![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nog eens wat anders dan ons Belgisch koningshuis. Als die iets met het leger te maken hebben, is het meestal om hun villa te verfraaiien. Eigenlijk wel een mooie sanctie voor Laurent: laat hem maar eens wat gaan ontmijnen in Libanon, in plaats van hier mijnen te leggen onder zijn eigen populariteit (alhoewel ik daar ook niets op tegen heb). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een koninklijke familie is op zich een anachronisme. Een prins die in het leger zit en naar het front gaat is een ietsje 'anders', maar zou geen uitzondering mogen zijn.
Maar het belgisch koningshuis heeft hier niets mee te maken. Een allegaardje imbecielen. Laatst gewijzigd door Antoon : 23 februari 2007 om 00:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Waarschijnlijk gaat hij toch niet naar "gevaarlijk" gebied.
1) Dat kan de Britse regering zich niet veroorloven. 2) Dat kan de coalitie zich niet veroorloven. Het zou nogal een stunt zijn voor het verzet. 3) Hij zou een zeer gewild doelwit zijn en een gevaar voor zijn medesoldaten. Misschien ligt het aan mij, maar ik vind het trouwens ook toevallig dat net nu gesproken wordt over Britse terugtrekking. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Alsof dat fils de papatje zijn handen daar zal vuilmaken in Irak. Allemaal dikke show. Laat ons hopen dat de show dan ook op spectaculaire wijze eindigt. Zoiets zoals Harry die jammerend op zijn knieën met kwijl uit zijn bakkes in de camera om zijn zielige leventje smeekt en vervolgens als een zwijn krijst terwijl het bloed uit zijn keel gutst. Another episode in the greatest comedy of the century.
Laatst gewijzigd door Dycore : 23 februari 2007 om 00:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() mijnheertje moet absoluut gaan bewijzen dat hij naast zijn afkomst ook soldaat kan gaan zijn in een dergelijk gebied. Van een dreamtarget gesproken !!! het verzet WEET dat ook, en het Brits leger beseft dat ook. Concreet resultaat : de mannen die met dit snotventje samen mogen optrekken lopen EXTRA gevaar omdat meneertje harry zo egoïstisch is en er niet aan denkt /om geeft dat zijn privé ego trip deze mannen extra benadeligt En zijt er maar zeker van dat speciaal voor dit meneertje (zelfs zonder dat hij dat weet) een speciaal team (SAS of andere) CONTINU zal mogen babysitten opdat harrytje niets zou overkomen. die zullen ook dik content zijn ![]() als hij wil weten hoe het is om gevaar te lopen en thrills te zoeken, mag hij al eens beginnen om heel dapper ALLEEN naar een discotheek te gaan zonder 6 bodyguards. eens zien hoe groot zijn egotripperij nog zal zijn als hij eens deftig afgeslagen is! Wil ik me desnoods nog wel als vrijwilliger voor aanbieden. Ongelooflijk , zo'n egoïstje dat zijn EGOOTJE boven de veiligheid van de doorsnee grunt stelt. Hoop dat ALLEEN HIJ zwaar gewond raakt ! ![]() FUCKING MORON !
KRITIEK OP ISRAEL IS TERECHT MEYER: ZELF EEN HOLOCAUST SURVIVOR :"hetgeen israel de palestijnen aandoet is hetzelfde als datgene wat de nazi's de joden aandeden in de jaren 30" VN RESOLUTIES ISRAEL :Iran wel en zij niet? res 1 res 2 Laatst gewijzigd door bruut geweld : 23 februari 2007 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Bwa aan het front zijn nog verschillende mogelijkheden. Ik denk dat hem een of andere job van inspecteur of iets met administratie gaan toewijzen. Toen in 14-18 zat leopold III ook aan het front en moest toen toch het meeste van de tijd zandzakjes vullen of te wel zat hij op een of andere dure kostschool aan de andere kant van het kanaal.
Laatst gewijzigd door Piet Hein : 23 februari 2007 om 00:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik dacht eerlijk gezegd dat hij gewoon om stoer te doen verkocht dat hij naar Irak wou gaan, omdat hij wist dat ze dat nooit gingen laten gebeuren, voor zijn eigen veiligheid en die van de andere soldaten.
![]()
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"cause otherwise i would not have let myself been treated like i was Sandhurst" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ook al ben ik dan geen fervent voorstander van de monarchie, toch heb ik respect voor zijn beslissing. Niet naar het front gaan zou pas zwak geweest zijn, hij is een militair en moet aldus zijn plichten nakomen. Prins of niet. Een gevaar voor zijn mede-militairen zal hij evenmin zijn. Het Britse leger is niet zó stom om te vermelden waar hij gelegerd zal zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
en uiteraard dat het Brits leger dat niet gaat "melden" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Idioot, we hebben het hier over een modern leger. Dingen stilhouden is een noodzaak én de specialiteit van zo'n leger. Als de moslimfundamentalisten erachter kunnen komen waar de prins gelegerd zal zijn, dan kunnen ze alles over het Brits leger te weten komen en is de oorlog sowieso verloren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ge hebt geen benul waarover ge bezig zijt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() zo'n keyboardwarriors zijn altijd "grappig"...vooral als ge ze in real life eens tegenkomt en eens om uitleg vraagt.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Partijlid
|
![]() Als je hoort over die militieleden die infiltreren in het Iraakse leger zal dat wel niet te lang duren eer ze weten waar Harry patrouilleerd. Hopelijk wordt dat regelmatig veranderd anders zou hij en z'n soldaten wel eens veel meer aanslagen te verwerken krijgen.
Aan de ene kant vind ik het nogal egoïstisch van hem omdat het waarschijnlijk gevaarlijker wordt voor zijn medesoldaten maar anderzijds als hij thuis bleef dan ging iedereen hem uitschelden vanwege voorkeur behandeling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Europees Commissaris
|
![]() De Britten zitten alleen maar in de buurt van Basra, dus zo moeilijk zal het wel niet zijn om hem te vinden.
Ik heb wel respect voor Harry's beslissing (voor zover ik respect kan hebben voor een royal) omdat hij niet anders behandeld wil worden. Het argument dat zijn strijdmakkers nu meer gevaar lopen houdt geen steek. Als je naar oorlogsgebied gaat loop je nu eenmaal gevaar. Punt. En mocht Harry iets overkomen, dan wordt hij hét symbool voor de grootste fout in foreign policy die ooit gemaakt is... |
![]() |
![]() |