![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Situatie: Shell tankstation E40 Heverlee, er is één kassa geopend, ik ben op
dat ogenblik de énige klant, en de vriendelijke dame achter de kassa laat me in een folder kiezen welk miniatuurautootje ik zou willen meenemen wegens (bijna-)gratis bij een tankbeurt. Het neemt allemaal op en top tien-vijftien seconden in beslag, maar dat ik is duidelijk al te veel voor een multiculturele medemens die tijdens die tien seconden achter mij is komen staan. Terwijl de kassierster zich omdraait om het wagentje te nemen, laat hij hardop zijn ongenoegen horen over het feit dat hij zo 'lang' diende te wachten, daarbij op de grond spuwend. Bij het naar buiten gaan kon ik nog net horen hoe de vriendelijke klant van de kassierster eiste dat ze zijn banden zou komen helpen opblazen. Buiten, aan de persluchtpost, een gammele Volvo met daarnaast een al even ijverig op de grond spuwend kereltje dat zich nogal druk aan het maken was tegen een vrouw in het autootje. 't Is maar één voorbeeld, ik kan er honderden andere geven, na zes jaar Brussel. Zoals gratis staaltjes van een cosmetisch product die worden uitgedeeld in City2, waarna de mensen die net een staaltje hebben gekregen, en dat in hun handtas wegstoppen worden aangevlogen door Maghrebijnse jongeren/kinderen die poneren dat het tijd is om hun staaltje te betalen. Om hun argumentatie kracht bij te zetten porren ze met een scherp voorwerp (geen mes, eerder een stuk gevouwen blik) in de rug van de verbaasde mensen, en wie aangeeft niet te willen betalen gaat naar huis met een beschadigde jas. Geleund tegen de pilaren van het City2 center staan de oudere broers het welslagen van de operatie te volgen. Of wat te denken over een leerling van een Brusselse school die na schooltijd staat te wachten om afgehaald te worden, en door een bende multiculturele vriendjes door het hele, inmiddels lege, schoolgebouw wordt achterna gezeten omdat "er buiten vrienden staan die wel eens met hem willen 'praten'." |
![]() |
#2 |
|
![]() "Bonus Level" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > >daarbij op de grond spuwend. >al even ijverig op de grond spuwend > Kijk, beste Malus Level, op bepol houwen van niet van deze slechte manieren. Y eso no se hace más, ¿estamos? u. |
![]() |
#3 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Kijk, beste Malus Level, op bepol houwen van* niet van deze slechte > manieren. *we u. |
![]() |
#4 |
|
![]() On Sun, 14 Jan 2007 14:01:46 +0100, uncle wrote:
> "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Kijk, beste Malus Level, op bepol houwen van* niet van deze slechte >> manieren. > > *we > u. De multicul brengt problemen en uitschot met zich mee, al wil ik ze niet allemaal over dezelfde kam scheren. Maar die minderheid geeft wel een slecht signaal en deze zou men moeten kunnen scheiden van de rest die wel enige moeite doen om hier te integreren. |
![]() |
#5 |
|
![]() "Gezonde Jongen" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > On Sun, 14 Jan 2007 14:01:46 +0100, uncle wrote: > >> "uncle" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> Kijk, beste Malus Level, op bepol houwen van* niet van deze slechte >>> manieren. >> >> *we >> u. > > De multicul brengt problemen en uitschot met zich mee, al wil ik ze niet > allemaal over dezelfde kam scheren. Maar die minderheid geeft wel een > slecht signaal en deze zou men moeten kunnen scheiden van de rest die wel > enige moeite doen om hier te integreren. en het rare is dat het "uitschot" op de steun mag rekenen van uw meerderheid welke enige moeite doet om hier te integreren. -- Ghingis Khan http://www.lotuschild.org/ http://www.khadag.org/ http://www.snowleopard.org/ |
![]() |
#6 |
|
![]() On Sun, 14 Jan 2007 20:08:37 GMT, Ghingis Khan wrote:
> "Gezonde Jongen" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> On Sun, 14 Jan 2007 14:01:46 +0100, uncle wrote: >> >>> "uncle" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Kijk, beste Malus Level, op bepol houwen van* niet van deze slechte >>>> manieren. >>> >>> *we >>> u. >> >> De multicul brengt problemen en uitschot met zich mee, al wil ik ze niet >> allemaal over dezelfde kam scheren. Maar die minderheid geeft wel een >> slecht signaal en deze zou men moeten kunnen scheiden van de rest die wel >> enige moeite doen om hier te integreren. > > en het rare is dat het "uitschot" op de steun mag rekenen > van uw meerderheid welke enige moeite doet om > hier te integreren. Nagels met koppen mijn beste... |
![]() |
#7 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > "uncle" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> >> Kijk, beste Malus Level, op bepol houwen van* niet van deze slechte >> manieren. > > *we > u. Jij als zelfverklaarde moderator zou toch het goede voorbeeld moeten geven, dacht ik zo. Lambert |
![]() |
#8 |
|
![]() "Lambert" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > > Jij als zelfverklaarde moderator zou toch het goede voorbeeld moeten > geven, dacht ik zo. > Ik stuur je ene mantra! u. |