![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() De vraag:
Dear scholars, thanks for your efforts in educating people about Islam. But would you help us address the misconceptions filling the mind of some people, especially the Westerners about the Prophet’s marriage to `Aisha, may Allah be pleased with her, as they claim it to be a sign of child abuse? Het antwoord: In the Name of Allah, Most Gracious, Most Merciful. All thanks and praise are due to Allah and peace and blessings be upon His Messenger. Dear questioner, we would like to express our deep gratitude for the great confidence you have in us and hope our humble efforts meet your great expectations. We also admire the great interest you show in understanding the teachings of this great religion of Islam. As regard your question, we’d like to make it clear in the very beginning that Prophet’s marriage to `Aisha, the Mother of the Faithful, has always been a subject of attack and criticism by the enemies of Islam. First of all, we want to clarify to people who view this marriage as some sort of brutal act and child abuse that they should try to understand the main purpose of this marriage and the condition of the Prophet, peace and blessings be upon him, before the marriage. As for the purpose of this marriage, it was purely for sociopolitical reason. The Prophet’s main concern was the future of Islam. He was interested in strengthening the Muslims by all bonds. This also explains the reason why he married the daughter of `Umar, his Second Successor. It was by his marriage to Juwayriyyah that he gained the support for Islam of the whole clan of Bani Al-Mustaliq and their allied tribes. It was through his marriage to Safiyyah that he neutralized a great section of the hostile Jews of Arabia. By accepting Mariya, the Copt from Egypt, as his wife, he formed a political alliance with a king of great magnitude. So his marriage to `Aisha could never be of anything save cementing his relation with Abu Bakr, `Aisha’s father. As for the Prophet’s condition before this marriage, it clearly explained what we’ve said that it was a purely sublime aim and purpose that motivated him to marry `Aisha. That’s why the marriage was not consummated until sometime after the emigration to Madinah, when she had reached maturity. The motives of this marriage can be understood to be anything except passion and physical attraction. However, he lived with her, in addition to Sawdah, for five to six years, when he was 56 years of age, without taking any other wife. One important point we have to clarify here is that the Prophet, peace and blessings be upon him, when proposing to `Aisha, was not the first suitor, for, according to many historians, Jubair ibn Mut`am proposed to her before the Prophet, peace and blessings for him. This gives an indication that `Aisha, may Allah be pleased with her, was mature enough for marriage at that age. Giving more details on this issue, Sheikh Faysal Mawlawi, deputy chairman of the European Council for Fatwa and Research, states the following: Firstly, Prophet’s proposal to `Aisha came through a suggestion made by Khawalh bint Hakim as a sign of strengthening the relation with his Companion Abu Bakr and confirming his love for him. Secondly, the fact that `Aisha, before the Prophet proposed to her, was being pursued by Jubair ibn Mut`am, indicates that she was mature enough for marriage, according to the prevailing tradition at that time, if not, the Quraish people, who would never waste any chance to insult the Prophet, peace and blessings be upon him, would have found this marriage as a golden opportunity to pour on him rain of insults. Rather they found nothing wrong in this engagement, and they received the news of the Prophet’s proposal for `Aisha as something usual, and even, expected. `Aisha was not the first case, for many girls married at her same age to men who were at their fathers’ age. Hala, the cousin of Amina bint Wahb was married to Abdul-Muttalib on the same day his son `Abdullah married Aminah bint Wahb who was at Hala’s same age. Also, the Companion `Umar ibn Al-Khattab married the daughter of Ali ibn Abi Talib, may Allah honor his face, while he was at her grandpa’s age. After the passage of many centuries, we find now some Orientalists who try to strike a comparison between the conditions of our present time and what was existing 1400 years ago. They are trying to apply the criterions of the Western society to that society that existed in the Arabian Peninsula very long ago. It should be noted that in the hot regions, it’s normal for a girl to attain maturity at a very early age. Thus the case is totally different from that which does exist in the cold regions where a girl does not attain puberty before 21 [Physicians maintain that the age of puberty in the hot regions normally ranges from 9 to 16]. At all rates, it should be stressed that the Prophet, peace and blessings be upon him, on marrying `Aisha, never aimed at fulfilling a lust or satisfying a desire; rather, his aim was to strengthen his relation with the most beloved Companion of his. Had it been true that the Prophet, peace and blessings be upon him, aimed at fulfilling a lust or satisfying a desire, he would have done this while still in his youth when he was still free from the responsibilities of delivering Allah’s call. At his early age, the Prophet, peace and blessings be upon him, accepted to marry Khadija, may Allah be pleased with her, who was 15 years older than him. He also never married a new wife until after her death. Even after her passing away, his new wife Sawdah bint Zam`ah was an old-aged widow who possessed no particular appealing qualities. This adds to our certainty that the Prophet, peace and blessings be upon him, had many great lofty aims behind his marriages. Also, when Khawlah bint Hakim suggested to him to marry`Aisha, the Prophet, peace and blessings be upon him, thought thoroughly whether to accept or to refuse. He took into consideration his relation with Abu Bakr. When `Aisha reached the Prophet’s house, Sawdah gave her the first place and took care of her till her death.. Afterwards, `Aisha remained a faithful wife to the Prophet, peace and blessings be upon him; her 10 years of marriage were of the life of a fully dedicated disciple, trainee and scholarly student in the noble Prophetic school. She was the source of knowledge for almost every Companion. She was of the main sources for revealing knowledge and information of the private life of the Prophet, peace and blessings be upon him. She was a big celebrity in politics and the best example of generosity. The Prophet’s love for `Aisha was a sign of his love for her father. On being asked about the dearest person to his heart, the Prophet, peace and blessings be upon him, mentioned `Aisha. Then, on being asked about the dearest man to him and he, peace and blessings be upon him, mentioned her father, Abu Bakr. ----- Ben je niet akkoord? ga een klacht indienen.. zo simpel is het. Met vriendeljke groeten Yahya
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Ben jij eigenlijk ook verkracht toen je 9 was ? Alle geneukt zonder je toestemming, al of niet "binnen het huwelijk" ? (Sahih Bukhari 7:62:64)
Heeft jouw man ooit zijn poten in je gestoken toen je maandstonden had zoals de profeet hem voorgedaan heeft ? (Sahih Bukhari 1:6:298-299) Is het daarom dat je zo gefrustreerd bent ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk heeft Mohammed geen andere vrouwen erbijgenomen (officieel alvast) toen hij gehuwd was met Kahidja: zij was RIJK!
wat ik ook raar vind is dt geen van de jonge weduwen die hij huwde (ze waren "weduwe" tussen de 17 en de dertig toen hij in de zestig was) - nadien mochten hertrouwen! Nochtans was het toch net om de weduwen te beschermen dat polygamie was toegestaan. Zo komt het dus dat Aisha, het kind dat op haar zesde werd uitgehuwelijkt, en op haar negende het huwelijk moest laten consummeren, op haar achttiende weduwe werd en nooit meer mocht hertrouwen of kinderen krijgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 27 januari 2007 om 11:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
de waarheid is zuur, en dat weet ik ook ![]() dus nooit proberen zolang ik nog levend ben en actief op deze forums.!
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Beste, Het gaat hier niet over de andere vrouwen van mijn geliefde Muhammed (saw) maar dat was gewoon een vraag en een antwoord ivm huwelijk van onze moeder Aisha (Moge Allah met haar tevreden zijn). de bron van kennis, koran, ahadith, sira, asabab nuzul, .. in de islam. Als u wilt ga ik dat stukje naar het nederlands vertalen. Met vriendelijke groeten Yahya
![]() |
![]() |
#6 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hallo, Vaak horen we de beschuldiging dat onze geliefde profeet Mohammed (vrede zij met hem) een pedofiel was vanwege zijn huwelijk met Aisha (moge Allah tevreden over haar zijn), stagfir'allah. Het woord pedofilie houdt in dat een volwassene een overheersende neiging heeft tot seksuele omgang met kinderen. Hier maakt men dus al de eerste fout, Aisha (moge Allah tevreden over haar zijn) was op haar 9e geen kind meer maar een puber omdat uit verschillende ahadeeths (overleveringen) blijkt dat ze al menstrueerde. Daarnaast is het niet zo dat de profeet Mohammed (vrede zij met hem) een seksuele voorkeur had voor jongere vrouwen, dat blijkt uit zijn eerste huwelijk met Khadija (moge Allah tevreden over haar zijn), die 15 jaar ouder dan hem was. Dit is de omschrijving van de term pedofilie: Pedofilie (woord afkomstig uit het Grieks; pais (pa??, wortel paid- = "knaap", "kind" pedo = "kind") en filia (f???a, "vriendschap")) is een term die gebruikt wordt voor volwassenen (ouder dan 18 jaar) of adolescenten (5 jaar ouder dan het kind) die zich seksueel primair aangetrokken voelen tot kinderen die nog niet geslachtsrijp zijn. De profeet Mohammed (vrede zij met hem) was dus geen pedofiel volgens de criteria die benodigt zijn om de term 'pedofiel' te kunnen hanteren. In nederland is voor de term pedofilie een duidelijke maatstaf bepaald op basis van de gemiddelde leeftijd waarop kinderen de pubertijd bereiken. Hier ligt dat rond de 12 jaar. In landen waar andere klimaten heersen ligt deze leeftijd echter lager, laat staan in andere tijden. Vroeger werden jongeren (ook in Europa) omstreeks tien �* twaalf jaar volwassen. Vanaf het moment dat ze zich konden voortplanten werden zij op grond van hun lichamelijke rijpheid geacht in hun bestaan te kunnen voorzien. Later is opleiding een grotere rol gaan spelen om te overleven en nam de huwbare leeftijd toe. Ook al was men al geslachtsrijp, men was nog niet klaar om kinderen voort te brengen, omdat men nog niet over de financiële middelen beschikten om een eigen gezin te onderhouden. Hiermee ga ik vooral in op de letterlijke interpretatie van de term pedofiel die dus niet toegepast kan worden op de profeet Mohammed (vrede zij met hem). Uit de overleveringen van Aisha(moge Allah tevreden over haar zijn) valt op te maken dat de profeet Mohammed (vrede zij met hem) haar altijd met geduld en liefde behandelde. Als ik er aan denk krijg ik tranen in mijn ogen. Zo liet de profeet Mohammed (vrede zij met hem) Aisha (moge Allah tevreden over haar zijn) haar een keer zo lang op zijn schouder leunen dat ze zelf moe werd. Ze testte hoe lang hij dat vol zou hadden voor haar om zo bij haar vriendinnen op te kunnen scheppen. Citaat: VIJFDE: Overgeleverd door ‘Aisha (radiallaahoe `anha) die zei: “Op de ‘ied, riep de Profeet (salallaahoe alayhie was sallem) mij terwijl de Ethiopiërs in de masjied aan het spelen waren met hun speren (dit betekent: zoals in een militaire training) en zei: “O kleine rode, zou je naar hen willen kijken?” En hij liet zijn schouders zakken zodat ik kon kijken. Ik liet mijn kin op zijn schouder zakken met mijn gezicht tegen zijn wang en keek vanaf zijn schouder. Hij bleef zeggen: “Heb je er nog geen genoeg van?” En ik bleef zeggen: “Nee”, teneinde zijn status met mij te testen zodat ik uiteindelijk genoeg had! ‘Aisha zei: “Eén van de dingen die ze zeiden die dag was: “Aboe al-Qoasim (salallaahoe alayhie was sallem) is goedhartig”.” In een andere overlevering zei zij: “Toen ik verveeld raakte van de vertoning zei hij tegen mij: “Heb je er genoeg van?” Ik zei: “Overhaast niet.” En dus bleef hij staan voor mij. Toen hij mij de tweede keer vroeg of ik genoeg had, zei ik hem opnieuw niet te overhaasten. Ik zag hem van de ene voet op de andere voet overgaan van vermoeidheid. ‘Aisha zei: “Ik had werkelijk geen wens om naar hen te kijken, ik wenste alleen dat het nieuws waarop hij daar voor mij stond, de vrouwen bereikte en het aanzien dat hij voor mij had, ofschoon ik nog een meisje was. Dus waardeer een meisje op jonge leeftijd en dol op genoegen en plezier.” Door de profeet Mohammed (vrede zij met hem) een pedofiel te noemen beschuldigt men hem dus automatisch ook van immoraliteit. Het is wel erg ironisch dat men woorden als moraal en pedofilie als zijnde contradicties in één adem noemt. "moraal" komt van het griekse woord "mores" (de dualiteit van goed en slecht). Uit deze zelfde maatschappij/cultuur is het woord pedofiel voortgekomen, wat dus letterlijk liefde voor kinderen betekent. In die cultuur was het volgens de seksuele moraal gepast om seks met kinderen te hebben. De cultuur waar de westerse normen en waarden grotendeels op gebaseert zijn. Wij als moslims moeten ons dus afvragen door wie we onze ethiek voor laten schrijven. Door mensen of door Allah? Met dit dilemma heeft de profeet Mohammed (vrede zij met hem) ook te maken gekregen toen Allah hem opdroeg een huwelijk te sluiten dat destijds gold als immoreel. In de koran zegt Allah dat het is toegestaan om te huwen met personen waarmee je geen bloedband hebt, op neven en nichten na (ondanks symbolische familiebanden). De profeet Mohammed (vrede zij met hem) heeft gezegt dat als hij iets uit de koran mocht schrappen dat het dat was. Zo voelen wij westerse moslims ons ook, we zijn met een bepaalde moraal opgegroeid die in ons gebrand zit, vooral de berkeerlingen waaronder ik zelf. De moraal die Allah, de schepper van onze ziel en fitra, heeft bepaald is echter superieur aan iedere moraal van de mens. Laten we eens naar de mensen kijken die de profeet Mohammed (vrede zij met hem) beschuldigen van immoraliteit. Geloven zij? Bidden zij? Geven ze aan de armen? Schelden ze niet? Beledigen ze niet? Zijn ze geduldig? Zijn ze eerlijk? Zijn ze rechtvaardig? Zijn ze kuis? Zijn ze gul? Kortom, weerhouden ze zichzelf van dat gene wat slecht is en moedigen ze aan tot datgene wat goed is, datgene wat de profeet Mohammed (vrede zij met hem) wel deed. Hoe kunnen we ons aangesproken voelen door een moraal die bepaald dat het haram is om te huwen met broeders/zusters die reeds de pubertijd hebben bereikt en zich aangetrokken voelen tot seks met het tegenovergestelde geslacht. Terwijl deze zelfde moraal bepaald dat het halal is om anale seks te hebben, om seks met mensen van hetzelfde geslacht te hebben, om seks voor het huwelijk te hebben, om als prostituee te werken, om poep en plas seks te hebben, om elkaar te pijnigen tijdens de seks, om seks te hebben met dieren ongeacht hun leeftijd of geslacht, om seks te hebben met verstandelijk gehandicapten, om schadelijke drugs te nuttigen, om rente te consumeren, om poo!ers te zijn etc etc. Het zijn mensen die deze moraal en ethiek hebben samengesteld, mensen die geloven dat goed en kwaad relatieve begrippen zijn en zelf niet geloven in een absolute waarheid. Laat je niet bedriegen door deze moraal, deze moraal zal je namelijk niet helpen in een plaats of tijd waar een andere moraal geldt. Terwijl de moraal van de Islam universeel en ontastbaar is, ook al wordt deze in dit leven ontkent, op de dag des oordeels zal er rechtvaardigheid heersen. Terwijl de atheïst niet gelooft in rechtvaardigheid na dit leven. moge Allah me vergeven voor dat gene wat ik verkeerd heb gezegt en mij belonen voor dat geen wat ik juist heb gezegd. amin Met vriendelijke groten Yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 27 januari 2007 om 16:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Yahya, Je profeet Muhammad (ddhh(=de duivel hale hem)) was een pedosexueel en verkrachter van ontelbare vrouwen tijdens zijn veldtochten en veroveringen. Volgens prof. Herman Somers was hij ziekelijk en leed aan ACROMEGALIE, waardoor zijn uitsteeksels van zijn lichaam (inbegrepen zijn piemel) vergrootten. De profeet had maar een paar kinderen en was dus geenszins gezegend door Allah, de Barmhartige Erbarmer (zoals in elke Sura vermeld) "Kinderen en bezittingen zullen slechts verlies brengen aan ongelovigen." Sura 71: (20)21. Zijn geloof zal dus wel lichter geweest zijn als zijn misdaden. Groetjes, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Geen bewijs.!
Je kunt niet op dat berichtje subjectief reageren. dus alles wat je gedaan hebt is jou domheid bewijzen, dat is alles. de profeet Muhammed (saw) kon tot 100 vrouwen trouwen want alle vrouwen wouden hem trouwen omdat hij een zeer goie persoon was. tegenwoordig mensen hebben meestal probleem met 1 vrouw, laat staan 2 of meer, en dan nog erger samen wonen of overspel plegen. Herman Somers is jaloers zeker, of homo?? kan da ? ik kan dat bijna geloven hoe hij dat forumuleerde lijkt een beetje op mannen die nooit een vrouw hebben benaderd en dus zeker een homotje.! groetjes yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 28 januari 2007 om 03:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() RUG - mens is overleden ondertussen.
Een andere Mohammed: http://users.skynet.be/sky50779/mohammed%201.htm Meer uitleg over studiecentrum: http://users.skynet.be/sky50779/home.htm nog meer info over Somers: http://users.skynet.be/sky50779/start.htm
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() "professor X heeft gezegd dat..."
is de moderne versie van "mijnheer de pastoor heeft gezegd dat..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard niet nodig dat Flippend Rund daar kennis van zou willen nemen. Dus trekt hij maar ineens eigen conclusies.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mensen die zijn geraakt door god, worden door de wetenschap steevast afgeschilderd als freaks en geesteszieken. Er is niets nieuws onder de zon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
google maar eens. (kan ook Lou de Palingboer zijn). Niks geestesziek hoor. Was gewoon "geraakt door god".
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2007 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Beste Yahya, Jij bent in ieder geval in staat om nogal subjectief te antwoorden op een stelling. Prof Herman Somers had een drietal doctoraten. Dit wil op zichzelf natuurlijk nog niet te veel zeggen. Hij was bovendien iemand die een grondige kennis had van de Islam, zijn teksten en voorstellingen. Hij had zeer veel eerbied voor de belijders van de Islam en de commentaargevers. Hetzelfde geldt trouwens voor Prof. dr. J.H. Kramers, de vertaler van "de Koran". Dit boek gebruik ik voor de aanhalingen. De teksten in het Arabisch die de kinderen van buiten leren zijn uiteraard onverstaanbaar voor deze kinderen en mensen die de Arabische taal niet kennen. Ik neem met u aan dat bijbelvertalingen ook je dat niet zijn en door de onderscheiden sekten van het christelijk geloof naar hun eigen opvatting "verbeterd" worden. Dat gebeurt uiteraard ook met de Qur'an, die tientallen jaren na Muhammad, die noch lezen noch schrijven kon, werden aangepast door de "geleerden". Het verwondert mij niet dat je met geen woord spreekt over "de kinderen" van Muhammad. Geef toe dat hij met zijn elf vrouwen, waaronder het kindje Aisja, en zijn ontelbare verkrachtingen van gevangen vrouwen en slavinnen niet erg veel productie van kinderen heeft gekregen. Allah zegende alleen de echte gelovigen, zoals de Koran duidelijk zegt. De Koran liegt toch niet? "Allah, de Barmhartige Erbarmer" zoals de Koran zo mooi uitdrukt, wist dus wel beter. Groetjes, ![]() ![]() ![]() Gerard Golsteyn. ![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Alles wat Herman Somers (homo) heeft gezegd, vind ik nergens een bewijs dat Aisha (ra) een kind was, en ik vind nergens een bewijs dat huwelijk met Aisha (ra) slecht gevolgen heeft gehad.
dus??
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan heb je de prijs van "snellezen" gekregen.
Een bewijs dat Aisha een kind was heb je niet gevonden? In het arabie van de 7de eeuw werden baby's al sprekend geboren en konden ze lopen op hun tweede maand en menstrueerden ze op hun zesde veronderstel ik? zo te zien was Aisha dan op haar negende al een bejaarde vrouw! Allez! komaan moeten we daarin onze tijd steken Yaya? Je kent toch de verzen over de wachttijd die verstoten vrouwen moeten doormaken (ze mogen dan niet buiten) vooraleer ze "vrij" zijn? Niet enkel vruchtbare vrouwen en gemenopauzeerde vrouwen worden daarin vernoemd, doch ook "vrouwen" die nog niet menstrueren! Raar volkje die arabieren.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2007 om 17:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Circe,
moeten we echt onze tijd met beweringen verspillen en geen bewijs leven dat Aisha (ra) een kind was?? raar volkje die arabieren?? is dat echt zo? dan wilt dat ook niet zeggen dat jij beter bent en zeker met jou bijgeloof (dit leven is materie en toeval) waarom dan? groetjes Yahya
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Aisha zei zelf dat ze een kind was toen ze geneukt werd door de profeet. Dat hij haar in 1 bad verkrachtte tijdens haar maandstonden. Dat hij buitenechtelijke sex had. Loog ze ? Staan er leugens in de teksten van de moslims dan volgens jou ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is jouw omschrijving van het begrip "kind" Yayah?
misschien kunnen we daarmee beginnen alvorens een ridicule discussie aan te gaan? Is een "kind" voor jou net geboren één maand twee maanden drie maanden één jaar etc... Sex met meisjesbabies is toegestaan volgens kohmeiny, dat weet je! je mag ze niet penetreren maar ze leuk over je penis wrijven. Dus "wat is een kind" aub! Waarom moeten moslima's hun schaamharen epileren of verwijderen? Omdat hun profeet onbehaarde meisjeskutjes leuker vond?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 28 januari 2007 om 18:02. |
![]() |
![]() |