Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 17 januari 2007, 11:31   #1
Banneling

Standaard ,,Vuile homo'' in ziekenhuis geschopt

,,Vuile homo'' in ziekenhuis geschopt

Kris spreekt van georganiseerd geweld tegen homo's.

Een kaakfractuur, een neusbreuk en een open lip. Dat houdt de 33-jarige Kris over aan een nachtje stappen in Brussel. ,,Gratuit homogeweld", zegt de dertiger van op zijn ziekenhuisbed in het ziekenhuis van Jette.

Kris werd in de nacht van zaterdag op zondag stevig aangepakt op het Fontainasplein in het centrum van Brussel. ,,Het was ongeveer vier uur toen we naar huis wilden gaan. Een vriend bood me een lift aan. Op weg naar de auto zagen we een jonge migrant urineren tegen een geparkeerde auto. Meteen nadat hij ons opmerkte begon hij ons in het Frans uit te maken voor vuile homo's."

Kris zegt dat hij en zijn vriend er weinig aandacht aan schonken en doorstapten. ,,Hij kwam ons echter achterna en bleef maar luid en agressief schreeuwen. Toen heb ik me omgedraaid. Dat was er te veel aan. Hij trommelde enkele vrienden op die wat verder stonden en die vlogen meteen op ons af. Ik herinner me dat ik bijna meteen op de grond viel en een regen van klappen en stampen te incasseren kreeg." De uitgaansvriend van Kris kon zich losrukken en kwam er met een lichte verwonding aan de arm vanaf.

Al eerder klachten

De Brusselse homo zegt dat hij het slachtoffer werd van homohaters. ,,Waarom noem je iemand anders vuile homo? Om ons geld was het alvast niet te doen. Ze hebben geen enkele poging gedaan om ons te bestelen." Kris gaat een klacht tegen onbekenden indienen bij de politie. ,,Omdat ik weet dat ik geen alleenstaand geval ben. Mijn hele vriendenkring heeft al problemen gehad in Brussel. Ik was eigenlijk nog de enige die nog niet was aangepakt."

De Brusselse politie zegt dat ze weet hebben van precedenten. ,,De klachten komen vooral uit het stadscentrum en de buurten errond", zeggen ze. Exacte cijfers over homofobie waren gisteren niet beschikbaar. Volgens de Holebifederatie zijn de officiële cijfers overigens maar een topje van de ijsberg. ,,Want voor veel slachtoffers is een klacht indienen nog altijd een drempel", aldus woordvoerster Mieke Stessens. (bjm)

Benieuwd of het CGKR iets van zich zal laten horen als de allochtone daders gevat worden.
Ik heb alvast niets via de regimemedia gehoord. Nu ja de daders waren dan ook geen aboriginals maar verrijkenden.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 16:29   #2
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Misschien dat hij nu z'n leven zal beteren
Oud 17 januari 2007, 16:38   #3
Chilles
Partijlid

Chilles's schermafbeelding

Standaard

Komaan politie, dit is onaanvaardbaar, doe er wat aan!
Oud 17 januari 2007, 17:33   #4
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
,,Vuile homo'' in ziekenhuis geschopt

Kris spreekt van georganiseerd geweld tegen homo's.

Een kaakfractuur, een neusbreuk en een open lip. Dat houdt de 33-jarige Kris over aan een nachtje stappen in Brussel. ,,Gratuit homogeweld", zegt de dertiger van op zijn ziekenhuisbed in het ziekenhuis van Jette.

Kris werd in de nacht van zaterdag op zondag stevig aangepakt op het Fontainasplein in het centrum van Brussel. ,,Het was ongeveer vier uur toen we naar huis wilden gaan. Een vriend bood me een lift aan. Op weg naar de auto zagen we een jonge migrant urineren tegen een geparkeerde auto. Meteen nadat hij ons opmerkte begon hij ons in het Frans uit te maken voor vuile homo's."

Kris zegt dat hij en zijn vriend er weinig aandacht aan schonken en doorstapten. ,,Hij kwam ons echter achterna en bleef maar luid en agressief schreeuwen. Toen heb ik me omgedraaid. Dat was er te veel aan. Hij trommelde enkele vrienden op die wat verder stonden en die vlogen meteen op ons af. Ik herinner me dat ik bijna meteen op de grond viel en een regen van klappen en stampen te incasseren kreeg." De uitgaansvriend van Kris kon zich losrukken en kwam er met een lichte verwonding aan de arm vanaf.

Al eerder klachten

De Brusselse homo zegt dat hij het slachtoffer werd van homohaters. ,,Waarom noem je iemand anders vuile homo? Om ons geld was het alvast niet te doen. Ze hebben geen enkele poging gedaan om ons te bestelen." Kris gaat een klacht tegen onbekenden indienen bij de politie. ,,Omdat ik weet dat ik geen alleenstaand geval ben. Mijn hele vriendenkring heeft al problemen gehad in Brussel. Ik was eigenlijk nog de enige die nog niet was aangepakt."

De Brusselse politie zegt dat ze weet hebben van precedenten. ,,De klachten komen vooral uit het stadscentrum en de buurten errond", zeggen ze. Exacte cijfers over homofobie waren gisteren niet beschikbaar. Volgens de Holebifederatie zijn de officiële cijfers overigens maar een topje van de ijsberg. ,,Want voor veel slachtoffers is een klacht indienen nog altijd een drempel", aldus woordvoerster Mieke Stessens. (bjm)

Benieuwd of het CGKR iets van zich zal laten horen als de allochtone daders gevat worden.
Ik heb alvast niets via de regimemedia gehoord. Nu ja de daders waren dan ook geen aboriginals maar verrijkenden.
Wat doet deze thread onder "Vreemdelingenbeleid en Integratie"? Is er soms enige controleerbare grond om af te leiden dat de ethnische achtergrond van die dader ook maar iets te maken heeft met het feit dat hij een homofobe hufter is?

Natuurlijk zal het centrum in actie komen als er een klacht wordt geformuleerd en de dader wordt gevat. Waarom zouden ze dat niet doen? Er is immers duidelijk sprake van een act van agressie op basis van discriminatie van een minderheid.

Aan loze insinuaties hebben we niet veel.

Laatst gewijzigd door Doki : 17 januari 2007 om 17:34.
Doki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 17:45   #5
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Doki Bekijk bericht
Wat doet deze thread onder "Vreemdelingenbeleid en Integratie"? Is er soms enige controleerbare grond om af te leiden dat de ethnische achtergrond van die dader ook maar iets te maken heeft met het feit dat hij een homofobe hufter is?

Natuurlijk zal het centrum in actie komen als er een klacht wordt geformuleerd en de dader wordt gevat. Waarom zouden ze dat niet doen? Er is immers duidelijk sprake van een act van agressie op basis van discriminatie van een minderheid.

Aan loze insinuaties hebben we niet veel.
Als de daders uit een moslimcultuur komen, kan er wel een verband zijn. De islam is namelijk niet zo vriendelijk tegen homo's. Volgens vooraanstaande geestelijken uit deze religie, mag men homosexuele medemensen van de hoogste toren gooien.
Zelfs "aangepaste" individuen als Abou Jah Jah en de man van Sylvie Melody, die zich ook politiek in ons land willen manifesteren, spuiten graag openlijk hun kritiek op andersgeaarden.
De homohaat die in de islamistische godsdienst ingebakken zit, mogen we niet over het hoofd zien. Ook de katholieke kerk is niet echt tolerant ten aanzien van homo's.
Oud 17 januari 2007, 17:47   #6
tomcpp
Banneling

Standaard

Ja

"georganiseerd" geweld tegen homo's vanuit de migrantenwereld.

rara waar dit mee te maken zou hebben
tomcpp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 18:39   #7
Banneling

Standaard

Citaat:
De etnische achtergrond niet, maar de religieuse achtergrond van de dader heeft 9 kansen op 10 wel wat te maken met die daad. Maar ja, het past niet in het multiculturele heilsliedje om de aandacht daar even op te vestigen want volgens dat multiculturele liedje zijn alleen mensen met een Vlaamse etnische achtergrond raciiiiiiiiiiiiiiiiisten.

Citaat:
Natuurlijk zal het centrum in actie komen als er een klacht wordt geformuleerd en de dader wordt gevat. Waarom zouden ze dat niet doen?
Het centrum vindt dat blijkbaar niet nodig wanneer etnische kansarmen zich aan racistische daden schuldig maken.
2 voorbeeldjes :
- de allo-jongeren die de zwangere dochter van Coeman ineen trapten kwamen er met een berispingkje vanaf
- de allo-jongeren die Joodse schoolkinderen poogden te stenigen in Beringen werden ook alleen maar eventjes aan hun oren getrokken.
Oud 17 januari 2007, 20:06   #8
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
de religieuse achtergrond van de dader heeft 9 kansen op 10 wel wat te maken met die daad.
Dat kan jij wel even vlotjes komen zeggen, maar je kan het onmogelijk staven met feiten.

Je gaat blijkbaar, net als enkele anderen op dit forum, uit van de hypothese dat de mensen die jullie zo graag als "dhimmies" benoemen (maar ook de mensen van het CGKR en gematigde politici) om één of andere mysterieuze reden de allochtone gemeenschap onvoorwaardelijk en compleet blindelings in bescherming willen nemen, en zelfs bereid zijn om allerhande feiten te verdraaien om die rol van onvoorwaardelijke beschermheer te vervullen. Ik vind dat een op zijn zachtst gezegd merkwaardige hypothese. Je moet mij eens uitleggen wat die "dhimmies" daar volgens jou eigenlijk bij te winnen hebben?

Ik voel me zelf in elk geval niet in het minst geneigd om het onvoorwaardelijk voor mensen op te nemen die ik zelfs niet ken. Dat zou nogal dom zijn. Neem nu het geval dat je hier zelf voorlegt : een allochtoon slaat een homo in elkaar. Als ik me zou opstellen als kritiekloze beschermheer van allochtonen dan zou ik hier een levensgroot probleem hebben als homo. Dus nee, ik neem het voor niemand op zonder dat daar een reden voor is. En als ik het regelmatig opneem voor de allochtone gemeenschap in algemene zin, dan is het omdat ik laffe en ongefundeerde aanvallen van xenofobe autochtonen aanzie als een goede reden.

Het is een beetje gemakkelijk om één geïsoleerd crimineel feit uit het nieuws te lichten, dat door een allochtoon is gepleegd, en dit vervolgens op een compleet ongefundeerde en onwetenschappelijke wijze te extrapoleren naar een "universele waarheid".
In Sint-Joost is er een turk die het idee heeft opgevat om het sociale weefsel van de wijk waarin hij woont te versterken door geregeld een multiculturele maaltijd te organiseren. Er komen mensen van allerlei origine en religie op af, en het is een groot succes dat op algemene goedkeuring kan rekenen. Dat toont aan dat integratie zo zijn succesjes kent, maar je ziet mij hier ook niet extrapoleren dat omwille van dat geslaagde initiatief de totale integratiepolitiek van de Belgische regering een groot succes is, of dat er geen integratieproblemen bestaan.
Oud 17 januari 2007, 20:29   #9
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat kan jij wel even vlotjes komen zeggen, maar je kan het onmogelijk staven met feiten.
Ik hoef dat niet te staven. Het ligt er zo al vingerdik op.

Citaat:
Je gaat blijkbaar, net als enkele anderen op dit forum, uit van de hypothese dat de mensen die jullie zo graag als "dhimmies" benoemen (maar ook de mensen van het CGKR en gematigde politici) om één of andere mysterieuze reden de allochtone gemeenschap onvoorwaardelijk en compleet blindelings in bescherming willen nemen, en zelfs bereid zijn om allerhande feiten te verdraaien om die rol van onvoorwaardelijke beschermheer te vervullen.
Ik ga er niet van uit, ik stel vast dat het zo is.

Citaat:
Ik vind dat een op zijn zachtst gezegd merkwaardige hypothese. Je moet mij eens uitleggen wat die "dhimmies" daar volgens jou eigenlijk bij te winnen hebben?
Allochtoon kiesvee.

Citaat:
Ik voel me zelf in elk geval niet in het minst geneigd om het onvoorwaardelijk voor mensen op te nemen die ik zelfs niet ken.
Vandaar dat je ettelijke bladzijden vol lult met klassieke progressieve deuntjes.

Citaat:
Dat zou nogal dom zijn. Neem nu het geval dat je hier zelf voorlegt : een allochtoon slaat een homo in elkaar. Als ik me zou opstellen als kritiekloze beschermheer van allochtonen dan zou ik hier een levensgroot probleem hebben als homo. Dus nee, ik neem het voor niemand op zonder dat daar een reden voor is. En als ik het regelmatig opneem voor de allochtone gemeenschap in algemene zin, dan is het omdat ik laffe en ongefundeerde aanvallen van xenofobe autochtonen aanzie als een goede reden.
Tja, voor dhimmies van jouw kaliber is elke kritische aftoesting van de islam een ongefundeerde aanval van xenofoben. Enige moed om islamitische gerelateerde samenlevingsproblemen zelfs maar onder ogen te komen verwacht ik echt niet van een professionele dhimmie als jij.

Citaat:
Het is een beetje gemakkelijk om één geïsoleerd crimineel feit uit het nieuws te lichten, dat door een allochtoon is gepleegd, en dit vervolgens op een compleet ongefundeerde en onwetenschappelijke wijze te extrapoleren naar een "universele waarheid".
Vertel dat maar eerst eens aan je progressieve broeders die de daad van 1 autochtone minderjarige compleet ongefundeerd en onwetenschappelijk extrapoleren naar een gans kiezerscorps, en dan omdat zijn tante de verkeerde partijkaart had.
Typisch toch voor de progressieve wereldverbeteraars om zich zelf te bezondigen aan de les die ze anderen spellen. Ach ja, die schijnheiligheid zijn we inmiddels al gewoon.
Oud 17 januari 2007, 20:42   #10
stropkeuh
Parlementslid

stropkeuh's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven Bekijk bericht
Misschien dat hij nu z'n leven zal beteren

Dus goed praten van geweld. Goed zo vriendje zal het onthouden.
Wanneer gaan ze u soort eens trug naar Mekka sturen?

Laatst gewijzigd door stropkeuh : 17 januari 2007 om 20:58.
stropkeuh is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 20:59   #11
metten
Parlementslid

metten's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Als de daders uit een moslimcultuur komen, kan er wel een verband zijn. De islam is namelijk niet zo vriendelijk tegen homo's. Volgens vooraanstaande geestelijken uit deze religie, mag men homosexuele medemensen van de hoogste toren gooien.
Zelfs "aangepaste" individuen als Abou Jah Jah en de man van Sylvie Melody, die zich ook politiek in ons land willen manifesteren, spuiten graag openlijk hun kritiek op andersgeaarden.
De homohaat die in de islamistische godsdienst ingebakken zit, mogen we niet over het hoofd zien. Ook de katholieke kerk is niet echt tolerant ten aanzien van homo's.
En zeggen dat de Vlaamse Minister President vandaag 17 jan 2007 om 16:04 uur in het Vlaams Parlement verklaarde dat wie zich in Vlaanderen vestigt zich onze taal en cultuur eigen moet maken!
In de Belgische democratie vertegenwoordigt een parlementslid immers alles behalve zijn kiezers. Hij is volkomen een produkt van de partij en haar ingebouwde drukkingsgroepen. Guy Verhofstadt, 1ste Burgermanifest 1991.
metten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 21:06   #12
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
En zeggen dat de Vlaamse Minister President vandaag 17 jan 2007 om 16:04 uur in het Vlaams Parlement verklaarde dat wie zich in Vlaanderen vestigt zich onze taal en cultuur eigen moet maken!
Dat van die cultuur zal hij wel niet gezegd hebben.
Oud 17 januari 2007, 21:08   #13
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Voil�*, moet kunnen. Dit is toch hetgeen waar die "raf" geen problemen mee zou hebben indien dit FDW moest te beurt vallen heeft hij trouwens geschreven naar aanleiding van die uitspraak in "humo" door dat zoontje van de leuvense brulaap. Dus hopelijk heeft hij hier nu ook geen problemen mee dat iemand van zijn geaardheid wordt "betast" door een lid van die zogenaamde andere minderheid. Multicul moet voor iedereen verrijkend zijn dus ook voor de homo beweging.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 21:12   #14
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoef dat niet te staven. Het ligt er zo al vingerdik op.

Ik ga er niet van uit, ik stel vast dat het zo is.

Allochtoon kiesvee.

Vandaar dat je ettelijke bladzijden vol lult met klassieke progressieve deuntjes.

Tja, voor dhimmies van jouw kaliber is elke kritische aftoesting van de islam een ongefundeerde aanval van xenofoben. Enige moed om islamitische gerelateerde samenlevingsproblemen zelfs maar onder ogen te komen verwacht ik echt niet van een professionele dhimmie als jij.

Vertel dat maar eerst eens aan je progressieve broeders die de daad van 1 autochtone minderjarige compleet ongefundeerd en onwetenschappelijk extrapoleren naar een gans kiezerscorps, en dan omdat zijn tante de verkeerde partijkaart had.
Typisch toch voor de progressieve wereldverbeteraars om zich zelf te bezondigen aan de les die ze anderen spellen. Ach ja, die schijnheiligheid zijn we inmiddels al gewoon.
OK dus als ik even samenvat dan zijn alle mensen die er een progressieve mening op nahouden bezig met stemmen te ronselen voor godweetwie door criminele feiten goed te praten. En de "kritische aftoetsing van de islam" (leuk gevonden), die tot stand is gekomen door het extrapoleren van één crimineel feit naar een universele waarheid, moeten we niet te veel in twijfel trekken want het ligt er toch "vingerdik" op en hoef jij dus niet te motiveren. Jaja, dat klinkt allemaal heel aannemelijk.

Wat er vingerdik opligt Online, is de onversneden en redeloze haat die zich achter lachwekkende termen als "allochtoon kiesvee" en "islamitische gerelateerde samenlevingsproblemen" even effectief verschuilt als een olifant achter een lantaarnpaal.

Laatst gewijzigd door Doki : 17 januari 2007 om 21:13.
Oud 17 januari 2007, 21:16   #15
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Eventjes mee de multicul toer opgaan. Wie zegt dat ze die allochtoon niet hebben staan beloeren en mischien perverse voorstellen hebben gedaan terwijl deze pipi aan het doen was. Zoals bepaalde fervente multiculers zouden zeggen, dan hebben ze het wel zelf uitgelokt en is het altijd gemakkelijk de schuld te leggen bij de allochtoonse gemeenschap. Was toch de uitleg die de multicul aanhangers gaven bij het voorval van GDM eigen schuld. Dus waarom nu niet zou men zeggen.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 21:21   #16
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Een terecht punt, en je zult me zeker niet horen beweren dat de moslimgemeenschap in het algemeen tolerant is tegenover homo's. Bewijs daarvan zijn de moeilijkheden die allochtone homo's hebben om zich te uiten, zelfs hier in België. Maar zoals je zelf zegt is de christelijke kerk ook niet meteen een toonbeeld van tolerantie terzake, en in mijn bovenstaande reactie gaat het me meer om het feit dat hier een geïsoleerd feit wordt aangegrepen om heel de islam in een kwaad daglicht te stellen, wat gewoon een andere vorm van intolerantie is.
Oud 17 januari 2007, 21:23   #17
Doki
Parlementsvoorzitter

Doki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Eventjes mee de multicul toer opgaan. Wie zegt dat ze die allochtoon niet hebben staan beloeren en mischien perverse voorstellen hebben gedaan terwijl deze pipi aan het doen was. Zoals bepaalde fervente multiculers zouden zeggen, dan hebben ze het wel zelf uitgelokt en is het altijd gemakkelijk de schuld te leggen bij de allochtoonse gemeenschap. Was toch de uitleg die de multicul aanhangers gaven bij het voorval van GDM eigen schuld. Dus waarom nu niet zou men zeggen.
Dat zou inderdaad kunnen ja, en in dat geval zou het inderdaad voor een stuk hun eigen schuld zijn (alhoewel zelfs in dat geval de aanval die volgde onaanvaardbaar was). Maar ik denk niet dat er aanwijzingen zijn dat het zo is gebeurd, of weet jij soms meer?
Oud 17 januari 2007, 21:34   #18
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Dit soort asocialen moeten hard aangepakt worden. Een gebrek aan kennis over homoseksualiteit, een bekrompen levensvisie, en ongetwijfeld ook een barre levenssituatie leiden tot dit soort acties. Ik vind niet alleen dat er op hate-crimes een zeer zware straf moet staan, maar dat er ook voorgelicht moet worden aan de bevolking 'waarom' het zo belangrijk is te begrijpen dat dit soort ongegrond geweld levens ruïneert. Haat leidt tot lijden.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 januari 2007, 21:34   #19
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
OK dus als ik even samenvat dan zijn alle mensen die er een progressieve mening op nahouden bezig met stemmen te ronselen voor godweetwie door criminele feiten goed te praten.
Nee, dat vat je niet goed samen.
Ik stel enkel vast dat de progressieve klasse anders reageert op een racistische daad gepleegd door een autochtoon en 1 door een allochtoon.
Wat opvalt is het enorme minimaliseringsdiscours wanneer de daad door een allochtoon gepleegd wordt. Men heeft er zelfs al een heel jargon voor bedacht : 'jongeren', 'kansarmen', 'gebrek aan kansen', etc.
Indien die jongeman uit het artikel van de DS nu ineen geslagen was geweest door een autochtoon wiens schoonzus een VB-lidkaart heeft, dan had de VRT het nieuws geopend met dat item, er de helft van de uitzendingstijd aan besteed, en een ganse Ter Zake aan gewijs, en het nog drie weken nagekauwd in allerlei duidingsprogramma's.
Maar nu het een allochtoon is, heeft het geen nieuwswaarde. De linkse mediajongens gaan er ook de allochtone gemeenschap niet mee lastig vallen, want ze zouden wel eens gepikeerd niet langer op de rooie partijen stemmen. Ze moeten dus gespaard worden.

Citaat:
En de "kritische aftoetsing van de islam" (leuk gevonden), die tot stand is gekomen door het extrapoleren van één crimineel feit naar een universele waarheid, moeten we niet te veel in twijfel trekken want het ligt er toch "vingerdik" op en hoef jij dus niet te motiveren. Jaja, dat klinkt allemaal heel aannemelijk.
Ken je het standpunt van de moslims tav homo's nu nog niet. En als ik moslims zeg, dan bedoel ik ook alle gematigde moslims.Waarschijnlijk heb je het incident waarbij een groene homo-allo enkele jaren geleden het thema bespreekbaar wou maken in zijn verdraagzame, gematigde gemeenschap, maar al snel moest onderduiken wegens doodsbedreigingen, uit je progressief geheugen verbannen?

Citaat:
Wat er vingerdik opligt Online, is de onversneden en redeloze haat die zich achter lachwekkende termen als "allochtoon kiesvee" en "islamitische gerelateerde samenlevingsproblemen" even effectief verschuilt als een olifant achter een lantaarnpaal.
Het
Oud 17 januari 2007, 21:37   #20
Vorenus
Banneling

Vorenus's schermafbeelding

Standaard

Hebben ze die homo nu langs achter of langs voor gepakt?
Vorenus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be