![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Europees Commissaris
|
![]() Miskraam voor Freya Van den Bossche
![]() De zwangerschap van sp.a-vicepremier en minister van Begroting Freya Van den Bossche is geëindigd in een miskraam. Dat heeft haar kabinet vandaag laten weten. Begin deze week raakte bekend dat de minister opnieuw zwanger was. Ze zou in juli bevallen van een derde kindje, het eerste met haar kersverse echtgenoot Dennis Van de Weghe, met wie ze eind vorig jaar in Thailand in het huwelijksbootje stapte. Aan de zwangerschap kwam nu echter voortijdig een eind. "Door complicaties eindigde de zwangerschap in een miskraam", luidt de commentaar. (belga/hln)
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Erg voor haar en de familie veel sterkte gewenst
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Inderdaad. Veel sterkte gewenst voor Freya, haar man en de rest van de familie.
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() gecondoleerd
maar toch #story |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Stomme chichimadam. Je moet de reacties op HLN eens lezen. Het is nooit slim hoogzwanger te zijn met zo'n zware job. Hare vent Dennis Van De Weghe heeft al een kind, Freya zelf al 2 dat word dus een 4de kind dat er nooit zal komen.
Daarmee leert ze eens het woord 'tegenslag' kennen in haar leven. Toen Morel zwanger was heeft ze van geen een linkse kiezers of mandataris proficiat gekregen, waarom zouden wij dat dan doen voor haar of ermee inzitten ? Freya is zo iemand die graag afgeeft op het Vlaams Belang maar enkel als er geen VB'er vertegenwoordigd is want dat wilt ze natuurlijk niet, schrik om onder tafel gepraat te worden. Ze kleed zich tegenwoordig als een goedkope hoer zonder fatsoen, denkt ze nu echt dat haar 2 kinderen later niet gaan lezen wat er allemaal over haar mama gezegd word op internet ? Een simpel forum of gazettensite is al voldoende. En deze madam wilt ooit toekomstig burgemeester van Gent worden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister
|
![]() Als minister is ze niets waard, maar ik vind het toch erg voor haar. Niemand verliest graag een kind. Of ze nu links of rechts is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() zeer triest
![]() ik heb ze al een steunberichtje gestuurt per e-mail. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 3 februari 2007 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Internaut? Is dat niet dezelfde persoon die er indertijd fier op was dat hij een auto van een Turk bekrast had? Tja, sommige mensen zouden beter even nadenken vooraleer ze hun mond opendoen of hier iets neerzetten...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit is me zelfs het bediscussiëren niet waard. Ik heb genoeg vrienden die getroffen zijn door hetzelfde en ik heb genoeg gezien welke pijn en twijfel dit veroorzaakt. Er zijn momenten waar de politiek eindigt en de menselijkheid begint.
Dus: sterkte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Minister-President
|
![]() Sterkte.
![]() |
#20 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
gedraag u een beetje. Deze topic gaat over een menselijk drama en zulk gescheld is hier niet op zijn plaats. Ook ik kan politiek mij totaal niet vinden met Freya, maar ik leef wel mee met zulk een trieste gebeurtenis.
![]() |
![]() |