 |
|
![]() bron staat vermeld
eigen mening? ga jij me zeggen wat ik moet doen, ik denk het niet Laatst gewijzigd door nubian : 3 januari 2007 om 12:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Burgemeester
|
![]() wat we nog niet wisten...