![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() ,,Vuile homo'' in ziekenhuis geschopt
![]() Een kaakfractuur, een neusbreuk en een open lip. Dat houdt de 33-jarige Kris over aan een nachtje stappen in Brussel. ,,Gratuit homogeweld", zegt de dertiger van op zijn ziekenhuisbed in het ziekenhuis van Jette. Kris werd in de nacht van zaterdag op zondag stevig aangepakt op het Fontainasplein in het centrum van Brussel. ,,Het was ongeveer vier uur toen we naar huis wilden gaan. Een vriend bood me een lift aan. Op weg naar de auto zagen we een jonge migrant urineren tegen een geparkeerde auto. Meteen nadat hij ons opmerkte begon hij ons in het Frans uit te maken voor vuile homo's." Kris zegt dat hij en zijn vriend er weinig aandacht aan schonken en doorstapten. ,,Hij kwam ons echter achterna en bleef maar luid en agressief schreeuwen. Toen heb ik me omgedraaid. Dat was er te veel aan. Hij trommelde enkele vrienden op die wat verder stonden en die vlogen meteen op ons af. Ik herinner me dat ik bijna meteen op de grond viel en een regen van klappen en stampen te incasseren kreeg." De uitgaansvriend van Kris kon zich losrukken en kwam er met een lichte verwonding aan de arm vanaf. Al eerder klachten De Brusselse homo zegt dat hij het slachtoffer werd van homohaters. ,,Waarom noem je iemand anders vuile homo? Om ons geld was het alvast niet te doen. Ze hebben geen enkele poging gedaan om ons te bestelen." Kris gaat een klacht tegen onbekenden indienen bij de politie. ,,Omdat ik weet dat ik geen alleenstaand geval ben. Mijn hele vriendenkring heeft al problemen gehad in Brussel. Ik was eigenlijk nog de enige die nog niet was aangepakt." De Brusselse politie zegt dat ze weet hebben van precedenten. ,,De klachten komen vooral uit het stadscentrum en de buurten errond", zeggen ze. Exacte cijfers over homofobie waren gisteren niet beschikbaar. Volgens de Holebifederatie zijn de officiële cijfers overigens maar een topje van de ijsberg. ,,Want voor veel slachtoffers is een klacht indienen nog altijd een drempel", aldus woordvoerster Mieke Stessens. (bjm) Benieuwd of het CGKR iets van zich zal laten horen als de allochtone daders gevat worden. Ik heb alvast niets via de regimemedia gehoord. Nu ja de daders waren dan ook geen aboriginals maar verrijkenden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Misschien dat hij nu z'n leven zal beteren
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Komaan politie, dit is onaanvaardbaar, doe er wat aan!
"Het geloof is een gevaar voor de mens, in plaats van zijn gelovigen gerust te stellen en hen helpen een zorgeloos leven te leiden, zaait het haat zoals Homofobie en Racisme." "Mijn God zal mij beschermen van jullie daden." Hij brandde goed, die Christen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Natuurlijk zal het centrum in actie komen als er een klacht wordt geformuleerd en de dader wordt gevat. Waarom zouden ze dat niet doen? Er is immers duidelijk sprake van een act van agressie op basis van discriminatie van een minderheid. Aan loze insinuaties hebben we niet veel. Laatst gewijzigd door Doki : 17 januari 2007 om 17:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zelfs "aangepaste" individuen als Abou Jah Jah en de man van Sylvie Melody, die zich ook politiek in ons land willen manifesteren, spuiten graag openlijk hun kritiek op andersgeaarden. De homohaat die in de islamistische godsdienst ingebakken zit, mogen we niet over het hoofd zien. Ook de katholieke kerk is niet echt tolerant ten aanzien van homo's. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ja
"georganiseerd" geweld tegen homo's vanuit de migrantenwereld. rara waar dit mee te maken zou hebben |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
2 voorbeeldjes : - de allo-jongeren die de zwangere dochter van Coeman ineen trapten kwamen er met een berispingkje vanaf - de allo-jongeren die Joodse schoolkinderen poogden te stenigen in Beringen werden ook alleen maar eventjes aan hun oren getrokken. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Je gaat blijkbaar, net als enkele anderen op dit forum, uit van de hypothese dat de mensen die jullie zo graag als "dhimmies" benoemen (maar ook de mensen van het CGKR en gematigde politici) om één of andere mysterieuze reden de allochtone gemeenschap onvoorwaardelijk en compleet blindelings in bescherming willen nemen, en zelfs bereid zijn om allerhande feiten te verdraaien om die rol van onvoorwaardelijke beschermheer te vervullen. Ik vind dat een op zijn zachtst gezegd merkwaardige hypothese. Je moet mij eens uitleggen wat die "dhimmies" daar volgens jou eigenlijk bij te winnen hebben? Ik voel me zelf in elk geval niet in het minst geneigd om het onvoorwaardelijk voor mensen op te nemen die ik zelfs niet ken. Dat zou nogal dom zijn. Neem nu het geval dat je hier zelf voorlegt : een allochtoon slaat een homo in elkaar. Als ik me zou opstellen als kritiekloze beschermheer van allochtonen dan zou ik hier een levensgroot probleem hebben als homo. Dus nee, ik neem het voor niemand op zonder dat daar een reden voor is. En als ik het regelmatig opneem voor de allochtone gemeenschap in algemene zin, dan is het omdat ik laffe en ongefundeerde aanvallen van xenofobe autochtonen aanzie als een goede reden. Het is een beetje gemakkelijk om één geïsoleerd crimineel feit uit het nieuws te lichten, dat door een allochtoon is gepleegd, en dit vervolgens op een compleet ongefundeerde en onwetenschappelijke wijze te extrapoleren naar een "universele waarheid". In Sint-Joost is er een turk die het idee heeft opgevat om het sociale weefsel van de wijk waarin hij woont te versterken door geregeld een multiculturele maaltijd te organiseren. Er komen mensen van allerlei origine en religie op af, en het is een groot succes dat op algemene goedkeuring kan rekenen. Dat toont aan dat integratie zo zijn succesjes kent, maar je ziet mij hier ook niet extrapoleren dat omwille van dat geslaagde initiatief de totale integratiepolitiek van de Belgische regering een groot succes is, of dat er geen integratieproblemen bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Typisch toch voor de progressieve wereldverbeteraars om zich zelf te bezondigen aan de les die ze anderen spellen. Ach ja, die schijnheiligheid zijn we inmiddels al gewoon. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() ![]() ![]() Wanneer gaan ze u soort eens trug naar Mekka sturen? Laatst gewijzigd door stropkeuh : 17 januari 2007 om 20:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wie zich zo dom weet te houden, dat de domme meent dat hij de verstandigste is, dat is de echte diplomaat." ![]() Fliegende Blätter - Duits humoristisch weekblad (1844-1944) In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() Voil�*, moet kunnen. Dit is toch hetgeen waar die "raf" geen problemen mee zou hebben indien dit FDW moest te beurt vallen heeft hij trouwens geschreven naar aanleiding van die uitspraak in "humo" door dat zoontje van de leuvense brulaap. Dus hopelijk heeft hij hier nu ook geen problemen mee dat iemand van zijn geaardheid wordt "betast" door een lid van die zogenaamde andere minderheid. Multicul moet voor iedereen verrijkend zijn dus ook voor de homo beweging.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Wat er vingerdik opligt Online, is de onversneden en redeloze haat die zich achter lachwekkende termen als "allochtoon kiesvee" en "islamitische gerelateerde samenlevingsproblemen" even effectief verschuilt als een olifant achter een lantaarnpaal. Laatst gewijzigd door Doki : 17 januari 2007 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister-President
|
![]() Eventjes mee de multicul toer opgaan. Wie zegt dat ze die allochtoon niet hebben staan beloeren en mischien perverse voorstellen hebben gedaan terwijl deze pipi aan het doen was. Zoals bepaalde fervente multiculers zouden zeggen, dan hebben ze het wel zelf uitgelokt en is het altijd gemakkelijk de schuld te leggen bij de allochtoonse gemeenschap. Was toch de uitleg die de multicul aanhangers gaven bij het voorval van GDM eigen schuld. Dus waarom nu niet zou men zeggen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit soort asocialen moeten hard aangepakt worden. Een gebrek aan kennis over homoseksualiteit, een bekrompen levensvisie, en ongetwijfeld ook een barre levenssituatie leiden tot dit soort acties. Ik vind niet alleen dat er op hate-crimes een zeer zware straf moet staan, maar dat er ook voorgelicht moet worden aan de bevolking 'waarom' het zo belangrijk is te begrijpen dat dit soort ongegrond geweld levens ruïneert. Haat leidt tot lijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Hebben ze die homo nu langs achter of langs voor gepakt?
|
![]() |
![]() |