![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Filip de Man (Vlaams Belang) - 15 tot 21 januari Filip De Man, (Roeselare, 11 november 1955) is een Vlaams politicus, journalist en volksvertegenwoordiger (1991-) voor het Vlaams Belang. In zijn partij behoort hij tot de meest rechtse groep, met een uitgesproken anti-migrantenstandpunt. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Door haar enorme materiële welstand, is Europa zijn vruchtbaarheid zeer snel en op massale schaal aan't verliezen. Niemand maakt nog kinderen. Bijgevolg maken wij als continent vandaag een demografische transitie door naar snelle ontvolking.
Door de stijgende levensverwachting (en de daarbij horende vergrijzing) is de catastrofe nog enigszins te overzien. Maar de trend is overduidelijk: Europa's bevolking neemt met miljoenen af, decennium na decennium. Wij worden een continent van oude grijze, zieke, frêle mensen. Enkel de allochtonen houden er een normale vruchtbaarheid op na en zijn in die zin de vitale slagader van Europa. Volgens de UN Population Division beleefde Europa haar bevolkingspiek rond 2000 en is het continent sindsdien aan een neerwaartse trend bezig. Ziehier de mediumvariant, te vinden op de UNPOPIN database: 2005: 728 389 (x 1000) 2010: 725 786 2015: 721 111 2020: 714 959 2025: 707 235 2030: 698 140 2035: 688 041 2040: 677 191 2045: 665 637 2050: 653 323 Gegeven deze snelle ontvolking, is de vraag eenvoudig: hoe gaat u dit enorme probleem oplossen? Welke lange-termijn visie heeft u? Kiest u voor een bevolkingspolitiek waarbij blanke Europeanen aangemoedigd worden om meer kinderen te maken? Beloont u de vruchtbaarheid van de blanken? Of bent u een realist en beseft u dat de enige wijze waarop wij als continent kunnen overleven bestaat in de massale maar goed georganiseerde import van immigranten (uit Noord-Afrika of Afrika of van elders)? Het probleem moet vandaag aangepakt worden. Wat is uw strategie? PS: mijn moeder heeft al aangegeven dat ze later op haar oude dag, zo rond 2030, graag door een donkere Jamaicaan wordt verzorgd. Ze vindt dat "zwoele kerels" en verkiest ze boven de "exotische, maar te vinnige" Filippinos. Mijn vader prefereert een Aziatische schone om hem dagelijks te begeleiden bij zijn wandeltochtjes op het strand. Mijn oom tenslotte, een bedrijfsleider, vreest dat het kleine aantal jonge Europeanen die ons continent in 2030 zal tellen, zullen weigeren in het geriatrische Europa te leven, en massaal naar Oost-Azië, de V.S. en Brazilië zullen migreren, omdat er daar luxe-arbeid te vinden is. Hij beseft dat allochtonen het zware, echte werk in Europa zullen doen, terwijl jonge Europeanen hopen luxe-jobs te vinden in de verre buitenlanden. Wat u? Laatst gewijzigd door C2C : 16 januari 2007 om 22:35. |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() noodzaak ?
Als Europa welvaart moet inboeten, maar in plaats daarvan de sociale en culturele cohesie kan bewaren, dan is voor mij de keuze snel gemaakt. De voordelen van massa-immigratie wegen niet op tegen de nadelen. Een gezinsvriendelijk beleid zou in ieder geval ook al deel van de oplossing zijn. |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
![]() Als je naar de cijfers kijkt toch.
Citaat:
Citaat:
Voordelen van massa-immigratie: -behoedt Europa voor economische ineenstorting -houdt onze sociale stelsels leefbaar (pensioenen, sociale zekerheid, etc...) -houdt onze sociale instellingen leefbaar (onderwijs, gezondheidszorg, etc...) -voorkomt de vlucht (emigratie) van toekomstige jonge Europeanen naar de VS, China of het Zuiden -biedt kansen aan ontwikkeling in het Zuiden -laat ons toe een gecontroleerde immigratiepolitiek te voeren (in plaats van een wilde, illegale, en ons overrompelende immigratie) De nadelen: -de pampers van uw vergrijsde grootmoeder worden nu ververst door een buitenlandse kracht, in plaats van dat ze het zelf moet doen -ik zie eerlijk gezegd geen andere nadelen Citaat:
Waar ga je het geld en de middelen vandaan halen om dat te doen? Je hebt al geen geld en onze eigen werkkrachten sijpelen weg, die gaan niks substantieels meer bijdragen. Onze eigen krachten kunnen onze welvaartsstaat niet langer onderbouwen. Dus zeg mij eens waar je het geld vandaan gaat halen om een aggressieve nataliteitspolitiek te voeren? Het valt mij op dat extreem-rechts geen enkel zinnig antwoord heeft op deze vragen en de kwestie systematisch ontwijkt. Dat zegt toch genoeg, me dunkt. Laatst gewijzigd door C2C : 17 januari 2007 om 17:55. |
|||
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Zodra de bevolking zodanig gedaald is dat de overbevolking voldoende verminderd is,moeten de geboortes gestimuleerd worden opdat de bevolking stabiel blijft.Immigratie is altijd onaanvaardbaar.
|
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Gij schrijft ook altijd maar wat hé. Begrijp jij eigenlijk ooit de onderwerpen die op dit forum aan bod komen? Lees eens wat voor onzin je nu allemaal schrijft. Get a grip, man.
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Nog steeds geen antwoord op deze cruciale vraag. Het Vlaams Belang weet dat hier zijn zwakke plek ligt. Die partij heeft geen fundamenteel toekomstgericht programma.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Ondanks de dramatische evolutie weigeren de politieke verantwoordelijken van de meeste Europese landen maatregelen te nemen. De zowat overal afgekondigde immigratiestop wordt - met medeplichtigheid van diezelfde regeringen - op duizend-en-een-manieren met voeten getreden. Een natalistisch beleid dat kan zorgen voor de vervanging van onze generaties door eigen volk, blijkt eerder zeldzaam.
U begrijpt dat ik voor dat laatste gewonnen ben en absoluut tegenstander van massa-immigratie. In dat laatste geval gaat onze beschaving ten onder, zoals Hellas en Rome (wat ik beschreven heb in mijn boek 'De Eeuwige Strijd'). |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Misschien moet dat nu eenmal gebeuren, onze "beschaving" die tenonder gaat. Om plaats te maken voor een nieuwe.
Ik ben alvast voorstander. |
![]() |
![]() |
#10 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Dat is geen beschaving of zelfs maar een cultuur. Dat is nostalgie naar iets dat hij nooit heeft meehemaakt.
|
![]() |