![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() FJ wrote:
> "berna1" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Met mij zo'n 16 miljoen Nederlanders vinden het ronduit schofterig dat men >> in Belgie een middeleeuws fenomeen zoals de roofridders weer in ere heeft >> hersteld. >> Als een land als Zwitserland met zijn vele peperdure kunstwerken nu een >> vignet instelt, kan ik nog billiken. >> Wat Belgie betreft is het alleen een manier van Nederlandertje pesten, >> schandalig en achterbaks. >> Is dit nu het toonbeeld van een verenigd Europa? >> >> Berna1 > > DAt wordt dus deze zomer massaal via de Autobahn 31 (Emden-Oberhausen) naar > Frankrijk ;-) > > Grt, Folkert (woont dichtbij de A1, 20km vanaf de A31) > > gewoon even een valse kentekenplaat erop zodra we de grens over gaan! zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die meisjes die ze in kelders vasthouden! |
![]() |
#2 |
|
![]() "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. .. > FJ wrote: >> "berna1" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Met mij zo'n 16 miljoen Nederlanders vinden het ronduit schofterig dat >>> men in Belgie een middeleeuws fenomeen zoals de roofridders weer in ere >>> heeft hersteld. >>> Als een land als Zwitserland met zijn vele peperdure kunstwerken nu een >>> vignet instelt, kan ik nog billiken. >>> Wat Belgie betreft is het alleen een manier van Nederlandertje pesten, >>> schandalig en achterbaks. >>> Is dit nu het toonbeeld van een verenigd Europa? >>> >>> Berna1 >> >> DAt wordt dus deze zomer massaal via de Autobahn 31 (Emden-Oberhausen) >> naar Frankrijk ;-) >> >> Grt, Folkert (woont dichtbij de A1, 20km vanaf de A31) >> >> > gewoon even een valse kentekenplaat erop zodra we de grens over gaan! > > zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die > meisjes die ze in kelders vasthouden! Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen doorvoer land behave dan voor ? |
![]() |
#3 |
|
![]() D®Bu©©akE microgolfde op 11/01/2007, zo rond 20:14:54, dit culiterair
hoogstandje: > zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die meisjes > die ze in kelders vasthouden! Ja, dat zal vast bij velen wel de wekelijkse natte droom opleveren. -- mvg, Valère |
![]() |
#4 |
|
![]() frans wrote:
[knip] >>> Grt, Folkert (woont dichtbij de A1, 20km vanaf de A31) >>> >>> >> gewoon even een valse kentekenplaat erop zodra we de grens over gaan! >> >> zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die >> meisjes die ze in kelders vasthouden! > > > Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen > doorvoer land behave dan voor ? Juist ja. Voor een doorvoer moet je echt niet op de Nederlandse snelwegen zijn. |
![]() |
#5 |
|
![]() "frans" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected] el.net... > > "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> chreef in berichd > news:[email protected]. .. >> FJ wrote: >>> "berna1" <[email protected]> schreef in berichd >>> news:[email protected]... >>>> Met mij zo'n 14 miljoen Nederlanders vinden het rontuit schofterig dat >>>> men in Belgie een middeleeuws fenomeen zoals de roofridders weer in ere >>>> heeft herstelt. >>>> Als een landt als Switserland met zijn vele peperdure kunstwerken nu >>>> een vignet insteld, kan ik nog billiken. >>>> Wat Belgie betrefd is het alleen een manier van Nederlandertje pesten, >>>> schandalig en achterbaks. >>>> Is dit nu het toonbeelt van een verenigt Europa? >>>> >>>> Berna1 >>> >>> DAt word dus deze zomer massaal via de Autobahn 31 (Emden-Oberhausen) >>> naar Frankrijk ;-) >>> >>> Grt, Folkert (woont dichtbij de A1, 20km vanaf de A31) >>> >>> >> gewoon even een valse kentekenplaad erop zodra we de grens over gaan! >> >> zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die >> meisjes die ze in kelders vasthouden! > > > Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen > doorvoer lant behave dan voor ? > > > In de grensstreek komen Nederland aangepaste parkeerautomaten, als daar een belgische pinpas of chipknip in wordt gedaan wordt er automatisch een starttarief van 12 euro berekend. Maarten. |
![]() |
#6 |
|
![]() Vitae forma vocatur D®Bu©©akE <D®Bu©©[email protected]>, die Thu, 11 Jan
2007 20:14:54 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >FJ wrote: >> "berna1" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Met mij zo'n 16 miljoen Nederlanders vinden het ronduit schofterig dat men >>> in Belgie een middeleeuws fenomeen zoals de roofridders weer in ere heeft >>> hersteld. >>> Als een land als Zwitserland met zijn vele peperdure kunstwerken nu een >>> vignet instelt, kan ik nog billiken. >>> Wat Belgie betreft is het alleen een manier van Nederlandertje pesten, >>> schandalig en achterbaks. >>> Is dit nu het toonbeeld van een verenigd Europa? >>> >>> Berna1 >> >> DAt wordt dus deze zomer massaal via de Autobahn 31 (Emden-Oberhausen) naar >> Frankrijk ;-) >> >> Grt, Folkert (woont dichtbij de A1, 20km vanaf de A31) >> >> >gewoon even een valse kentekenplaat erop zodra we de grens over gaan! > >zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die >meisjes die ze in kelders vasthouden! Wat deden het monster van Assen en de dominee van Emmen-compascuum? -- Fusti |
![]() |
#7 |
|
![]() "Hans de Haan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]. nl... > In de grensstreek komen Nederland aangepaste parkeerautomaten, als daar > een belgische pinpas of chipknip in wordt gedaan wordt er automatisch een > starttarief van 12 euro berekend. > > Maarten. Kan veel eenvoudiger. Een berichtje op de automaat met het opschrift: "Belgen gelieve 2 kaartjes te trekken." de Colonel |
![]() |
#8 |
|
![]() frans schreef:
> Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen > doorvoer land behave dan voor ? Ook Nederland kan best een vignet invoeren, maar daar wringt het schoentje natuurlijk. Nederland is geen doorvoerland. Vlaanderen wel. De Hollandse vrachtwagens stroppen al jaren de Noord-Zuid as op met transferverkeer naar Frankrijk en in mindere mate naar de kanaalhavens. Bovendien hebben de Hollandse vrachtwagens de reputatie overladen te zijn (die stomme Belgen controleren toch niet) zodat regelmatig heel kostelijke onderhouds- en herstellingswerken aan die doorvoerwegen moet worden uitgevoerd. Die Hollandse transfer brengt bovendien niks bij aan de Vlaamse economie. De thermos is nog warm, de broodjes zijn nog vers, er wordt vaak niet eens getankt. Dat geldt ook voor de jaarlijkse sleurhuttenplaag van en naar het Zuiden. Wie vanuit Belgie naar Nederland gaat consummeert daar nogal wat. Bij een Nederlands wegenvignet vallen alleen de dagjes uit weg naar Nederland, da's al. Voor het mooie Zeeland dat alleen met de auto fatsoenlijk te bereiken is zou het natuurlijk een tegenvaller zijn. mvg, H.M. |
![]() |
#9 |
|
![]() "Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Vitae forma vocatur D®Bu©©akE <D®Bu©©[email protected]>, die Thu, 11 Jan > 2007 20:14:54 +0100, in littera > <[email protected]> in foro be.politics(et > aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>FJ wrote: >>> "berna1" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Met mij zo'n 16 miljoen Nederlanders vinden het ronduit schofterig dat >>>> men >>>> in Belgie een middeleeuws fenomeen zoals de roofridders weer in ere >>>> heeft >>>> hersteld. >>>> Als een land als Zwitserland met zijn vele peperdure kunstwerken nu een >>>> vignet instelt, kan ik nog billiken. >>>> Wat Belgie betreft is het alleen een manier van Nederlandertje pesten, >>>> schandalig en achterbaks. >>>> Is dit nu het toonbeeld van een verenigd Europa? >>>> >>>> Berna1 >>> >>> DAt wordt dus deze zomer massaal via de Autobahn 31 (Emden-Oberhausen) >>> naar >>> Frankrijk ;-) >>> >>> Grt, Folkert (woont dichtbij de A1, 20km vanaf de A31) >>> >>> >>gewoon even een valse kentekenplaat erop zodra we de grens over gaan! >> >>zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die >>meisjes die ze in kelders vasthouden! > > Wat deden het monster van Assen en de dominee van Emmen-compascuum? > -- > Fusti Met een belgische nummerbord rijden? de Colonel |
![]() |
#10 |
|
![]() "frans" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] el.net... > > "D®Bu©©akE" <D®Bu©©[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]. .. > > FJ wrote: > >> "berna1" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> Met mij zo'n 16 miljoen Nederlanders vinden het ronduit schofterig dat > >>> men in Belgie een middeleeuws fenomeen zoals de roofridders weer in ere > >>> heeft hersteld. > >>> Als een land als Zwitserland met zijn vele peperdure kunstwerken nu een > >>> vignet instelt, kan ik nog billiken. > >>> Wat Belgie betreft is het alleen een manier van Nederlandertje pesten, > >>> schandalig en achterbaks. > >>> Is dit nu het toonbeeld van een verenigd Europa? > >>> > >>> Berna1 > >> > >> DAt wordt dus deze zomer massaal via de Autobahn 31 (Emden-Oberhausen) > >> naar Frankrijk ;-) > >> > >> Grt, Folkert (woont dichtbij de A1, 20km vanaf de A31) > >> > >> > > gewoon even een valse kentekenplaat erop zodra we de grens over gaan! > > > > zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die > > meisjes die ze in kelders vasthouden! > > > Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen > doorvoer land behave dan voor ? Nederland zit op de meest strategische plek tussen de belangrijkste Europese landen. Rotterdam is de grootste haven ter wereld. Need we say moor... |
![]() |
#11 |
|
![]() Havel microgolfde op 11/01/2007, zo rond 22:31:43, dit culiterair
hoogstandje: > Nederland zit op de meest strategische plek tussen de belangrijkste Europese > landen. Frankrijk, Duitsland, de GB en daartussen Nederland? Gadverdamme, me kaart van Europa is verkeerd? > Rotterdam is de grootste haven ter wereld. Need we say moor... Yep, elke vrachtwagen met een container die door Belgica wilt zal moeten dokken. De spoorwegen lachen nu al. -- mvg, Valère |
![]() |
#12 |
|
![]() On 11 Jan 2007 12:52:26 -0800, [email protected] wrote:
>frans schreef: > >> Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen >> doorvoer land behave dan voor ? > >Ook Nederland kan best een vignet invoeren, maar daar wringt het >schoentje natuurlijk. Nederland is geen doorvoerland. Vlaanderen wel. > >De Hollandse vrachtwagens stroppen al jaren de Noord-Zuid as op met >transferverkeer naar Frankrijk en in mindere mate naar de kanaalhavens. >Bovendien hebben de Hollandse vrachtwagens de reputatie overladen te >zijn (die stomme Belgen controleren toch niet) zodat regelmatig heel >kostelijke onderhouds- en herstellingswerken aan die doorvoerwegen moet >worden uitgevoerd. > >Die Hollandse transfer brengt bovendien niks bij aan de Vlaamse >economie. De thermos is nog warm, de broodjes zijn nog vers, er wordt >vaak niet eens getankt. Dat geldt ook voor de jaarlijkse >sleurhuttenplaag van en naar het Zuiden. Wie vanuit Belgie naar >Nederland gaat consummeert daar nogal wat. Bij een Nederlands >wegenvignet vallen alleen de dagjes uit weg naar Nederland, da's al. >Voor het mooie Zeeland dat alleen met de auto fatsoenlijk te bereiken >is zou het natuurlijk een tegenvaller zijn. > >mvg, H.M. Laat de Metropolis maar lekker falliet gaan, ik ga echt geen 60 of meer euro betalen om naar de film te gaan. En Antwerpen kan een hoop inkomsten van de "buitenlander" ook op z'n buik schrijven. En als de vrachtwagens de wegen kapot rijden daar dan vraag ik me af wat al die Belgische vrachtwagens hier doen. Dat zijn ook geen kleintjes zunne. |
![]() |
#13 |
|
![]() Vitae forma vocatur "de colonel" <[email protected]>, die Thu, 11 Jan
2007 21:45:18 +0100, in littera <[email protected]> in foro be.politics(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >"Fustigator" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected].. . >> Vitae forma vocatur D®Bu©©akE <D®Bu©©[email protected]>, die Thu, 11 Jan >> 2007 20:14:54 +0100, in littera >> <[email protected]> in foro be.politics(et >> aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>FJ wrote: >>>> "berna1" <[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Met mij zo'n 16 miljoen Nederlanders vinden het ronduit schofterig dat >>>>> men >>>>> in Belgie een middeleeuws fenomeen zoals de roofridders weer in ere >>>>> heeft >>>>> hersteld. >>>>> Als een land als Zwitserland met zijn vele peperdure kunstwerken nu een >>>>> vignet instelt, kan ik nog billiken. >>>>> Wat Belgie betreft is het alleen een manier van Nederlandertje pesten, >>>>> schandalig en achterbaks. >>>>> Is dit nu het toonbeeld van een verenigd Europa? >>>>> >>>>> Berna1 >>>> >>>> DAt wordt dus deze zomer massaal via de Autobahn 31 (Emden-Oberhausen) >>>> naar >>>> Frankrijk ;-) >>>> >>>> Grt, Folkert (woont dichtbij de A1, 20km vanaf de A31) >>>> >>>> >>>gewoon even een valse kentekenplaat erop zodra we de grens over gaan! >>> >>>zal ze leren die kutbelgen. het enige waar ik ze van ken is van die >>>meisjes die ze in kelders vasthouden! >> >> Wat deden het monster van Assen en de dominee van Emmen-compascuum? >> -- >> Fusti > >Met een belgische nummerbord rijden? Zou u wel gewild hebben, hee snøødåård! >de Colonel > -- Fusti |
![]() |
#14 |
|
![]() "Murkha" <[email protected]> schreef in bericht
news:mn.5d4d7d71cdf3dea8.67704@i-love-murkha... > Havel microgolfde op 11/01/2007, zo rond 22:31:43, dit culiterair > hoogstandje: > > > Nederland zit op de meest strategische plek tussen de belangrijkste > > Europese landen. > > Frankrijk, Duitsland, de GB en daartussen Nederland? Gadverdamme, me > kaart van Europa is verkeerd? > > > Rotterdam is de grootste haven ter wereld. Need we say moor... > > Yep, elke vrachtwagen met een container die door Belgica wilt zal > moeten dokken. De spoorwegen lachen nu al. De vervoerders in de haven van Antwerpen zeker en vast niet. Er zal meer transit goederenverkeer via Rotterdam gaan en daarna mooi om België heen. België vormt een iets te klein vlekske op de internationale kaart om een grote broek te kunnen aantrekken...:-( |
![]() |
#15 |
|
![]() Havel microgolfde op 11/01/2007, zo rond 23:27:12, dit culiterair
hoogstandje: >> Yep, elke vrachtwagen met een container die door Belgica wilt zal >> moeten dokken. De spoorwegen lachen nu al. > > De vervoerders in de haven van Antwerpen zeker en vast niet. Er zal meer > transit goederenverkeer via Rotterdam gaan en daarna mooi om België heen. > België vormt een iets te klein vlekske op de internationale kaart om een > grote > broek te kunnen aantrekken...:-( Pakweg 200km extra voor 1 container, en voor de terugrit natuurlijk ook zoveel, en dat voor elke container. Hoeveel verbruikt zo'n vrachtwagen per 100 km alweer? -- mvg, Valère |
![]() |
#16 |
|
![]() Havel schreef: > "Murkha" <[email protected]> schreef in bericht > news:mn.5d4d7d71cdf3dea8.67704@i-love-murkha... > > Havel microgolfde op 11/01/2007, zo rond 22:31:43, dit culiterair > > hoogstandje: > > > > > Nederland zit op de meest strategische plek tussen de belangrijkste > > > Europese landen. > > > > Frankrijk, Duitsland, de GB en daartussen Nederland? Gadverdamme, me > > kaart van Europa is verkeerd? > > > > > Rotterdam is de grootste haven ter wereld. Need we say moor... > > > > Yep, elke vrachtwagen met een container die door Belgica wilt zal > > moeten dokken. De spoorwegen lachen nu al. > > De vervoerders in de haven van Antwerpen zeker en vast niet. Er zal meer > transit goederenverkeer via Rotterdam gaan en daarna mooi om België heen. > België vormt een iets te klein vlekske op de internationale kaart om een > grote > broek te kunnen aantrekken...:-( Onzin: vrachtwagens moeten al jaren een vignet kopen voor de hele Benelux en betalen trouwens ook in Duitsland. Kleine vraag trouwens: ken je de kostprijs voor elke omgereden kilometer en verloren uur? Alex |
![]() |
#17 |
|
![]() [email protected] wrote in news:1168548745.917704.114650
@k58g2000hse.googlegroups.com: > frans schreef: > >> Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen >> doorvoer land behave dan voor ? > > Ook Nederland kan best een vignet invoeren, maar daar wringt het > schoentje natuurlijk. Nederland is geen doorvoerland. Vlaanderen wel. > > De Hollandse vrachtwagens stroppen al jaren de Noord-Zuid as op met > transferverkeer naar Frankrijk en in mindere mate naar de kanaalhavens. > Bovendien hebben de Hollandse vrachtwagens de reputatie overladen te > zijn (die stomme Belgen controleren toch niet) zodat regelmatig heel > kostelijke onderhouds- en herstellingswerken aan die doorvoerwegen moet > worden uitgevoerd. > > Die Hollandse transfer brengt bovendien niks bij aan de Vlaamse > economie. De thermos is nog warm, de broodjes zijn nog vers, er wordt > vaak niet eens getankt. Dat geldt ook voor de jaarlijkse > sleurhuttenplaag van en naar het Zuiden. Wie vanuit Belgie naar > Nederland gaat consummeert daar nogal wat. Ik ken de Belgen alleen van het hufterige weggedrag dat men hier tentoonspreidt, niet van de consumptie die hier gedaan cq. genuttigd wordt. Nederland geen doorvoerland? Hoe komen die spullen dan vanuit Rotterdam in de rest van Europa? Ik denk dat we voor die IJzeren Rijn ook maar een vignet moeten invoeren. En voor de bereikbaarheid en de veiligheid van Zeeuws-Vlaanderen misschien maar een dam bouwen in de Westerschelde. Wie kaatst kan de bal verwachten. |
![]() |
#18 |
|
![]() On Fri, 12 Jan 2007 17:27:57 +0100, Marko Nieuwenhuizen
<[email protected]> wrote: >[email protected] wrote in news:1168548745.917704.114650 >@k58g2000hse.googlegroups.com: > >> frans schreef: >> >>> Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen >>> doorvoer land behave dan voor ? >> >> Ook Nederland kan best een vignet invoeren, maar daar wringt het >> schoentje natuurlijk. Nederland is geen doorvoerland. Vlaanderen wel. >> >> De Hollandse vrachtwagens stroppen al jaren de Noord-Zuid as op met >> transferverkeer naar Frankrijk en in mindere mate naar de kanaalhavens. >> Bovendien hebben de Hollandse vrachtwagens de reputatie overladen te >> zijn (die stomme Belgen controleren toch niet) zodat regelmatig heel >> kostelijke onderhouds- en herstellingswerken aan die doorvoerwegen moet >> worden uitgevoerd. >> >> Die Hollandse transfer brengt bovendien niks bij aan de Vlaamse >> economie. De thermos is nog warm, de broodjes zijn nog vers, er wordt >> vaak niet eens getankt. Dat geldt ook voor de jaarlijkse >> sleurhuttenplaag van en naar het Zuiden. Wie vanuit Belgie naar >> Nederland gaat consummeert daar nogal wat. > >Ik ken de Belgen alleen van het hufterige weggedrag dat men hier >tentoonspreidt, niet van de consumptie die hier gedaan cq. genuttigd >wordt. > >Nederland geen doorvoerland? Hoe komen die spullen dan vanuit Rotterdam >in de rest van Europa? > >Ik denk dat we voor die IJzeren Rijn ook maar een vignet moeten invoeren. > >En voor de bereikbaarheid en de veiligheid van Zeeuws-Vlaanderen >misschien maar een dam bouwen in de Westerschelde. > >Wie kaatst kan de bal verwachten. > > Daar hebben de kaasjes meer last van dan de Belgen. Tenandere eerst nog zien of die Ijzeren Rijn er effectief komt. |
![]() |
#19 |
|
![]() "bozweb" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] b.net... > On 11 Jan 2007 12:52:26 -0800, [email protected] wrote: > >>frans schreef: >> >>> Wij volgen eerdaags ook wel met een vignet , alleen zijn wij geen >>> doorvoer land behave dan voor ? >> >>Ook Nederland kan best een vignet invoeren, maar daar wringt het >>schoentje natuurlijk. Nederland is geen doorvoerland. Vlaanderen wel. >> >>De Hollandse vrachtwagens stroppen al jaren de Noord-Zuid as op met >>transferverkeer naar Frankrijk en in mindere mate naar de kanaalhavens. >>Bovendien hebben de Hollandse vrachtwagens de reputatie overladen te >>zijn (die stomme Belgen controleren toch niet) zodat regelmatig heel >>kostelijke onderhouds- en herstellingswerken aan die doorvoerwegen moet >>worden uitgevoerd. >> >>Die Hollandse transfer brengt bovendien niks bij aan de Vlaamse >>economie. De thermos is nog warm, de broodjes zijn nog vers, er wordt >>vaak niet eens getankt. Dat geldt ook voor de jaarlijkse >>sleurhuttenplaag van en naar het Zuiden. Wie vanuit Belgie naar >>Nederland gaat consummeert daar nogal wat. Bij een Nederlands >>wegenvignet vallen alleen de dagjes uit weg naar Nederland, da's al. >>Voor het mooie Zeeland dat alleen met de auto fatsoenlijk te bereiken >>is zou het natuurlijk een tegenvaller zijn. >> >>mvg, H.M. > > Laat de Metropolis maar lekker falliet gaan, ik ga echt geen 60 of meer > euro betalen om naar de film te gaan. > En Antwerpen kan een hoop inkomsten van de "buitenlander" ook op z'n > buik schrijven. > En als de vrachtwagens de wegen kapot rijden daar dan vraag ik me af wat > al die Belgische vrachtwagens hier doen. In de zo befaamde Nederlandse files staan of langzaam verder schuifelen. Dat zijn ook geen kleintjes > zunne. |
![]() |
#20 |
|
![]() Marko Nieuwenhuizen schreef op Fri, 12 Jan 2007 17:27:57 +0100 in de
nieuwsgroep be.politics k n i p >Ik ken de Belgen alleen van het hufterige weggedrag dat men hier >tentoonspreidt, Eens de grens over verandert er toch iets in de mens, dat zou jij als Nederlander toch moeten weten. > niet van de consumptie die hier gedaan cq. genuttigd >wordt. Daar hebben wij dan niet over te klagen wat de Nederlanders betreft. Als ze gaan stappen in Antwerpen zuipen ze zich te pletter maar ze zeiken, schijten en kotsen ook tegen de kathedraal, in portalen, in de goot, op de stoep, in het bed van de jeugdherberg waar ze hun (korte) nacht doorbrengen, kortom, overal waar ze zich op dat ogenblik bevinden. Die bendes Nederlanders zijn berucht in de plaatselijke jeugdherberg. >Wie kaatst kan de bal verwachten. Krek! -- Belgicus Simplex. - Fronti nulla fides - |