![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en nu heeft Poetin laten weten dat het hem niet meer past. Ongelofelijk, mijnheer de premier vindt de Gentse gemeenteraad belangrijker dan een ontmoeting met de president van Rusland. Ben ik nu de enige die dit onvoorstelbaar vindt?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent niet de enige.
Een tijdje geleden, in een andere draad op dit forum, heb ik reeds mijn achterdocht uitgesproken dat "mijne" eerste minister vanaf nu verdacht wordt van iets meer de eerste minister te zijn van de Gentenaren, dan van de inwoners van andere gemeentes.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of hij weet dat het gedaan is met premier zijn en richt zijn pijlen op de Gentse gemeenteraad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() Zeg mensen, ik vind dat de prins groot gelijk heeft. Ik weet niet wie van u veel naar het journaal kijkt (ik hoop velen, gezien dit forum), kan toch wel zien dat sommige journalisten nogal belust zijn op schandaleuze toestanden.
Prins Laurent wordt opgeroepen als getuige, en er staan horden journalisten klaar om hem hopelijk een misdaad of schandaal in de schoenen te kunnen schuiven, zo lijkt het. Nee, ik ben blij dat de prins zijn mond opentrekt, en hij moest zo'n journalist nog eens een goei paar toeken op z'n bakkes geven ook. (Zoiets zou meer moeten gebeuren bij journalisten... ![]() Laatst gewijzigd door Tomas : 25 januari 2007 om 20:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk is dit maar een alibi om niet naar de Russische leider te moeten, en dat vind ik prachtig: alles is goed om die onnozele blaaskaak in het Kremlin te kloten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
|
![]() Citaat:
Dat u dit prachtig vindt doet me toch twijfelen aan uw politiek inzicht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() niets van, eigen volk eerst ! Dit is nu eens het eerste positieve dat ik hoor ivm het premierschap van Verhofstad.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
![]() het woordje prioriteiten zegt u niets?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 25 januari 2007 om 22:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Nu begrijp ik toch goed dat die gemeenteraad zonder hem kan doorgaan?
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Ja, die Putin gaat daar wakker van liggen, ge kunt dat niet geloven. Erg dat die dat vindt dat hij dat broekventje niet moet (wil) tegenkomen.
Laatst gewijzigd door born2bewild : 25 januari 2007 om 22:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Had de premier voor Rusland gekozen boven Gent, was de kritiek wellicht geweest dat hij liever op reis gaat dan in eigen land de belangen behartigt. Trouwens, wie weet ging het wel om een belangrijke beslissing voor Gent. Ik denk dat veel mensen dan liever hebben dat de premier hier blijft dan met Poetin gaat praten. Maar ja, hardnekkige criticasters kunnen alles als 'verkeerd' uitleggen.
Laatst gewijzigd door Tomas : 25 januari 2007 om 22:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Hij is in de eerste plaats premier. Als hij zijn prioriteiten verkeerd heeft, kan em beter er mee ophouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Citaat:
![]() Of moet je al een soort robot zijn om aan politiek te mogen doen...? Indien hij voor gent kiest zal dat misschien ook wel een besluit zij van menselijke aard nooit aan gedacht? Wat een verhaal omdat die man die dag niet kan...manmanman! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik bescheurde mij zowat van het lachen gisteravond toen ik het hoorde... bye bye, europese carriere , guy verafstood, ... voor u enkel nog olijven in toscane, ... Zo'n beledeging voor een staatshoofd , 60 jaar geleden zou Stalin daar de tanks voor naar Brussel gestuurd hebben. Hoe kunt ge zo'n ongelofelijk rund zijn, ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zegt da dan vlakaf, zoiets als : gezien de situatie in tsetjenie en de oliepijplijn in wit rusland etc... zie ik ervan af hem te ontmoeten... Nee ik moet naast Freya gaan zitten, ... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
|
![]() In gent is hij de grote man en in moskou staan er bloempotten die meer belang hebben. Kwestie van je prioriteiten te kennen
![]()
![]() |
#18 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
|
![]() Citaat:
Neen, neen ik denk dat hij eerder nog eens OP Freya moest gaan zitten..... Tja hun boeleke wil misschien graag een broertje of zusje bij he....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |