![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Laten we eerlijk zijn: niemand, en zeker geen stompzinnige al dan niet
maffiagelieerde politieker (Belgisch-Neerlandsch) ontkomt aan de toorn Fullator's, die ik sinds onheuglijke tijden waardeer en (h)erken als ene Rechtvaardige Rechter,- die het stupide Canvas-prog van mijn oud-leerling JoVD verre overstijgt. Weshalve ik zijn weloverwogen & met dodelijk sarcasme grandioos gestelde statement inzake het geplande Belgische wegenvignet, dat entwat tussen de stupide naden bepol's was verdwenen, hier de glans wil geven die het verdient: "Van alle politici is dit de gevaarlijkste soort: homo politicus retardatus perseverens. In feite zijn het allochtonen uit Absurdistan, die niet doorhebben dat ze in een min of meer beschaafd land zijn terechtgekomen. De tweede gevaarlijkste soort is de homo politicus simplex blunderix, én dom én naief én wereldverbeteraar. En tot de derde soort rekenen we de homo politicus criminalis, die vooral evolueert rond megalomane staatsinstellingen die contractueel pijpen aan Maarten verkopen of zelfs weggeven." Bedankt, Full: ik zou het zelve nooit beter kunnen gezeid hebben,- en dat méén ik. (Mocht in je portfolio nog het portret ontbreken van ene al te rasch ouwer wordende, welhaast kale onderwijzer - die bijwijlen graag ligt te bollen met zijn soete Maghrebijnse - houd ik me ten zeerste gerecommandeerd.) u. |
![]() |
#2 |
|
![]() On Sun, 14 Jan 2007 19:55:47 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >(Mocht in je portfolio nog het portret ontbreken van ene al te rasch ouwer >wordende, welhaast kale onderwijzer - die bijwijlen graag ligt te bollen met >zijn soete Maghrebijnse - houd ik me ten zeerste gerecommandeerd.) Dit kan tellen wat betreft plat op de buik gaan. -- ....For Those Not Te Be Forgotten... |
![]() |
#3 |
|
![]() "uncle" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Laten we eerlijk zijn: niemand, en zeker geen stompzinnige al dan niet > maffiagelieerde politieker (Belgisch-Neerlandsch) ontkomt aan de toorn > Fullator's, die ik sinds onheuglijke tijden waardeer en (h)erken als ene > Rechtvaardige Rechter,- die het stupide Canvas-prog van mijn oud-leerling > JoVD verre overstijgt. > Weshalve ik zijn weloverwogen & met dodelijk sarcasme grandioos gestelde > statement inzake het geplande Belgische wegenvignet, dat entwat tussen de > stupide naden bepol's was verdwenen, hier de glans wil geven die het > verdient: > "Van alle politici is dit de gevaarlijkste soort: homo politicus > retardatus perseverens. In feite zijn het allochtonen uit Absurdistan, > die niet doorhebben dat ze in een min of meer beschaafd land zijn > terechtgekomen. De tweede gevaarlijkste soort is de homo politicus > simplex blunderix, én dom én naief én wereldverbeteraar. En tot de > derde soort rekenen we de homo politicus criminalis, die vooral > evolueert rond megalomane staatsinstellingen die contractueel pijpen > aan Maarten verkopen of zelfs weggeven." > Bedankt, Full: ik zou het zelve nooit beter kunnen gezeid hebben,- en dat > méén ik. > (Mocht in je portfolio nog het portret ontbreken van ene al te rasch ouwer > wordende, welhaast kale onderwijzer - die bijwijlen graag ligt te bollen met > zijn soete Maghrebijnse - houd ik me ten zeerste gerecommandeerd.) > u. > Wanneer wordt dit prachtige heldengedicht vertaald ? Vriendelijke groet Jaap Boomsma |
![]() |
#4 |
|
![]() "jaap boomsma" <[email protected]> wrote in message news:[email protected]... > > "uncle" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Laten we eerlijk zijn: niemand, en zeker geen stompzinnige al dan niet >> maffiagelieerde politieker (Belgisch-Neerlandsch) ontkomt aan de toorn >> Fullator's, die ik sinds onheuglijke tijden waardeer en (h)erken als ene >> Rechtvaardige Rechter,- die het stupide Canvas-prog van mijn oud-leerling >> JoVD verre overstijgt. >> Weshalve ik zijn weloverwogen & met dodelijk sarcasme grandioos gestelde >> statement inzake het geplande Belgische wegenvignet, dat entwat tussen de >> stupide naden bepol's was verdwenen, hier de glans wil geven die het >> verdient: >> "Van alle politici is dit de gevaarlijkste soort: homo politicus >> retardatus perseverens. In feite zijn het allochtonen uit Absurdistan, >> die niet doorhebben dat ze in een min of meer beschaafd land zijn >> terechtgekomen. De tweede gevaarlijkste soort is de homo politicus >> simplex blunderix, én dom én naief én wereldverbeteraar. En tot de >> derde soort rekenen we de homo politicus criminalis, die vooral >> evolueert rond megalomane staatsinstellingen die contractueel pijpen >> aan Maarten verkopen of zelfs weggeven." >> Bedankt, Full: ik zou het zelve nooit beter kunnen gezeid hebben,- en dat >> méén ik. >> (Mocht in je portfolio nog het portret ontbreken van ene al te rasch >> ouwer >> wordende, welhaast kale onderwijzer - die bijwijlen graag ligt te bollen > met >> zijn soete Maghrebijnse - houd ik me ten zeerste gerecommandeerd.) >> u. >> > > Wanneer wordt dit prachtige heldengedicht vertaald ? > > Vriendelijke groet > Jaap Boomsma > Over een jaar of zestig. James Joyce heeft er ook zo lang op moeten wachten (en was zelfs minder getalenteerd). Lambert |
![]() |
#5 |
|
![]() "Lambert" <[email protected]> wrote in message
news:7%[email protected]... > > Over een jaar of zestig. James Joyce heeft er ook zo lang op moeten > wachten (en was zelfs minder getalenteerd). > Van JamesJ's sublieme proza kunnen wij alleen maar dromen, Lambeer. Zoals HugoC destijds zeide over WilliamS: dat is een voor aardbewoners onbereikbare ster. u. |
![]() |
#6 |
|
![]() On Sun, 14 Jan 2007 19:55:47 +0100, "uncle" <[email protected]>
wrote: >(Mocht in je portfolio nog het portret ontbreken van ene al te rasch ouwer >wordende, welhaast kale onderwijzer - die bijwijlen graag ligt te bollen met >zijn soete Maghrebijnse - houd ik me ten zeerste gerecommandeerd.) >u. > Een portfolio als deze, bedoel je? http://www.sevillana.be/album/Photog...ers/index.html Fullator |
![]() |
#7 |
|
![]() Fullator <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: >> > > Een portfolio als deze, bedoel je? > http://www.sevillana.be/album/Photog...ers/index.html > > Fullator > Met dien verstande dat deze gepikt is van een foto daterend van een jaar of twintig of nog langer geleden: http://www.sevillana.be/album/Photog...ides/Nathalie0 137.html De fotograaf herinner ik mij niet zo dadelijk meer, maar het model was de tweede vrouw van David Bowie, Iman. En, zowaar: VH heeft tieten! http://www.sevillana.be/album/Photog...ides/Nathalie0 133.html |
![]() |
#8 |
|
![]() "boutros gali" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] .72... > > Met dien verstande dat deze gepikt is van een foto daterend van een jaar > of > twintig of nog langer geleden: > Zou kunnen: mijn Maghrebijnse die ik op de vijfde rij-foto 2 meen te herkennen, heeft ondertussen veul bredere heupen & 1 aanzienlijk dikkere kont gekweekt. (Wat natuurlijk niet de Full zijn schuld is.) u. |