Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 januari 2007, 18:24   #1
Frdrk
Vreemdeling

Standaard Bank ING houdt rekening met aanval op Iran

ING rapport scenario mogelijke impact aanval op Iran
Frdrk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2007, 18:34   #2
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Dit doet elke bank en groot investeringskantoor hoor. ING is de enigste die zo te zien er een publiek rapport over geschreven heeft.

Reken maar dat de prijs van de olie er al op berekten is net zoals die op orkanan berekent wordt.

Als iemand moeite zou doen om te zoeken zouden hier nog wat van de raportjes langskomen
Asshen Sukar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2007, 18:39   #3
Frdrk
Vreemdeling

Standaard

Natuurlijk, maar desondanks blijft het toch een interessant rapport om door te lezen. Ik vind zelden dergelijke publiek gepubliceerde rapporten op het internet terug.
Oud 18 januari 2007, 21:58   #4
Chimera
Vreemdeling

Standaard

Inderdaad ik ben blij dat ik ook een keer zo'n rapport zie daar is het forum voor, bedankt frdrk voor iets te laten weten uit je uitgebreide kennis
Chimera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 januari 2007, 22:41   #5
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chimera Bekijk bericht
Inderdaad ik ben blij dat ik ook een keer zo'n rapport zie daar is het forum voor, bedankt frdrk voor iets te laten weten uit je uitgebreide kennis

idd tnx al was het maar omdat ik nu economiegeschiedenis kan bijleren.

Zullen ook wel politieke en strategische analyses inzitten maar zover zit ik nog niet in het raport
Oud 19 januari 2007, 00:14   #6
Frdrk
Vreemdeling

Standaard

lol. De link staat er simpelweg voor mensen die hiervoor interesse zouden hebben. Niet om zogenaamde 'uitgebreide kennis' ten toon te spreiden. Hoe komt u daar in hemelsnaam bij?

Blijkbaar houden mensen in dit forum zich liever bezig met allerhande 'zilverpapieren hoeden'-theorieën over de 'globale zionistische lobby uit op werelddominatie' en de 'Nieuwe Wereld Orde'...
Oud 19 januari 2007, 00:21   #7
Asshen Sukar
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Frdrk Bekijk bericht
lol. De link staat er simpelweg voor mensen die hiervoor interesse zouden hebben. Niet om zogenaamde 'uitgebreide kennis' ten toon te spreiden. Hoe komt u daar in hemelsnaam bij?

Blijkbaar houden mensen in dit forum zich liever bezig met allerhande 'zilverpapieren hoeden'-theorieën over de 'globale zionistische lobby uit op werelddominatie' en de 'Nieuwe Wereld Orde'...
Met die strategische anlasyses bedoelde ik wat gebeurd er als Iran zijn olie afsluit. Wat gebeurd er als de hele golf geen olie meer kan exporteren?

Voor de rest was ik alleen geinteresseerd in de invloeden van oorlog op de prijs van olie, dollar en economie.

Uitgebreidde kennis hiervan weet ik idd niet, wss ben je die link gewoon toevallig tegengekomen?

Er lopen hier idd nogal wat leden rond met gekke ideeen over ufos enzo
Oud 19 januari 2007, 15:56   #8
Martini
Burger

Martini's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Enkel een dwaze minderheid, maar in die zin weerspiegelt het forum de bevolking wel denk ik .

Great minds discuss ideas. Average minds ruminate over events. Small minds talk about people.
Martini is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 januari 2007, 16:19   #9
Dr. Strangelove
Minister

Dr. Strangelove's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Natuurlijk, maar desondanks blijft het toch een interessant rapport om door te lezen. Ik vind zelden dergelijke publiek gepubliceerde rapporten op het internet terug.
Interessante link, Frederik. Thanks.
Als je graag lange rapporten leest, dan raad ik je aan om eens mijn draad over het Iraq Study Group te bekijken: 84 pagina's ! En geen gezever over de nwo of zionistische complotten.

Laatst gewijzigd door Dr. Strangelove : 19 januari 2007 om 16:19.
Dr. Strangelove is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be