![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Berichten: n/a
|
![]() D®Bu©©akE wrote:
> ze gaan ons 60 euro vragen om een ritje in hun land te maken!!!!!! de telegraaf steunt ons !!!! http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...en!.html?p=1,2 |
![]() |
#2 |
Berichten: n/a
|
![]() ze gaan ons 60 euro vragen om een ritje in hun land te maken!!!!!!
|
![]() |
#3 |
Berichten: n/a
|
![]() On Thu, 11 Jan 2007 17:40:33 +0100, D®Bu©©akE <D®Bu©©[email protected]>
wrote: >ze gaan ons 60 euro vragen om een ritje in hun land te maken!!!!!! Volg vooral je eigen advies op. De Belgen gaan je dankbaar zijn. |
![]() |
#4 |
Berichten: n/a
|
![]() D®Bu©©akE wrote:
> ze gaan ons 60 euro vragen om een ritje in hun land te maken!!!!!! Daar mag je dan wel een heel jaar mee over onze wegen rijden. Effe gebruik maken van een strip van 3km in Schiphol kost je al ¤26 per kéér. |
![]() |
#5 |
Berichten: n/a
|
![]() Gunter Schelfhout wrote:
> D®Bu©©akE wrote: > >> ze gaan ons 60 euro vragen om een ritje in hun land te maken!!!!!! > > Daar mag je dan wel een heel jaar mee over onze wegen rijden. > Effe gebruik maken van een strip van 3km in Schiphol kost je al ¤26 per > kéér. awel mijn vlaamse vrind, daar moet ik gij ook wel weer gelijk in geven. wat kost een uurke parkeren in brussel tegenwoordig? in amsterdam is dat oplopend tot 4,40 per uur. Nee, geen florijnen en ook geen francs, EUROS!!!! |
![]() |
#6 |
Berichten: n/a
|
![]() D®Bu©©akE wrote:
>>> ze gaan ons 60 euro vragen om een ritje in hun land te maken!!!!!! >> >> Daar mag je dan wel een heel jaar mee over onze wegen rijden. >> Effe gebruik maken van een strip van 3km in Schiphol kost je al ¤26 per >> kéér. > awel mijn vlaamse vrind, daar moet ik gij ook wel weer gelijk in geven. > wat kost een uurke parkeren in brussel tegenwoordig? > in amsterdam is dat oplopend tot 4,40 per uur. Nee, geen florijnen en > ook geen francs, EUROS!!!! Geen idee. Ik mijd Brussel. Maar afhankelijk van de locatie zal dat daar niet ver af zitten, vrees ik. |
![]() |
#7 |
Berichten: n/a
|
![]() Vitae forma vocatur Gunter Schelfhout <[email protected]>,
die Fri, 12 Jan 2007 22:02:41 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >D®Bu©©akE wrote: > >>>> ze gaan ons 60 euro vragen om een ritje in hun land te maken!!!!!! >>> >>> Daar mag je dan wel een heel jaar mee over onze wegen rijden. >>> Effe gebruik maken van een strip van 3km in Schiphol kost je al €26 per >>> kéér. >> awel mijn vlaamse vrind, daar moet ik gij ook wel weer gelijk in geven. >> wat kost een uurke parkeren in brussel tegenwoordig? >> in amsterdam is dat oplopend tot 4,40 per uur. Nee, geen florijnen en >> ook geen francs, EUROS!!!! > >Geen idee. Ik mijd Brussel. O gelukzalige die zich dat kan permiteren. Met 3 kinderen op 5 die in die streek wonen (2 in Tervuren, 1 in Overijse) kan ik moeilijk om Brussel heen, zelfs via de ring die ook regelmatig "vast" ligt. Maar als ik in het centrum moet zijn, wat ook regelmatig gebeurt, dan zal dat immer per NNMBS zijn. >Maar afhankelijk van de locatie zal dat daar niet ver af zitten, vrees ik. Dat zou mij niet verbazen, maar ..geen ervaring dus. -- Fusti |
![]() |
#8 |
Berichten: n/a
|
![]() Fustigator schreef op Sat, 13 Jan 2007 00:14:25 +0100 in de
nieuwsgroep be.politics >Met 3 kinderen op 5 die in die streek wonen (2 in Tervuren, 1 in >Overijse) kan ik moeilijk om Brussel heen, zelfs via de ring die ook >regelmatig "vast" ligt. > >Maar als ik in het centrum moet zijn, wat ook regelmatig gebeurt, dan >zal dat immer per NNMBS zijn. Vanuit de Brusselse stations is er openbaar vervoer (tram, bus, metro) naar Tervuren en Overijse). Er is helemaal geen reden om je kas op te zitten vreten op die klotering. En met de privétreinverbinding Oostende-Brussel (dank aan Leopold II) zou je al gek zijn indien je met je stinkkar naar die stinkhoofdstad zou rijden. Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur geworden, de haaien. -- Belgicus Simplex. - Fronti nulla fides - |
![]() |
#9 |
Berichten: n/a
|
![]() Vitae forma vocatur Belgicus Simplex <[email protected]>,
die Sat, 13 Jan 2007 22:20:15 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator schreef op Sat, 13 Jan 2007 00:14:25 +0100 in de >nieuwsgroep be.politics > >>Met 3 kinderen op 5 die in die streek wonen (2 in Tervuren, 1 in >>Overijse) kan ik moeilijk om Brussel heen, zelfs via de ring die ook >>regelmatig "vast" ligt. >> >>Maar als ik in het centrum moet zijn, wat ook regelmatig gebeurt, dan >>zal dat immer per NNMBS zijn. > >Vanuit de Brusselse stations is er openbaar vervoer (tram, bus, >metro) naar Tervuren en Overijse). Er is helemaal geen reden om je kas >op te zitten vreten op die klotering. Als je daar nooit op het spitsuur bent, valt het mee. Maar je verliest ook veel tijd met het openbaar tramvervoer, hoor! >En met de privétreinverbinding Oostende-Brussel (dank aan Leopold II) >zou je al gek zijn indien je met je stinkkar naar die stinkhoofdstad >zou rijden. Doe ik practisch nooit. >Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >geworden, de haaien. Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! -- Fusti |
![]() |
#10 |
Berichten: n/a
|
![]() On Sat, 13 Jan 2007 22:20:15 +0100, Belgicus Simplex
<[email protected]> wrote: >Fustigator schreef op Sat, 13 Jan 2007 00:14:25 +0100 in de >nieuwsgroep be.politics > >>Met 3 kinderen op 5 die in die streek wonen (2 in Tervuren, 1 in >>Overijse) kan ik moeilijk om Brussel heen, zelfs via de ring die ook >>regelmatig "vast" ligt. >> >>Maar als ik in het centrum moet zijn, wat ook regelmatig gebeurt, dan >>zal dat immer per NNMBS zijn. > >Vanuit de Brusselse stations is er openbaar vervoer (tram, bus, >metro) naar Tervuren en Overijse). Er is helemaal geen reden om je kas >op te zitten vreten op die klotering. > >En met de privétreinverbinding Oostende-Brussel (dank aan Leopold II) >zou je al gek zijn indien je met je stinkkar naar die stinkhoofdstad >zou rijden. > >Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >geworden, de haaien. Geen slapende honden wakker maken aub. |
![]() |
#11 |
Berichten: n/a
|
![]() On Sun, 14 Jan 2007 00:03:54 +0100, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur Belgicus Simplex <[email protected]>, >die Sat, 13 Jan 2007 22:20:15 +0100, in littera ><[email protected]> in foro be.politics(et >aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Fustigator schreef op Sat, 13 Jan 2007 00:14:25 +0100 in de >>nieuwsgroep be.politics >> >>>Met 3 kinderen op 5 die in die streek wonen (2 in Tervuren, 1 in >>>Overijse) kan ik moeilijk om Brussel heen, zelfs via de ring die ook >>>regelmatig "vast" ligt. >>> >>>Maar als ik in het centrum moet zijn, wat ook regelmatig gebeurt, dan >>>zal dat immer per NNMBS zijn. >> >>Vanuit de Brusselse stations is er openbaar vervoer (tram, bus, >>metro) naar Tervuren en Overijse). Er is helemaal geen reden om je kas >>op te zitten vreten op die klotering. > >Als je daar nooit op het spitsuur bent, valt het mee. >Maar je verliest ook veel tijd met het openbaar tramvervoer, hoor! > Die tramlijn richting Tervuren is nu net een waar je het minste tijd verliest. >>En met de privétreinverbinding Oostende-Brussel (dank aan Leopold II) >>zou je al gek zijn indien je met je stinkkar naar die stinkhoofdstad >>zou rijden. > >Doe ik practisch nooit. > >>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>geworden, de haaien. > >Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! |
![]() |
#12 |
Berichten: n/a
|
![]() Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die
Sun, 14 Jan 2007 01:45:18 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Sun, 14 Jan 2007 00:03:54 +0100, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >>Vitae forma vocatur Belgicus Simplex <[email protected]>, >>die Sat, 13 Jan 2007 22:20:15 +0100, in littera >><[email protected]> in foro be.politics(et >>aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Fustigator schreef op Sat, 13 Jan 2007 00:14:25 +0100 in de >>>nieuwsgroep be.politics >>> >>>>Met 3 kinderen op 5 die in die streek wonen (2 in Tervuren, 1 in >>>>Overijse) kan ik moeilijk om Brussel heen, zelfs via de ring die ook >>>>regelmatig "vast" ligt. >>>> >>>>Maar als ik in het centrum moet zijn, wat ook regelmatig gebeurt, dan >>>>zal dat immer per NNMBS zijn. >>> >>>Vanuit de Brusselse stations is er openbaar vervoer (tram, bus, >>>metro) naar Tervuren en Overijse). Er is helemaal geen reden om je kas >>>op te zitten vreten op die klotering. >> >>Als je daar nooit op het spitsuur bent, valt het mee. >>Maar je verliest ook veel tijd met het openbaar tramvervoer, hoor! >> >Die tramlijn richting Tervuren is nu net een waar je het minste tijd >verliest. Okee maar dan ben je nog niet in Overijse. >>>En met de privétreinverbinding Oostende-Brussel (dank aan Leopold II) >>>zou je al gek zijn indien je met je stinkkar naar die stinkhoofdstad >>>zou rijden. >> >>Doe ik practisch nooit. >> >>>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>>geworden, de haaien. >> >>Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! -- Fusti |
![]() |
#13 |
Berichten: n/a
|
![]() On Sun, 14 Jan 2007 10:37:32 +0100, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die >Sun, 14 Jan 2007 01:45:18 +0100, in littera ><[email protected]> in foro be.politics(et >aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>On Sun, 14 Jan 2007 00:03:54 +0100, Fustigator <[email protected]> >>wrote: >> >>>Vitae forma vocatur Belgicus Simplex <[email protected]>, >>>die Sat, 13 Jan 2007 22:20:15 +0100, in littera >>><[email protected]> in foro be.politics(et >>>aliis) vere scripsit quod sequitur: >>> >>>>Fustigator schreef op Sat, 13 Jan 2007 00:14:25 +0100 in de >>>>nieuwsgroep be.politics >>>> >>>>>Met 3 kinderen op 5 die in die streek wonen (2 in Tervuren, 1 in >>>>>Overijse) kan ik moeilijk om Brussel heen, zelfs via de ring die ook >>>>>regelmatig "vast" ligt. >>>>> >>>>>Maar als ik in het centrum moet zijn, wat ook regelmatig gebeurt, dan >>>>>zal dat immer per NNMBS zijn. >>>> >>>>Vanuit de Brusselse stations is er openbaar vervoer (tram, bus, >>>>metro) naar Tervuren en Overijse). Er is helemaal geen reden om je kas >>>>op te zitten vreten op die klotering. >>> >>>Als je daar nooit op het spitsuur bent, valt het mee. >>>Maar je verliest ook veel tijd met het openbaar tramvervoer, hoor! >>> >>Die tramlijn richting Tervuren is nu net een waar je het minste tijd >>verliest. > >Okee maar dan ben je nog niet in Overijse. > Je kan niet alles hebben in het leven. >>>>En met de privétreinverbinding Oostende-Brussel (dank aan Leopold II) >>>>zou je al gek zijn indien je met je stinkkar naar die stinkhoofdstad >>>>zou rijden. >>> >>>Doe ik practisch nooit. >>> >>>>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>>>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>>>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>>>geworden, de haaien. >>> >>>Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! |
![]() |
#14 |
Berichten: n/a
|
![]() Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die
Sun, 14 Jan 2007 12:48:14 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Sun, 14 Jan 2007 10:37:32 +0100, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >>Vitae forma vocatur Curieuzeneus <[email protected]>, die >>Sun, 14 Jan 2007 01:45:18 +0100, in littera >><[email protected]> in foro be.politics(et >>aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>On Sun, 14 Jan 2007 00:03:54 +0100, Fustigator <[email protected]> >>>wrote: >>> >>>>Vitae forma vocatur Belgicus Simplex <[email protected]>, >>>>die Sat, 13 Jan 2007 22:20:15 +0100, in littera >>>><[email protected]> in foro be.politics(et >>>>aliis) vere scripsit quod sequitur: >>>> >>>>>Fustigator schreef op Sat, 13 Jan 2007 00:14:25 +0100 in de >>>>>nieuwsgroep be.politics >>>>> >>>>>>Met 3 kinderen op 5 die in die streek wonen (2 in Tervuren, 1 in >>>>>>Overijse) kan ik moeilijk om Brussel heen, zelfs via de ring die ook >>>>>>regelmatig "vast" ligt. >>>>>> >>>>>>Maar als ik in het centrum moet zijn, wat ook regelmatig gebeurt, dan >>>>>>zal dat immer per NNMBS zijn. >>>>> >>>>>Vanuit de Brusselse stations is er openbaar vervoer (tram, bus, >>>>>metro) naar Tervuren en Overijse). Er is helemaal geen reden om je kas >>>>>op te zitten vreten op die klotering. >>>> >>>>Als je daar nooit op het spitsuur bent, valt het mee. >>>>Maar je verliest ook veel tijd met het openbaar tramvervoer, hoor! >>>> >>>Die tramlijn richting Tervuren is nu net een waar je het minste tijd >>>verliest. >> >>Okee maar dan ben je nog niet in Overijse. >> > >Je kan niet alles hebben in het leven. Dat weet ik ook, mede omdat mijn zoon niet ver van de autsnelweg woont, vlek bij een afrit (Jezus eik) >>>>>En met de privétreinverbinding Oostende-Brussel (dank aan Leopold II) >>>>>zou je al gek zijn indien je met je stinkkar naar die stinkhoofdstad >>>>>zou rijden. >>>> >>>>Doe ik practisch nooit. >>>> >>>>>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>>>>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>>>>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>>>>geworden, de haaien. >>>> >>>>Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! -- Fusti |
![]() |
#15 |
Berichten: n/a
|
![]() "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > ze gaan ons 60 euro vragen om een ritje in hun land te maken!!!!!! Je snapt blijkbaar de bedoeling niet. België is een heel arm land met een erg incompetente regering, waar zelfs prins Laurent honger lijdt. Zodanig zelfs dat hij met veel gesjoemel zijn karig loontje van 300.000 ? per jaar moet aanvullen met geld van de zeemacht.Om dit in de toekomst te vermijden heeft men nu van hem geëist dat hij dat onrechtmatige geld (schijnbaar)terugbetaalt maar dat men dat hem langs een andere zijde stiekum meervoudig teruggeeft(de bevolking komt dit toch nooit te weten). Door tol te heffen op belgische wegen heeft men nu een middel gevonden om heel Europa mee te laten betalen,zodoende dat niet alleen prins Laurent maar een hele belgische regering zichzelf weer eens kan verrijken. .. |
![]() |
#16 |
Berichten: n/a
|
![]() Fustigator schreef
>>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>geworden, de haaien. > >Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! >-- In Londen? -- Belgicus Simplex. - Fronti nulla fides - |
![]() |
#17 |
Berichten: n/a
|
![]() "Belgicus Simplex" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > Fustigator schreef > >>>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>>geworden, de haaien. >> >>Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! >>-- > > In Londen? > > In Londen staat op de toegangswegen naar het centrum een grote C op de straat geschilderd. Van Congestion Charge. Moet op Internet te vinden zijn hoe het werkt. Wie over de C rijdt wordt gefotografeerd en krijgt een rekening thuis van ik meen nu acht pond. Als het je interesseert zoek maar op London Congestion Charge en dan vind je het wel. De metro is de duurste van de hele wereld, hoorde ik laatst. Vroeger kwam ik graag in Engeland. De laatste jaren niet meer, want het is onbetaalbaar geworden. |
![]() |
#18 |
Berichten: n/a
|
![]() Vitae forma vocatur Belgicus Simplex <[email protected]>,
die Sun, 14 Jan 2007 18:38:29 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator schreef > >>>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>>geworden, de haaien. >> >>Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! >>-- > >In Londen? Nee in heel de EU -- Fusti |
![]() |
#19 |
Berichten: n/a
|
![]() Vitae forma vocatur "Harry de Hond" <[email protected]>, die
Sun, 14 Jan 2007 19:29:59 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >"Belgicus Simplex" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Fustigator schreef >> >>>>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>>>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>>>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>>>geworden, de haaien. >>> >>>Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! >>>-- >> >> In Londen? >> >> > > >In Londen staat op de toegangswegen naar het centrum een grote C op de >straat geschilderd. Van Congestion Charge. Moet op Internet te vinden zijn >hoe het werkt. Wie over de C rijdt wordt gefotografeerd en krijgt een >rekening thuis van ik meen nu acht pond. Als het je interesseert zoek maar >op London Congestion Charge en dan vind je het wel. > >De metro is de duurste van de hele wereld, hoorde ik laatst. > >Vroeger kwam ik graag in Engeland. De laatste jaren niet meer, want het is >onbetaalbaar geworden. > Toen ik in Londen woonde, in het begin van de jaren 60 verdienden we geld door de metro te nemen. Een rit in de binnenstad(circular en wat in dit ovaal lag) kostte sixpence. Het muntstuk van 20 franse centimes (ongeveer 4 pence waard) paste precies in de gleuven voor één shilling: Je kreeg dan je kaartje plus een stuk van sixpence terug. -- Fusti |
![]() |
#20 |
Berichten: n/a
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur "Harry de Hond" <[email protected]>, die > Sun, 14 Jan 2007 19:29:59 +0100, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) > vere scripsit quod sequitur: > >>"Belgicus Simplex" <[email protected]> schreef in bericht >>news:[email protected]. .. >>> Fustigator schreef >>> >>>>>Brussel zou een vignet moeten invoeren voor alle niet-inwoners van het >>>>>Hoofdstedelijk Gewest. In Londen hebben ze ook iets dergelijks gedaan. >>>>>Resultaat: 50% minder auto's. Maar de metro is wel eens zo duur >>>>>geworden, de haaien. >>>> >>>>Metro voor nix voor 60+-ers, gvd! >>>>-- >>> >>> In Londen? >>> >>> >> >> >>In Londen staat op de toegangswegen naar het centrum een grote C op de >>straat geschilderd. Van Congestion Charge. Moet op Internet te vinden zijn >>hoe het werkt. Wie over de C rijdt wordt gefotografeerd en krijgt een >>rekening thuis van ik meen nu acht pond. Als het je interesseert zoek maar >>op London Congestion Charge en dan vind je het wel. >> >>De metro is de duurste van de hele wereld, hoorde ik laatst. >> >>Vroeger kwam ik graag in Engeland. De laatste jaren niet meer, want het is >>onbetaalbaar geworden. >> > Toen ik in Londen woonde, in het begin van de jaren 60 verdienden we > geld door de metro te nemen. > > Een rit in de binnenstad(circular en wat in dit ovaal lag) kostte > sixpence. Het muntstuk van 20 franse centimes (ongeveer 4 pence waard) > paste precies in de gleuven voor één shilling: Je kreeg dan je kaartje > plus een stuk van sixpence terug. > -- > Fusti > > Sixpence! 2,5p! Ik heb die kaartjes nog. Van de bus want van de tube moest je teruggeven. Als je zuinig deed kon je van een pond een dag rondkomen. Inclusief slaapplaats. In Downing Street kon je zo naar binnen lopen. Snik. |