![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Men vermoed, er is echter geen bewijs.
Anderzijds, is afval dumpen in Zeeland geen misdaad of gierigheid, zoiets noemt men onwikkelingshulp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
He, ik woon nu toevallig aan de grens en niet ver van Breda. Kan ik toch niet aan doen dat de beschaving stop voor je Breda binnen rijd. Als ik naar daar rijd sta ik telkens versteld van dat bord. Grens 5km laatste tankstation in België 2km einde beschaving 6km Een Nederlanders zijn niet vogelvrij verklaard, ik mag er zelfs mijn hond niet achter laten jagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() De rode duivels zijn niks meer. Het Belgische koningshuis is ook niks meer. Dus alles wat Belgie nog bij elkaar houdt, is de haat jegens Nederland. Je zou ons eigenlijk dankbaar moeten zijn. Want zonder ons Hollanders zou Belgie allang uit elkaar zijn gevallen. Jezelf beter voelen, door een ander omlaag te praten. Dat is alles wat Belgen zoals jou nog rest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jongen toch, pas op dit forum zekers. Want van de Belgen ken je blijkbaar nog niet veel. En ik zal de Nederlanders zekers niet omlaag praten, ik had enkel even zin om jou omhoog te jagen. Maar vind het idd niet kunnen dat men zijn huisvuil gewoon in de gemeentelijke vuilnisbakken gaat gooien, wie dan ook. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Denk je nou echt dat ik zo op jou reageer enkel vanwege jouw reactie in dit draadje? Ik volg jou al langer, en het is mij perfect duidelijk hoe jij over Hollanders denkt.
Laatst gewijzigd door Spinoza : 18 januari 2007 om 23:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want een politieke benadering is wel totaal iets anders dan een mens tot mens benadering. Dus voor je oude rotten als mij kunt raken en kennen zal je nog veel boterhammen moeten eten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Minister-President
|
![]() Ik moet bekennen dat ik dat ook altijd dacht. Maar laatst zag ik cijfers waaruit bleek dat qua punctualiteit, de NS vergelijkbaar is met de Belgische spoorwegen. Bovendien heeft Nederland zo'n beetje het drukst bereden spoor ter wereld. Zodra de Belgische spoorwegen 1,1 miljoen reizigers per dag vervoeren, praten we wel verder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Is dit hier de officiële anti-Hollandse draad ofzo?
Het is geen nieuw fenomeen. Waar ik woon hebben ze de publieke vuilbakken zo aangepast dat je niets dat veel groter is dan een blikje er in kan dumpen. De Turken in mijn straat doen ook niets anders dan hun vuiligheid in het kanaal te dumpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De NS >>>> NMBS all the way. Wat een kaktreinen in Belgie, de IC naar Leuven vanuit Hasselt gedraagt zich als een stoptrein ffs.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik post hier steeds algemeen. En zelf op de draad over het wegenvignet ben ik algemeen en politiek gericht gebleven. Dus ga maar zoeken, zal nergens iets vinden dat van mens tot mens gericht is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Ik weet dat ik hier eigenlijk niet op moet reageren, maar ik doe het toch. Wat is er mis met het spoorwegennet in Nederland?
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Ehm, ik doelde juist op jouw generaliserende uitspraken over Nederlanders in het algemeen. Met dingen "van mens tot mens" heb ik juist veel minder moeite. Je kan immers niet iedereen aardig vinden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan doel ik dus vooral op het politieke en vaak algemene wangedrag in het buitenland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Laat je toch zo niet opjagen, Spinoza. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Minister
|
![]() Wat er mis is met het spoorwegennet in nederland? Je moet maar eens een trein nemen in nederland. Als er hier een trein 5 min te laat is is iedereen al heel boos, in nederland zijn de mensen dan blij dat ie zo goed op tijd is. De mensen worden er als vee opeengepakt dat er zelfs gevechten ontstaan zoals je ze enkel nog in derdewereldslanden zou kunnen terug vinden.