![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1 |
|
|
En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over
klimaatverandering. |
|
|
#2 |
|
|
René Peters had uiteengezet :
> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over > klimaatverandering. Waar uiteraard een grond van waarheid inzit! |
|
|
#3 |
|
|
Eppo wrote:
> René Peters had uiteengezet : >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie >> over klimaatverandering. > > Waar uiteraard een grond van waarheid inzit! > > je ziet spoken |
|
|
#4 |
|
|
"René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over > klimaatverandering. Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van vandaag is inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. |
|
|
#5 |
|
|
"Eppo" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > René Peters had uiteengezet : >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over >> klimaatverandering. > > Waar uiteraard een grond van waarheid inzit! > Onzin. |
|
|
#6 |
|
|
? heeft ons zojuist aangekondigd :
> Eppo wrote: >> René Peters had uiteengezet : >>> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over >>> klimaatverandering. >> >> Waar uiteraard een grond van waarheid inzit! >> >> > je ziet spoken Jazeker, het spookt behoorlijk buiten. Het vriest hier 4 graden onder nul, met een strakke sneeuwstorm. En dat in nederland op deze data, het zou voorjaar moeten zijn! |
|
|
#7 |
|
|
"Oscar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over >> klimaatverandering. > > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van vandaag > is > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. > Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. |
|
|
#8 |
|
|
"René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over > >> klimaatverandering. > > > > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van vandaag > > is > > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. > > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. > > > > Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een naar het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. Maar heb jij die twee actualiteitenprogramma's al gezien, dat je zo weet wat ze er in gaan zeggen? Ben benieuwd waar je die informatie dan hebt gedownload(?). Kun je mij de link geven? |
|
|
#9 |
|
|
"Oscar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> > >> >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie >> >> over >> >> klimaatverandering. >> > >> > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van > vandaag >> > is >> > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. >> > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. >> > >> >> Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. > > Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een naar > het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. > > Maar heb jij die twee actualiteitenprogramma's al gezien, dat je zo weet > wat > ze er in gaan zeggen? Ben benieuwd waar je die informatie dan hebt > gedownload(?). Kun je mij de link geven? > Simpel: www.eenvandaag.nl en www.novatv.nl Een archief is aanwezig. |
|
|
#10 |
|
|
"david dirkse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] t.nl... > > "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> > > >> >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie > >> >> over > >> >> klimaatverandering. > >> > > >> > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van > > vandaag > >> > is > >> > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. > >> > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. > >> > > >> > >> Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. > > > > Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een naar > > het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. > > > > Maar heb jij die twee actualiteitenprogramma's al gezien, dat je zo weet > > wat > > ze er in gaan zeggen? Ben benieuwd waar je die informatie dan hebt > > gedownload(?). Kun je mij de link geven? > > > dat is helemaal niet nodig omdat de inhoud voorspelbaar is. Een attitude die gelukkig niet de mijne is. Een slecht advies bovendien. |
|
|
#11 |
|
|
"Oscar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> > >> >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie >> >> over >> >> klimaatverandering. >> > >> > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van > vandaag >> > is >> > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. >> > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. >> > >> >> Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. > > Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een naar > het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. > > Maar heb jij die twee actualiteitenprogramma's al gezien, dat je zo weet > wat > ze er in gaan zeggen? Ben benieuwd waar je die informatie dan hebt > gedownload(?). Kun je mij de link geven? > dat is helemaal niet nodig omdat de inhoud voorspelbaar is. Bespaar moeite en tijdverlies. vrgr David |
|
|
#12 |
|
|
"René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> > > >> >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie > >> >> over > >> >> klimaatverandering. > >> > > >> > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van > > vandaag > >> > is > >> > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. > >> > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. > >> > > >> > >> Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. > > > > Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een naar > > het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. > > > > Maar heb jij die twee actualiteitenprogramma's al gezien, dat je zo weet > > wat > > ze er in gaan zeggen? Ben benieuwd waar je die informatie dan hebt > > gedownload(?). Kun je mij de link geven? > > > > Simpel: www.eenvandaag.nl en www.novatv.nl > Een archief is aanwezig. Daar worden enkel vragen gesteld. Afwachten dus. Misschien moet ik The Hustler een paar uurtjes later gaan draaien. Even opzoeken hoe laat nova en eenvandaag begint. |
|
|
#13 |
|
|
"René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over > klimaatverandering. Wat mij irriteert is de bezopen media-aandacht aan deze storm. Mij heugen de stormen van '73 en '74 nog goed. Daar deed men nog geen fractie zo overspannen over. |
|
|
#14 |
|
|
"Oscar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "david dirkse" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected] t.nl... >> >> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> > >> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht >> > news:[email protected]... >> >> >> >> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht >> >> news:[email protected]... >> >> > >> >> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht >> >> > news:[email protected]... >> >> > >> >> >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie >> >> >> over >> >> >> klimaatverandering. >> >> > >> >> > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van >> > vandaag >> >> > is >> >> > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. >> >> > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over >> >> > gelezen. >> >> > >> >> >> >> Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. >> > >> > Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een > naar >> > het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. >> > >> > Maar heb jij die twee actualiteitenprogramma's al gezien, dat je zo >> > weet >> > wat >> > ze er in gaan zeggen? Ben benieuwd waar je die informatie dan hebt >> > gedownload(?). Kun je mij de link geven? >> > >> dat is helemaal niet nodig omdat de inhoud voorspelbaar is. > > Een attitude die gelukkig niet de mijne is. Een slecht advies bovendien. > > dat is geen attitude maar (verworven) kennis en inzicht! vrgr david |
|
|
#15 |
|
|
"René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>> > >>> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht >>> > news:[email protected]... >>> > >>> >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie >>> >> over >>> >> klimaatverandering. >>> > >>> > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van >> vandaag >>> > is >>> > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. >>> > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. >>> > >>> >>> Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. >> >> Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een >> naar >> het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. >> Die film heb ik al 20 keer gezien. Ben jij een beetje wereldvreemd? |
|
|
#16 |
|
|
"Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over >> klimaatverandering. > Wat mij irriteert is de bezopen media-aandacht aan deze storm. Mij heugen > de stormen van '73 en '74 nog goed. Daar deed men nog geen fractie zo > overspannen over. misschien zitten sindsdien de dakbedekkingen wat losser. Slecht bouwtoezicht, weetjewel. vrgr David |
|
|
#17 |
|
|
"Oscar" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over >> klimaatverandering. > > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van vandaag > is > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. Puur bezopen media-besnuffelarij. |
|
|
#18 |
|
|
"Zaterdag de 13e" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected]... > >> > >> "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >>> > >>> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > >>> news:[email protected]... > >>> > > >>> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > >>> > news:[email protected]... > >>> > > >>> >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie > >>> >> over > >>> >> klimaatverandering. > >>> > > >>> > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van > >> vandaag > >>> > is > >>> > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. > >>> > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over gelezen. > >>> > > >>> > >>> Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. > >> > >> Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een > >> naar > >> het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. > >> > Die film heb ik al 20 keer gezien. Goed teken, dan zal het wel een aangename film zijn. > Ben jij een beetje wereldvreemd? Nee, ik heb die film alleen nooit eerder gezien, hoewel ik hem wel ken. Een film die ik wel al bijna 20 keer heb gezien is 'Bitter Moon'. Is 'The Hustler' van eenzelfde kaliber? Paul Newman is overigens ook heel goed in o.a."The Sting', 'Butch Cassidy and the Sundance Kid' en 'Hombre'. Een fijne acteur, naar mijn mening. |
|
|
#19 |
|
|
"david dirkse" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] t.nl... > > "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "david dirkse" <[email protected]> schreef in bericht > > news:[email protected] t.nl... > >> > >> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > >> news:[email protected]... > >> > > >> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > >> > news:[email protected]... > >> >> > >> >> "Oscar" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> news:[email protected]... > >> >> > > >> >> > "René Peters" <[email protected]> schreef in bericht > >> >> > news:[email protected]... > >> >> > > >> >> >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie > >> >> >> over > >> >> >> klimaatverandering. > >> >> > > >> >> > Die theorie is op zich niet idioot, maar een stormpje als dat van > >> > vandaag > >> >> > is > >> >> > inderdaad niet uitzonderlijk. We hebben wel erger meegemaakt. > >> >> > Maar waar wordt het verband gelegd? Ik heb er nog niets over > >> >> > gelezen. > >> >> > > >> >> > >> >> Kijk maar naar Eenvandaag en NOVA vanavond. > >> > > >> > Nee, ik ga vanavond waarschijnlijk naar 'The Hustler' kijken, met een > > naar > >> > het schijnt geweldige Paul Newman in de hoofdrol. > >> > > >> > Maar heb jij die twee actualiteitenprogramma's al gezien, dat je zo > >> > weet > >> > wat > >> > ze er in gaan zeggen? Ben benieuwd waar je die informatie dan hebt > >> > gedownload(?). Kun je mij de link geven? > >> > > >> dat is helemaal niet nodig omdat de inhoud voorspelbaar is. > > > > Een attitude die gelukkig niet de mijne is. Een slecht advies bovendien. > > > > > dat is geen attitude maar (verworven) kennis en inzicht! Waar gaat bijv. Nova dan morgen over? Jij schijnt het te weten. |
|
|
#20 |
|
|
"Eppo" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > René Peters had uiteengezet : >> En in Nederland wordt al weer verband gelegd met de idiote theorie over >> klimaatverandering. > > Waar uiteraard een grond van waarheid inzit! Net zoiets als de storm in 1953 en de orkaan kracht 13 storm van November 1973. ? Komt allemaal door klimaatsveranderingen ? Was vooral in 1953 de hoeveelheid atmosferische vervuiling het hoogst ? En in 1973 ? :Þ |