![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() De islamitische gemeenschap keurt de moord op Van Gogh niet af. Iets wat we al langer wisten maar toch leuk als zogenaamd gematigde moslims dit nog eens bevestigen. Onderstaande quote komt van op 'kif kif', de interculturele site van Vlaanderen.
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 23 november 2004 om 14:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Waar zitten ze allemaal , Filosoof, Raf , piano .... ?
Benieuwd hoe ze dit gaan ontkrachten ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() hetgeen we moeten doen is de islam blijven bekritiseren en belachelijk maken, net zoals we dat met het christendom doen.
zo dwingt men de islam zijn ware aard te tonen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als de islam een vreedzame godsdienst is zoals de andere zal ze toch wel tegen kritiek kunnen zeker? is de islam dan geen godsdienst zoals het christendom? waarin verschillen ze dan van elkaar, raf? vertel het eens aan ons. Laatst gewijzigd door Mitgard : 23 november 2004 om 15:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Het forum van kifkif.be is een open medium en vzw Kif Kif hoeft niet met de inhoud ervan akkoord te gaan. Vzw Kif Kif is principieel gekant tegen elke vorm van racisme, discriminatie, islamofobie, antisemitisme en homofobie. Voor mogelijke klachten over inzendingen dient u zich te wenden tot [email protected]." je ziet spoken, Wolf. dan kan je evengoed zeggen dat dit een nazi-site is! http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=788 ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Hoezo , die mensen ?? het is toch maar ene moslim op één forum van generlei betekenis Laatst gewijzigd door Laudi : 23 november 2004 om 17:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Rafke toch, wat ben je een naïef kereltje. ![]()
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 23 november 2004 om 20:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() yep, en een bub'er is genoeg om de mening van gans de belgische gemeenschap te vertolken...
![]() |
#15 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister
|
![]() Moslimgemeenschap keurt de moord op van Gogh niet af, zo luidt de titel van deze discussiedraad.
Wat is dat, dé moslimgemeenschap? Ik heb weet van moslims die de moord wel degelijk afkeuren. Ik heb weet van moslims die beweren dat wat die andere moslims zeggen niet waar is. En ik heb weet van moslims die juichten. Ik dacht dat het recht op een eigen mening onschendbaar was. Als iemand (moslim of niet) die moord afkeurt, dan doet hij dat met alle recht. Als iemand anders (moslim of niet) die afkeuring in twijfel trekt, dan is dat zijn goed recht. En als iemand (moslim of niet) blij is met de dood van van Gogh, dan is dat - hoewel weinig piëteitsvol - zijn goed recht. Ik stel vast dat er ook onder de niet-moslims nogal wat discussie bestaat rond de omstandigheden i.v.m. de moord op van Gogh. Sommigen beweren dat de heer van Gogh het over zichzelf heeft afgeroepen en stellen hem zélf verantwoordelijk voor zijn eigen dood, anderen erkenden dat van Gogh op een weinig dialoogbevorderende wijze zijn standpunten m.b.t. de islam naar buiten bracht, maar vonden dat hij het niet verdiende vermoord te worden, en nog anderen bombardeerden van Gogh ineens tot symbool van de vrije meningsuiting. Het recht op een eigen mening is onschendbaar, en dat geldt voor moslims zowel als voor niet-moslims. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |