![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Instructie filmpje van de wijzen uit het oosten; Hoe sla je een vrouw ! Zeer leerzaam......
How To Properly Beat Your Islamic Wife |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als men de instructies volgt, blijft er niet veel meer over of zelfs niets om nog op te kloppen.
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ze zijn toch al beschaafder dan rob verreycken van het VB die zijn vrouw afranselde waar zijn koters van konden meegenieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Blijft uw vrouw aan uw oren zagen, dan hebt u waarschijnlijk er langs geslagen...
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik begrijp dat een aantal onder jullie deze 'instructeur' letter per letter volgen. Goed zo, blijven doen, jongens!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
aan de andere kant zou ik ook wel eens graag vernemen wat die ex- heeft uitgestoken om een 'omgevingsverbod' te krijgen voor haar eigen kinders ... want ik denk dat je daar als moeder toch ook al één en ander voor moet uitvreten ... bij de weg, deze topic is dubbel, dat filmpje was al eens op politics ... bij religie (of integratie) als ik mij niet vergis |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Allah diene mens ga nogal wa werk ebben zeg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou best kunnen. |
|
![]() |
![]() |