Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 januari 2007, 13:18   #1
Rob LMR
Burger

Rob LMR's schermafbeelding

Standaard

Als ik u mijn persoonlijke mening ter zake kan brengen: dit is bullshit van de bovenste plank.

Elke complottheorie van het niveau van "NWO verantwoordelijk voor de aanval op 11 september" heeft honderden of zelfs duizenden medewerkers nodig op verschillende niveaus (zowel militair als politiek als burgerlijk). Als we dat vergelijken met het heel eenvoudige watergate-schandaal, waarbij maar 10 mensen op de hoogte waren en waarbij er al één deep throat was die met het verhaal naar buiten is gegaan, is een geheimgehouden complot waarvoor 100 maal meer mensen nodig zijn en wat een veel hogere omvang heeft, een grote fictie. Niemand is zo naïef om op zo'n grote schaal zo'n risicooperatie te beginnen.
Rob LMR is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 13:24   #2
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob LMR Bekijk bericht
Als ik u mijn persoonlijke mening ter zake kan brengen: dit is bullshit van de bovenste plank.

Elke complottheorie van het niveau van "NWO verantwoordelijk voor de aanval op 11 september" heeft honderden of zelfs duizenden medewerkers nodig op verschillende niveaus (zowel militair als politiek als burgerlijk). Als we dat vergelijken met het heel eenvoudige watergate-schandaal, waarbij maar 10 mensen op de hoogte waren en waarbij er al één deep throat was die met het verhaal naar buiten is gegaan, is een geheimgehouden complot waarvoor 100 maal meer mensen nodig zijn en wat een veel hogere omvang heeft, een grote fictie. Niemand is zo naïef om op zo'n grote schaal zo'n risicooperatie te beginnen.
klopt volledig, en dan gaat er zogezegd niemand uit de biecht praten zeker, wat een onzin
Oud 30 januari 2007, 14:14   #3
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Er zijn bij elke samenzwering heel wat mensen die uit de biecht klappen, zo ook met 9/11 en de moord op Kennedy. De gecontroleerde media geeft deze mensen gewoon geen mogelijkheid om in de belangstelling te komen en herhaalt enkel de officiële versie, waardoor het lijkt dat er niemand is die uit de biecht klapt en de "conspiracy theorists" idioten zijn.

Natuurlijk klapt lang niet iedereen uit de biecht, maar diegenen die dat wel doen vertellen vaak ook dat ze zijn bedreigd of afgeperst door de Amerikaanse "intelligence", wat meteen verklaart waarom anderen zwijgen.

Het succes van een moderne samenzwering ligt niet in de manier waarop de feite geheim worden gehouden, maar de selectieve manier waarop er in de media bericht wordt.

De reden waarom Watergate en Zippergate mediacircussen zijn geworden, moet je zoeken in het politieke spel tussen democraten en republikeinen (in werkelijkheid één pot nat) dat daarachter zit. Samenzweringen van niveau halen zelden tot nooit de media. Vind je het zelf dan niet toevallig dat we nooit iets in de media vernemen over Bilderberg-bijeenkomsten of de bijeenkomsten in de Bohemian Grove, terwijl het in alle tabloids staat wanneer één of andere royal een scheet laat in publiek?!?

Laatst gewijzigd door IlluSionS667 : 30 januari 2007 om 14:17.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 14:39   #4
d24e
Partijlid

d24e's schermafbeelding

Standaard

Bericht verwijderd. Ik wil hier geen discussie beginnen.

Laatst gewijzigd door d24e : 30 januari 2007 om 15:01.
d24e is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 16:16   #5
Dries VG
Vreemdeling

Standaard

Goed punt Illusion

Eum een forum dient om discussie te voeren(vandaar "forum") dus als je niet in discussie wil treden doe dat dan gewoon niet...

Ik vind dit een nuttige zaak om even bij stil te staan. Tuurlijk bestaat er een soort van schaduwregering. Als je een beetje kijk hebt op de wereldpolitiek zul je dit toch vroeg of laat moeten inzien. Geen dromerij dus.

maar of JM Dedecker hierover iets kan bijbrengen dat is de vraag..
Dries VG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 17:13   #6
deryz
Staatssecretaris

deryz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IlluSionS667 Bekijk bericht
Er zijn bij elke samenzwering heel wat mensen die uit de biecht klappen, zo ook met 9/11 en de moord op Kennedy. De gecontroleerde media geeft deze mensen gewoon geen mogelijkheid om in de belangstelling te komen en herhaalt enkel de officiële versie, waardoor het lijkt dat er niemand is die uit de biecht klapt en de "conspiracy theorists" idioten zijn.
belachelijk, als de media een geloofwaardige primeur hadden, zou het wel breed zijn uitgesmeerd geweest zijn, maar geef nu toch eens toe dat het meer uit de fabeltjeskrant komt en niet uit de echte...
Oud 30 januari 2007, 17:31   #7
IlluSionS667
Banneling

IlluSionS667's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
belachelijk, als de media een geloofwaardige primeur hadden, zou het wel breed zijn uitgesmeerd geweest zijn
Nogmaals : de media bericht quasi nooit over de Bilderberg-bijeenkomsten en de Bohemian Grove bijeenkomsten, waar nochtans de rijkste en machtigste mensen ter wereld elk jaar samenkomen.

De reden : de mainstream media wordt beheerd door multi-nationals die gecontroleerd worden door dezelfde mensen die onze regeringen controleren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door deryz Bekijk bericht
maar geef nu toch eens toe dat het meer uit de fabeltjeskrant komt en niet uit de echte...
De mainstream media is zelf amper meer dan een fabeltjeskrant, tegenwoordig. Als je het interessante nieuws wilt kennen, moet je de alternatieve media wilt raadplegen.
IlluSionS667 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 21:38   #8
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rob LMR Bekijk bericht

Ik kan mij vergissen, maar wie wist er tijdens W02 van de concentratiekampen?
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 21:40   #9
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Ik kan mij vergissen, maar wie wist er tijdens W02 van de concentratiekampen?
Iedereen met een IQ boven 45.
Oud 30 januari 2007, 21:50   #10
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Iedereen met een IQ boven 45.
Om mijn eer te redden ga ik even mijzelf ophangen.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 22:09   #11
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Om mijn eer te redden ga ik even mijzelf ophangen.
Dat mensen hun eigen graf moesten graven en men ze op een rij zette om kogels uit te sparen, daar ben ik niet zeker van, maar tot deze projecten had men vrije toegang (dat hadden de nazi's zelfs graag):

http://nl.wikipedia.org/wiki/Theresienstadt

http://nl.wikipedia.org/wiki/Theresi...iedlungsgebiet

Laatst gewijzigd door lombas : 30 januari 2007 om 22:10.
lombas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 januari 2007, 22:34   #12
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

De ontwikkeling van de atoombom is ook tot op het laatste moment kunnen verborgen gehouden worden.

Die argumenten stellen echt niets voor als je er rationeel over nadenkt. Als je gelooft dat zoiets niet kan dan geloof je ook dat intelligentieagentschappen zoals de CIA en de NSA en MI5 etc al 60 jaar aan het prutsen zijn, wat zeker niet het geval is. Een van hun hoofdtaken is immers geheimhouding in al haar aspecten.

Laatst gewijzigd door exodus : 30 januari 2007 om 22:46.
exodus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be