![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ludwig Vandenhove (sp.a) - 22 tot 28 januari ° 10/12/1959, Burgemeester Sint-Truiden (1995-), Senator voor de sp.a sinds 2003, zetelt onder meer in de Commissie voor de Justitie. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Goeiedag,
vind u het ook geen zorgwekkende evolutie dat sommige acties inlichtingendiensten tegenwoordig niet meer onder het Comité I vallen, maar onder het rechtstreekse toezicht van de regering? en zoja, wat doet u daaraan?
"Kapitalisme is allerminst een onderdrukkingssysteem, maar veeleer een selectie van de waardevolsten, het bijeenbrengen van de besten en een sterk ontwikkeld gevoel voor individuele verantwoordelijkheid" - Het VBO had het niet beter kunnen zeggen, maar neen: het is Benito Mussolini |
![]() |
![]() |
#2 | |
|
![]() Citaat:
Beste Over het algemeen kan ik mij terugvinden in de parlementaire controle-mogelijkheden in België, zowel wat betreft politie- als inlichtingendiensten. Met u ben ik het eens dat de nieuwe regering deze zaken toch eens opnieuw en globaal moet bekijken zonder onder druk (bijvoorbeeld zogeheten terroristische dreigingen) te handelen zoals u terecht suggereert. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove |
|
![]() |