![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Ludwig Vandenhove (sp.a) - 22 tot 28 januari ° 10/12/1959, Burgemeester Sint-Truiden (1995-), Senator voor de sp.a sinds 2003, zetelt onder meer in de Commissie voor de Justitie. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Beste..
Een vraag die ik ondertussen al zo'n zeven jaar stel... Wanneer wordt er iets gedaan voor slachtoffers waarvan dader geïnterneerd is? Hiermee doel ik op rechten zoals informatie aangaande eventuele "vrijlating" van de geïnterneerde ! Slachtofferbemiddeling is een mooi woord,maar als slachtoffers van geînterneerden kunnen wij daar blijkbaar geen aanspraak op maken. Een geînterneerde is een "patïent"..en zo vervallen onze rechten als slachtoffer ! Wordt het geen tijd om hierin verandering te brengen ? |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voeg daar ook de vraag bij waarom goddienst voorgangers, zoals priesters en imams door justitie moeten betaald worden en deze niet bij cultuur horen?
|
![]() |
![]() |
#3 | |
|
![]() Citaat:
Beste U heeft gelijk. In de kamer van volksvertegenwoordigers zal binnenkort de globale problematiek van de interneringen aan bod komen. Ik zal opvolgen dat ook uw probleem daarin besproken en ook liefst opgelost wordt. Als u verder op de hoogte wil gehouden worden, stuur dan gerust uw e-mailadres naar [email protected]. Met vriendelijke groeten Ludwig Vandenhove Laatst gewijzigd door Ludwig Vandenhove : 26 januari 2007 om 14:39. |
|
![]() |