Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 december 2006, 04:06   #1
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard Saddam is opgehangen en voltooid verleden tijd!

Het is zo ver, veel vroeger dan verwacht maar we zijn aan en eind gekomen van een tijdperk! Het Saddam Hoessein tijdperk. CCN heeft zonet gemeld dat ze heeft vernomen van een irakeese zender dat de voormalig dictator opgehangen is in Irak 10 minuten geleden! Dit gebeurde enkele minuten voor een religeuze periode van enkele dagen! De Irakezen zijn over het algemeen vrij tevreden dat de dictator opgehangen is en willen hem absoluut niet meer terug! Er is wel nog altijd een hardcore gedeelte dat heftig protesteerd maar het merendeel verlangt wel weer naar de tijden waar men veilig en zonder zorgen over straat kon lopen, maar Saddam willen ze niet terug! Maar wat zal de realiteit zijn in het straatbeeld van irak?

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen

Laatst gewijzigd door baseballpolitieker : 30 december 2006 om 04:15.
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 04:39   #2
Pluche
Staatssecretaris

Pluche's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Pluche
Standaard

Einde van een lange tijd dictatuur. Ik hoop dat Irak nu verder kan met een betere toekomst. Wel jammer dat het zo gegaan is, ik ben principieel tegen de doodstraf.
Pluche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 04:44   #3
baseballpolitieker

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: bmp saddam.bmp‎ (220,2 KB, 112x gelezen)

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 07:01   #4
Zijne Heerlijkheid
Parlementslid

Zijne Heerlijkheid's schermafbeelding

Standaard

Ik luister op dit ogenblik naar het nieuws.

'Na de executie werd rond zijn lijk gedanst.'

Zijne Heerlijkheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 07:29   #5
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Wie danste dan rond zijn lijk? Werd dat lijk even naar buiten gedragen voor het gewone volk? Was het buikdansen? Welke muziek?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 07:30   #6
D.Nibelung
Lokaal Raadslid

Standaard

Sjahied! Sjahied! Kill all infidels...
D.Nibelung is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 07:50   #7
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Toch blijf ik de doodstraf fout vinden hoor,en de problemen in Irak zullen nu maar pas goed en wel beginnen
Oud 30 december 2006, 08:04   #8
john bell hood
Banneling

john bell hood's schermafbeelding

Standaard

Alleen al wegens zijn daden tegen de koerden heeft hij dat verdiend.
john bell hood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 09:02   #9
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

God hebbe zijn ziel...

...maar het zal eerder Zijn concurrent zijn die die zal recupereren...
Oud 30 december 2006, 09:03   #10
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Saddam was een bondgenoot van de JewSA. Men ziet nu heel duidelijk wat er gebeurt als de zionistische schurkenstaat je niet meer nodig heeft.

Laat dit een les zijn voor velen. Kies altijd en onvoorwaardelijk stelling tegen het Atlantisme, het liberalisme, de JewSA en zijn zionistische handlangers.

Hugo Chavez had gelijk over Bush. Hij zei: "de duivel stond hier een dag geleden. Je kan het zwavel nog ruiken." Wel het is een schande dat zo iemand zich Christelijk noemt. Ik bid dan ook tot God, dat er ooit een dag zal komen dat de VS afgerekend wordt voor zijn misdaden zowel tegen de menselijkheid als tegen het leefmilieu. Ik zou graag Bush aan de galg zien tijdens mijn leven.

Over Saddam:

Ik vond Saddam een redelijk goede president en hij wist hoe hij een ingewikkelde staat als Irak moest besturen. Het enige wat ik hem verwijt is de nutteloze oorlog tegen Iran. Want hier speelde hij in de kaart van wie ? Inderdaad de JewSA.

De positieve reactie van Iran op de ophanging is door de vele slachtoffers wel begrijpelijk. Maar het is dom om zo hun grootste vijand gelijk te geven.

Ik blijf erbij, dat men altijd en onvoorwaardelijk stelling dient te nemen tegen de VS, anders profiteren ze altijd uit gelijk welke situatie.

https://x.com/dietschland
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 09:10   #11
Tantist

Stuur een bericht via MSN naar Tantist
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
Saddam was een bondgenoot van de JewSA.
Van WAT??????????????
Oud 30 december 2006, 09:14   #12
bolle
Partijlid

bolle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Saddam was een bondgenoot van de JewSA. Men ziet nu heel duidelijk wat er gebeurt als de zionistische schurkenstaat je niet meer nodig heeft.

Laat dit een les zijn voor velen. Kies altijd en onvoorwaardelijk stelling tegen het Atlantisme, het liberalisme, de JewSA en zijn zionistische handlangers.

Hugo Chavez had gelijk over Bush. Hij zei: "de duivel stond hier een dag geleden. Je kan het zwavel nog ruiken." Wel het is een schande dat zo iemand zich Christelijk noemt. Ik bid dan ook tot God, dat er ooit een dag zal komen dat de VS afgerekend wordt voor zijn misdaden zowel tegen de menselijkheid als tegen het leefmilieu. Ik zou graag Bush aan de galg zien tijdens mijn leven.

Over Saddam:

Ik vond Saddam een redelijk goede president en hij wist hoe hij een ingewikkelde staat als Irak moest besturen. Het enige wat ik hem verwijt is de nutteloze oorlog tegen Iran. Want hier speelde hij in de kaart van wie ? Inderdaad de JewSA.

De positieve reactie van Iran op de ophanging is door de vele slachtoffers wel begrijpelijk. Maar het is dom om zo hun grootste vijand gelijk te geven.

Ik blijf erbij, dat men altijd en onvoorwaardelijk stelling dient te nemen tegen de VS, anders profiteren ze altijd uit gelijk welke situatie.
Stopt is met Kakken gast met uwe linkse idiote bullsshit, bekeer u tot de islam kloot gij zult ne goeie zijn!
Oud 30 december 2006, 09:20   #13
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tantist Bekijk bericht
Van WAT??????????????
Tiens, in de jaren '80. De oorlog tegen Iran. Blijkbaar vergeten.

Oud 30 december 2006, 09:25   #14
Max van Dietschland

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bolle Bekijk bericht
Stopt is met Kakken gast met uwe linkse idiote bullsshit, bekeer u tot de islam kloot gij zult ne goeie zijn!

Proficiat, het niveau van uw posts daalt nog onder die van Bazilfunk.

Oud 30 december 2006, 10:11   #15
Kpax
Lokaal Raadslid

Kpax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Over Saddam:

Ik vond Saddam een redelijk goede president en hij wist hoe hij een ingewikkelde staat als Irak moest besturen.
Je vindt het dus een goede zaak dat een kunstmatige, ingewikkelde meervolkenstaat met harde hand bij elkaar gehouden wordt?

Wel een vreemde houding voor iemand die zijn posts met "alles voor vlaanderen" ondertekent.
"The most fundamental fact about the ideas of the political left is that they do not work. Therefore we should not be surprised to find the left concentrated in institutions where ideas do not have to work in order to survive."
-- Thomas Sowell
Kpax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 10:33   #16
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Saddam Hoessein opgehangen

HLN UPDATE 10:25
De Iraakse oud-president Saddam Hoessein is zaterdagmorgen rond 4 uur in de Iraakse hoofdstad Bagdad opgehangen. De executie komt maar vier dagen nadat een Iraaks gerechtshof de doodstraf in beroep bevestigde voor de moord in 1982 op 148 sjiieten uit de Iraakse stad Doujail.

Gefilmd
De ophanging - die volgens de nationale veiligheidsadviseur Moaffaq al-Roubaie in Qadhimiya werd voltrokken - werd bijgewoond door een dokter, een advocaat en officieel aangewezen getuigen. De terechtstelling duurde slechts enkele minuten. Van de ophanging zijn - zoals de gewoonte in Irak - filmopnamen gemaakt. De beelden worden meer dan waarschijnlijk gedeeltelijk uitgezonden op de Iraakste staatszender.
deryz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 10:34   #17
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Over Saddam:

je daalt met de minuut in mijn achting
Oud 30 december 2006, 10:45   #18
jurgen79
Banneling

jurgen79's schermafbeelding

Standaard

Nu nog Bush zien hangen!!!
jurgen79 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 10:51   #19
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Over Saddam:

Die nutteloze oorlog tegen iran werd wel gevoerd met de middelen aangereikt door degenen die hem nu hebben te drogen hebben gehangen. Wanneer gaat men die verloederde wereldmacht geleid door een persoon die geen probleem heeft met het sturen van militaire naar oorlogsgebieden en deze daar in een uitzichtloze strijd te laten sneuvelen stoppen. Toen hij zelf moest gaan (vietnam) werd hij door toedoen van zijn papa als reservist geplaatst en ontsnapte zo aan de ellende waar hij zonder blikken of blozen een ander tot veroordeeld. Dit samen met z'n vrienden die zich al 62 jaar onder welwillend oog van de rest van de wereld de rol toekennen (terecht, onterecht dit zullen we maar in het midden laten) van het eeuwig slachtoffer en deze rol ten volle benutte en uitbuiten ten nadele van andere.

Laatst gewijzigd door ERLICH : 30 december 2006 om 10:53.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 december 2006, 11:02   #20
Judokus
Parlementsvoorzitter

Standaard

Het Vaticaan heeft ook haar afkeuring laten blijken.

Ze blijft zich verzetten tegen 'de cultuur van de dood', met name: actieve euthanasie, doodstraf en abortus.
Citaat:
Vaticaan : ophanging Saddam "tragisch nieuws"
Kerk tegen uitvoering doodstraf in alle omstandigheden

VATICAANSTAD (RKnieuws.net) - De executie van de gewezen Iraakse president Saddam Hussein is "tragisch nieuws". Dat verklaarde Federico Lombardi, de woordvoerder van het Vaticaan, zaterdag.

"De executie dreigt de geest van wraak en nieuw geweld te voeden" zei Lombardi aan radio Vaticaan enkele uren na de ophanging van Saddam Hussein.

Lombardi betreurde de executie "zelfs al gaat het om een persoon die zich schuldig gemaakt heeft aan zware delicten". Hij herinnerde er aan dat de Kerk gekant blijft tegen de doodstraf in alle omstandigheden.

"De uitvoering van de doodstraf is niet de weg om gerechtigheid op te bouwen en verzoening te brengen in de samenleving", zo zei de woordvoerder van het Vaticaan nog. (tb)
bron:www.rknieuws.net

Laatst gewijzigd door Judokus : 30 december 2006 om 11:02.
Judokus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be