![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Niet echt eenvoudig, me dunkt, om je keuze te maken over wie de beste/slechtste acteur/actrice is, zowel in het binnen- als buitenland.
Voor mij... a. Binnenland: Slechtste actrice: Joke De Vynck, omdat ze er altijd in slaagt haar teksten uit het hoofd te leren, maar tijdens die inspanning vergeet dat ze aan het acteren is. Slechtste acteur: Steph Goossens, omdat ik tijdens het zappen een momentele weergave van zijn talent zie en me steeds afvraag welk 'boerke' ze nu weer voor de camera trokken. Beste actrice: Chris Lomme. Wie anders? Ik heb getwijfeld tussen haar en Dora Van der Groen. Beste acteur: Warre Borgmans, omdat hij zowel komische, dramatische als jeugdrollen aankan. b. Buitenland: Slechtste actrice: Sharon Stone, omdat haar talent zich beperkt tot tekst voor haar schaamlippen. Slechtste acteur: Josh Hartnett, omdat mijn vriendin zegt dat ik daar wat op lijk en ik dat niet kan verdragen. Beste actrice: Kathy Bates, omdat ze er indertijd in slaagde me mee te slepen tijdens 'Misery', maar ook voor haar rol 'Dolores Claiborne'. Haar bijrol in 'About Schmidt' brengt me meteen bij mijn... Beste acteur: Jack Nicholson, omdat ik zijn schitterende rollen vòòr zijn briljante Joker-vertolking in 'Batman' nog meer ben gaan appreciëren.
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hier is mijn lijstje *kuch*
Harvey Keitel Dennis Hopper Bruce Willis Claude Brassuer Sam L Jackson Jack Nicholson Sir Anthony Hopkins Sean Connery Robert DeNiro Don Cheadle Forest Whitakker Morgan Freeman Meryl Streep Katy Bates Sandra Bullock Sigounrey Weaver Julia Roberts Naomi Watts Laatst gewijzigd door nubian : 13 januari 2007 om 16:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Beste acteur vlaanderen:
1. Jan Decleir 2. Tom van Dyck 3. Warre borgmans Slechtse acteur Vlaanderen Hubert Daemen en zowat heel de Wietse Crew. Beste actrice: Sien eggers, voor bepaalde rollen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Beste acteur:
Anthony Hopkins Beste actrice: Jodie Foster Slechtste acteur: Jim Carey Slechtste actrice: Martine Jonckheere |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Ach, ach, te moeilijk om zulk een lijstje te maken, ik zal gewoon meteen de beste acteur plaatsen:
Sir Sean Connery ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() De beste acteur die ik vind is tom hanks.
![]() |
#8 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Binnenland:
Slechtste: de HELE "Familie"-cast. Zo gruwelijk slecht dat er geen woorden voor zijn. Beste: Warre Borgmans. Met grote voorsprong. (ook in radiospotjes -ricolaaaaa- is hij fantastisch) Sien Eggers. (in de gloria, eiland,...schitterend gewoon) Laatst gewijzigd door Zeno! : 14 januari 2007 om 13:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je moet maar eens een aflevering van Spoed opzoeken (wordt ondertussen niet meer uitgezonden). Daar zitten ech klasse-acteurs in die al veel bewezen hebben in ons landje op acteer-gebied. Toch sta ik iedere keer opnieuw versteld van het extreem laag niveau dat ze presteren in die serie. Dit kan maar één ding betekenen: series bij VTM (er zijn nog VTM-series waar ik die bedenkingen bij heb, maar bij Spoed vond ik dit het frappanste) krijgen een laag budget, of slecht regissseurs toegewezen of weet-ik-veel, maar geven de acteurs niet de kans om op het niveau te spelen dat ze kunnen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() On Topic:
beste binnenlandse acteur: Tom Van Dyck & Jan Decleir Slechte binnenlandse acteur: Herbert Flack best binnenlandse actrice: Leah Thys slechtste binnenlandse actrice: niet meteen een idee beste buitenlandse acteur: Edward Norton & Robin Williams slechte buitenlandse acteur: Tom Cruise beste buitenlandse actrice: Jodie Foster slechste buitenlandse actrice: Lindsay Lohan |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Beste acteurs binnenland: Jo De Meyere, Tom Van Dyck, Warre Borgmans
Beste acteurs buitenland: Robert de Niro, Edward Norton, Harvey Keitel, Al Pacino, George Clooney Beste actrices binnenland: Dora Van der Groen, Tine Reymer Beste actrices buitenland: Umma Thurman Slechtste acteurs buitenland: Steven Seagal, Sylvester Stallone Slechtste actrices buitenland: Jennifer Lopez, Jennifer Aniston, Lindsey Lohan Slechtste acteurs binnenland: te veel om op te noemen Slechtste actrices binnenland: te veel om op te noemen Laatst gewijzigd door Djiezes : 14 januari 2007 om 15:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Acteurs van FC de Kampioenen , een top !
![]()
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Slechtste actrice in België is uiteraard Andrea Croonenbergs.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach, pak heel de flikken cast maar als lijstje van slechtste acteurs. Dat programma staat ook op nummer één in mijn lijstje Slechtste programma van West-Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Christina Ricci en Alexandra Dahlström.
Wat acteurs betreft, geen echte favoriet. Depp zie ik wel graag spelen, maar dat is meestal om die ook zo'n enorm boeiende rollen heeft (buiten PotC).
![]() |
![]() |
#16 |
|
![]() Ik vind Jim Carrey niet de slechtste acteur, zijn rol in Eternal Sunshine en ook in Truman Show was zeker niet slecht.
Een echte 'beste' of 'slechtste' heb ik niet, denk ik. Marlon Brando is wel een monument. Een dood monument, maar toch.
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laten we gewoon lekker sektarisch doen en zeggen dat Clint Eastwoord de beste is.
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ricci is altijd zo.
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Orlando bloom mag er ook bij alhoewel zijn sisi gedrag...
![]()