![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: wie haat je het liefst ? | |||
werklozen |
![]() ![]() ![]() |
3 | 10,00% |
allochtonen |
![]() ![]() ![]() |
9 | 30,00% |
homo s |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,33% |
druggebruikers |
![]() ![]() ![]() |
4 | 13,33% |
treinconducteurs |
![]() ![]() ![]() |
13 | 43,33% |
Aantal stemmers: 30. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wie haat je het liefst ?
werklozen schijnen tegenwoordig meer in trek te zijn dan allochtonen en tegen homo s zijn tja dat is helemaal passé he ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 januari 2007 om 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Treinconducteurs!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Schepen
|
![]() domste enquete ooit, haten sukt op zich, maar tussen mij en treinconducteurs zit het niet altijd even goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() t ziet er naar uit in alle geval dat de treinconcducteurs in de lift zitten
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Die rotzak gaf mij een boete omdat ik zei "meneer mag ik uw stylo om mijn go-pass in te vullen?" en hij dacht dat ik hem uitlachtte ook...
![]() de treinconducteur dus ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Tip: vul uw go-pass in met een bik die uitwisbaar is.
Heb ik al veel gedaan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() de treinconducteurs mogen beginnen vrezen voor hun leven.
![]() |
#9 |
|
![]() Het zijn de nieuwe negers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() nee maar ff ernstig nu
politiekers hebben altijd een zondebok nodig om alle zonden israels op te kunnen laden voor de nazis waren dat de joden voor het Vb zijn het de allochtonen altijd geweest en voor paars zijn het de werklozen maar blijkbaar wil ook het Vb nu de werkloze als zondebok opwaarderen ten nadele van de allochtonen - ze kunnen zich tenslotte toch niet permitteren om onder te doen voor de VLD he. en werklozen zijn ideaal om cultureel fascisme te ventileren aangezien ze er niks tegen kunnen beginnen, noch met de antiracismewetgeving noch met de wetgeving inzake antisemitisme.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2007 om 17:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet tegen de werkloze wel tegen de werkweigeraars |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
werklozen onderverdelen in goeden en slechten ( de zg werkweigeraars ) is hetzelfde als de maatschappij onderverdelen in autochtonen en allochtonen = wij en zij = tribaal collectief denken = foei volgens verhofstadt zijn laatste encycliek je zou dat met nog groepen kunnen gaan doen trouwens zo zou je bvb kunnen beginnen over goede moeders en slechte moeders of goede leerkrachten en slechte leerkrachten - en treinconducteurs die uit overtuiging kaartjes knippen en luiwamessen die heel de tijd zitten te kaarten bij de machinist
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2007 om 18:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() in feite zou je de werkloosheidsuitkering zo weer als een recht en geen gunst kunnen gaan uitleggen he
werklozen worden door de staat ingehuurd als zondebok en krijgen als loon daarvoor een uitkering en die uitkering is dus een pispaalvergoeding en ok als ik dan zie dat we wel al betaald worden en zelf een beetje mogen kiezen in welk uitstervingskamp we onszelf concentreren dan moet ik inderdaad toegeven dat we het al verder geschopt hebben dan de joden in naziduitsland van destijds anderzijds is men er wel over bezig om onze pispaalvergoeding weer terug in te trekken
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2007 om 18:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mis de optie "iedereen"...
![]()
![]() |
#16 |
Minister
|
![]()
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Was jij niet degene die die draad startte over tips om niet te moeten gaan werken en te kunnen blijven doppen? Het lijkt me dat je nu foetert tegen het imago dat je zelf helpt te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() is staken en werkweigeren hetzelfde voor jouw jazeker of kan je nuanceren ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 21 januari 2007 om 19:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Pitbulls!
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tegen welke verkeerde toestand in je job staak je?
|
![]() |
![]() |