![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Stel je bent in staat om in de tijd te reizen.
Je gaat op bezoek bij Leonardo Da Vinci. Wat neem je mee om de goede man te overtuigen dat je echt uit de toekomst komt? (Wat je niet kan doen is hem naar het heden meebrengen.)
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Hoh. Een weerstation?
Of nog simpeler: een rekenmachine!
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niets, de fouten uit zijn vele basisontwerpen van onze machines halen zal voldoende zijn om het hem te bewijzen. Hij was immers een verstandig man. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Psp !
*edit* dit dus ![]() *edit2* En mijn digitale camera natuurlijk, ge wilt van die mens dan toch is ne foto pakken ![]() Laatst gewijzigd door Voodoo Child : 9 maart 2007 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Oftopic : welkom terug firestone
Ontopic Mijn xbox 360 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Een boek van Nietzsche.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jantje, het is inderdaad geen toeval dat het over een verstandig man gaat. Ik heb Leonardo Da Vinci gekozen omdat ik iemand wilde die kritisch op informatie kon ingaan en die ook enige wetenschappelijk bagage had. Het nadeel echter is dat zo iemand zich niet gemakkelijk laat vangen door prietpraat. Bestaat de kans niet dat Da Vinci veeleer gaat denken dat de camera's, rekenmachines, ed ... niet uit de toekomst komen, maar uit een vergevorderde beschaving op een onbekend continent? Ten slotte werd Amerika pas tijdens Da Vinci's leven ontdekt (als we het perspectief van Europa en dus ook Da Vinci nemen). Deze begrijp ik niet. ![]()
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 9 maart 2007 om 16:47. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Europees Commissaris
|
![]() De krant van de dag.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() De algemene aanval op de almachtige Rede door Nietzsche zal wel een schok voor hem zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je enige mogelijkheid om hem te overtuigen is het dus doen via zijn eigen kennis en wetenschap. Je kan en mag niets gebruiken dat voor hem als buitenaards kan overkomen. Praetorian, overtuigd communist. denk dat ze dan wel aanvaarden dat hij uit de toekomst komt, hoewel ze hem dan eerdere een ketter zullen noemen en opstoken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Een biografie van Da Vinci
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() "Great Minds Think Alike"
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan niet, hij zal je als heks of tovenaar beschouwen. En je zou zijn leven beinvloeden en veranderen. Daarmee verander je ook de wereld na hem. Je moet dus goed nadenken en goed beseffen wat je doet en je kan niets uit zijn toekomst gebruiken. Je moet het dus doen met wat je daar hebt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Europees Commissaris
|
![]() ik zou de NWO-topic meenemen
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik denk dat de gemiddelde wetenschapper niks nodig heeft om hem te overtuigen dat-ie uit de toekomst komt.
hij praat Da Vinci zo onder tafel...
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en natuurlijk ook;
Welkom terug Firestone!!! ![]() En ik meen dat echt want ik ben geen quizzer... ![]()
![]() |
#18 | |
|
![]() Citaat:
Edit: Ik bedoel, das toch overtuigend nee? Laatst gewijzigd door HAMC : 9 maart 2007 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() een rol wc-papier.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ga toch nog is veranderen
![]() Ik neem een grote doos mee waarin iets zit wat hij nog moet maken, en laat hem die doos opendoen nadat hij het gemaakt heeft. Maar de grote vraag is, zal hij ook die dingen effectief maken als je zijn pad bent gekruist ? |
![]() |
![]() |