![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/L10334444.htm
Die sukkels houden maar niet op, moord een brand schreeuwend bij de imperialistische boze aapen als er één of andere clitoris geknipt wordt maar als de vrijheid van de vrije-volkeren ontnomen wordt liggen ze in hun neus te peuteren alsof er niets aan de hand is,. Ik kan nog begrijpen dat er een conflict of een oorlog gevoerd wordt tussen revaliserende stammen of ethiopie versa somalie , maar amerika die weer tussen beide komt moeien met haar "wapens of destruction" ( met weeral slachtoffers als rekening) kan voor mij helemaal niet door de beugel ,. US verschrijd weeral eens de internationale rode lijn,begrijpen wie begrijpen kan,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 januari 2007 om 17:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Alhoewel clitorissen knippen voor mij ook niet door de beugel kunnen!! En aangezien u ook gelooft: God heeft de vrouw niet voor niets zo geschapen ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Ciccio : 10 januari 2007 om 17:28. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Ik zie op Belga dat de bombardementen vandaag werden verdergezet. Reeds tenminste twee gezochte al-qaeda-terroristen en tientallen van hun medestanders werden uitgeschakeld. Een succesvolle operatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Nou, in europa lopen ook wel een paar al-qaeda-terroristen (als ik de US poppenkast mag geloven) maar ik zie geen bombardementen met vliegtuigen van B-52 op onze europese hoofdsteden !!! Ik ga tot geen vlieg dood schieten met een shot-gun !? Die logica begrijp ik helemaal niet en zeker de US die als derde partij in het conflict mengt !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 januari 2007 om 17:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De nederlaag werd echter net op tijd gered uit de klauwen van de overwinning doordat de VS vlug nog even een privé-oorlogje komt uitvechten.... Wat Al-Quada lui dood,en honderden nieuwe "helden","veteranen die de bombardementen van de duivel hebben doorstaan" geboren......wat is dat eigenlijk voor een methode om "terrorisme" te bestrijden zeg.... ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 10 januari 2007 om 17:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
In Europa is het opsporten en uitschakelen van terroristen de taak van de hier bevoegde overheden. In Somalië ligt dat wat moeilijker gelet op de anarchische toestand. De Somalische regering stemt trouwens in met de Amerikaanse aktie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
een B-52 ![]() en een AC-130 ![]() Da begrijp ik ni zene !!! een vlieg ga je niet doden met een shot-gun !
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Alsof de anderen een haar beter zijn van hun concurenten.
![]() |
#11 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Infiltratie van moslimterroristen in lokale conflicten, mishandelen van de lokale bevolking, het verspreiden van het wahabisme met materiële Saoudische steun (ook een vorm van imperialisme!), aanslagen op onschuldige burgers (aanslagen op ambassades oa), onmenselijk strenge en wrede wetten worden opgelegd door islamisten, haatcampagnes tegen iedereen die afwijkt van hun norm etc. etc.
Het resultaat van dit alles: geen reactie van moslims en/of gratuite Amerika bashers. Bende dikke hypocrieten.
![]() |
![]() |
#12 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
het gaat hen HELEMAAL NIET om "terroristen" uit te schakelen. dit is een pr stunt voor de US thuis : ja we krijgen dik op ons bakkes in irak en hebben het daar zwaar verprutst, maar kijk eens hier in Somalië waar we OOK al eens flink op ons bakkes kregen, hebben we nu toch al wat "terroristen" gedood he ! ![]() en natuurlijk moeten we de US en de Us puppets in somalië op hun woord geloven dat het ook effectief die daders waren van de aanslagen in enkele afrikaanse landen ![]() ![]() ![]() + het Pentagon (volledig gedomineerd door het militair-industrieel complex) heeft weer eens de noodzaak van zijn waanzinnig budget kunnen illustreren. Dat deregelijke acties alleen maar NIEUWE recruten aan die groepen opleverrt, is een zorg voor later denken ze; nu eerst scoren ![]() en zo houden we de angtspyschose en paranoia in de US hoog, wat onze fear politics ten goede komt. De Us is compleet losgeslagen...je zou bijna willen dat het Warschaupact nog bestond zodat ze mekaar in toom hielden.. alhoewel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De C 130 is accurater, maar op een vijftal vierkante meter gaat er wel alles aan in één run. ook als de target toevallig door kinderen vergezeld wordt. De foto van je ac 130 is geen "vuren naar een target" , maar een flare regen tegen luchtraketten. een verweermiddel dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 januari 2007 om 18:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
Het cijfer tussen de slachtoffers die gevallen zijn is zelfs nu minder dan de slachtoffers van hetzelfde volk in iraq ! En bushke maar door pompen met nog eens 20000 soldaten naar iraq, wat een waanzinnige mens ,moest er iemand voor zijn psychologische waanzin berecht moet worden dan zou dat wel bush zijn !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 januari 2007 om 18:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Juist.
En kijk nu eens naar jezelf: ik heb u, of uh-huh, of yahya, of bruut geweld, of werkgroep morkhoven hier op dit forum nog niet aan zelfkritiek weten doen. Dat de VS enkel zichzelf in de schijnwerpers plaatst, is overdreven. Schandalen zoals Guantanamo en Abu Ghraib zijn in de VS zelf door Amerikaanse journalisten naar buiten gebracht. Toon mij één moslimland waar vrije pers is, waar mannen en vrouwen gelijk zijn, waar andere religies getolereerd worden,... Natuurlijk wordt de geschiedenis geschreven door de overwinnaars, maar denk je nu werkelijk dat dat anders zou zijn wanneer die overwinnaar de islam zou zijn ? In dat geval, ben je ofwel hopeloos naïef, ofwel een fundamentalist.
![]() |
![]() |
#17 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als je de naakte feiten bekijkt, los van de Amerikaanse rethoriek, dan moet je vaststellen dat voor de zoveelste keer dozijnen moslims in hun eigen land vermoord zijn door Amerikaanse troepen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Maw de poppetjes die gezet worden in de poppenkast van de derde wereld moeten braafjes de kinnekes in slaap laten vallen wanneer ze wakker worden moeten de poppetjes weer dansen om ze te laten inslapen, en als de kinnekes niet in slaap willen vallen moeten ze desnoods dat met geweld doen zie maar wat vandaag in de derde wereld gebeurt,. Open y're eyes zal ik maar zeggen ! Natuurlijk moeten we niet vergeten dat de islaam voor de US een haar kontelikkers gewoon niet door de beugel kan dat is zo duidelijk als een koe voor de venster van mijn of uw wc kamer/tje. PS: Ik ben een "fundamentalist" ik ben daar nog fier op om dat te zeggen, het woord fundamentalist is opzich een schoon woordje wat helaas misbruikt wordt door islam-bashers,. Zoals koning van Marokko Hassan II ooit zei: "Je suis une fundamentalist mes pas une integrist !".
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 10 januari 2007 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
De Arabische wereld van vandaag heeft inderdaad te kampen met een heus probleem. Een probleem met democratie en mensenrechten. Dit heeft allesbehalve te maken met de Islam, doch met de machtsgeilheid van de staatshoofden. Kijk nu naar Saddam, Attaturk, Arafat, Mubarak. Stuk voor stuk wilden (willen) ze legendarische leiders worden, vaders van hun natie. Ze dulden geen tegenspraak, en schuwden een ijzeren hand niet! Enig moslimland dat vandaag wel politieke vrijheden kent is Libanon. Indien dictatoriaat inherent was aan de Islam, hoe verklaar je dan het grote hoogstaande Arabische Rijk, de eeuwen na de profeet? Het verval, is maar van de laatste eeuwen. Qua godsdienstvrijheid vrees ik dat ik je ongelijk moet geven. Syrie (heeft minstens 10 verschillende godsdiensten, gaande van druzen, grieks-orthodoxen, ismaeliten, koranieten, maronieten, ...), Libanon (vantzelfde maar in mindere mate), Egypte, Palestina, ... daar leven verschillende geloven naast elkaar, onder 1 nationale vlag. Mannen en vrouwen niet gelijk? Dit verhaal geldt misschien voor Saoudi Arabie en Pakistan. Maar in andere Noord-Afrika, Turkije, Jordanie, Syrie, ... wordt de vrouw zodanig beschermd (omdat ze weten dat de mannen klootzakken zijn) door de staat, dat ze meer rechten hebben dan hun mannelijke deelgenoten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
AC-130 power, let vooral op die uitgang die ze beschieten ![]() Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 10 januari 2007 om 18:53. |
|
![]() |
![]() |