![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() ik vrees dat dit eigenlijk een rethorische vraag is, maar toch:
tegenwoordig woon ik bijna 2 jaar in antwerpen - heb er een leuk café gevonden (grenzend aan een migrantenbuurt - waar ook ik woon). Het is een "progressief" café; een publiek vnl bestaande uit artiesten, studenten, etc... de politieke discussies aan de toog meestal erg "links" getint. een leuk café anders ![]() Pas op; er zijn er wel hoor, maar dat zijn dan meestal ex-moslima's. Laatst gewijzigd door korvo : 28 januari 2007 om 20:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Het is bij hen de gewoonte dat mannen en vrouwen zich apart 'bezighouden'. Zelf opgelegde apartheid? Ik weet het niet, eerder denk ik weer een leep truukje van de mannen. Nog zo'n goei in mijn streek, een fitnesszaak, uitgebaat door een moslim, die één keer/week enkel toegankelijk is voor vrouwen, zo kunnen de moslima's trainen zonder hoofddoek en met trainingoutfit omdat er dan geen mannen in de buurt zijn. Maar schaars geklede autochtone dames mogen op andere dagen wel samen met de mannen komen trainen. Tja... Aan de andere kant... niet iedereen gaat graag op café, ik hou er helemaal niet van maar wil dat zeggen dat je asociaal bent of niet met andere mensen in contact komt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik kan me zo al 2 redenen bedenken. 1) Die linkse praat zou toch maar vervelen. Buiten wat beledigingen aan de profeet, en de multicultuurloze mengelpot komt er toch niets uit linksen. 2) Bruin veel aantrekkelijker is dan blank
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() ik ga niet enkel naar linkse cafés hoor
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Maar weet je wat, leer thee drinken, bekeer u tot islam, en poets uw Berbers op, en je mag misschien es binnen in het jongerenhuis Asïr te Antwerpen Berchem.
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zie je nooit gehoofddoekten in het publiek van sportwedstrijden ( bij tennismatchen bij vb), of concerten, in panels, TV-programmas, ...? Het zal wel iets met die zelf-opgelegde apartheid te maken hebben die de koran dicteert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Partijlid
|
![]() Klaagt u nu dat u te weinig hoofddoeken ziet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Neen hij klaagt dat ze niet deelnemen aan het openbare leven in Belgie. Geen enkele.
Uiteraard niet. Als ze dat doen worden ze thuis bont en blauw geslagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Waar haalt u die idiote conclusie vandaan?
Nee, ik zeg dat het toch wel merkwaardig is dat al die moslima's die de hoofddoek steeds meer broodnodig vinden om te kunnen emanciperen, dat je die niet ziet in gelegenheden waar ze zouden kunnen emanciperen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Dat is dus mijn punt. Ik vrees dat "wij" in hun ogen (weeral) té immoreel zijn - en "onze" maatschappij ook. Zo gaan we er dus niet komen hé...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In die massa volk op straat zag ik wel heel wat vrouwen en meisjes maar zogoed als geen enkele hoofddoek! En dan weten hoe ze hier lopen te zeveren en zagen en oproer te stoken! Daar kan enkel een kort en krachtig "njet" tegenover staan ipv de talloze blz geleuter die er reeds aan werden gewijd! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Partijlid
|
![]() wel ja is waar Moslima's gaan niet vaak naar café's:
Er zijn verschillende redenen hiervoor, bvb Als men met vriendinnen op stap zijn gaan ze liever iets eten en gaan babbelen - Veel meiden mogen het gewoonweg ook niet -enz.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#18 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() mijn vraag is:
Is "naar café gaan" iets goed of slecht en waarom? Voor mij is dat zeker slecht: 1 - Er wordt daar gerookt! 2 - Er wordt daar vaak alkohol, pintjes, etc .. gedronken 3 - Je versplit jou geld .. 4 - Je verspilt jou tijd (je kan beter iets anders doen zoals leren) 5 - Met die geld dat je daar verspilt kun je arme mensen helpen.. .. etc Groetjes yahya
>>>>> Defending islam in the west <<<<< FaithFreedom //.. Is islam een religie of een sekte?...\\ Answering-Islam ** An Islamic History of Europe ** Laatst gewijzigd door _Yahya_ : 30 januari 2007 om 00:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister
|
![]() Citaat:
de moslim mannen zaten bij elkaar aan de ene kant van de tafel, terwijl moslimvrouwen tussen autochtone vrouwen en mannen zaten. Heeft iets te maken met het islam idee over vrouwen vrees ik.
Support the people of Herouxville, Quebec, Canada: http://municipalite.herouxville.qc.ca/avispublic.htm Version francaise:http://municipalite.herouxville.qc.ca/normes.pdf | English version : http://municipalite.herouxville.qc.ca/Standards.pdf Send an email to: [email protected] (*) rmp: rovershoofdman, moordenaar en pedofiel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |