![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() World News
-------------------------------------------------------------------------------- Giant human skeleton found in Saudi Arabia By Saalim Alvi from Riyadh Apr 22, 2004, 12:04 Recently gas exploration is going in the desert of south east region of Saudi Arabia. This desert region is called Empty Quarter, which means in Arabic "RAB - UL -KHAALEE"; this body has been found by ARAMCO exploration team. This proves what Allah SWT said in QURAN about the people of AAD nation and HOOD nation. They were so tall, wide and very power full that they were able to pull out big trees just with the one hand. But what happen after when they become misguided and disobeys Allah SWT, Allah SWT destroyed the whole nation. ULEMA KIRAM of Saudi Arabia believes that this body belongs to AAD nation. Saudi military took over this whole area. And nobody is allowed to go in this region except Saudi ARAMCO personnel's. Saudi government has kept it very secret but some military helicopters took pictures from air. And one of them he runs on internet here in Saudi Arabia. © Copyright 2003 by The New Nation http://nation.ittefaq.com/artman/uploads/pic6_045.jpg bron: http://nation.ittefaq.com/artman/pub...cle_8519.shtml
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() Nice photoshopping ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Dat is al een vrij oude Hoax (en toegegeven intussen maar dat bericht vind ik niet terug!)
http://farshores.proboards1.com/inde...94&start=0
![]() |
#4 |
Minister-President
|
![]() Hier is de rest van de commentaar :
http://zuhair.blogs.com/rants/2004/0...udi_aramc.html Eigenlijk toont dit geval nog maar eens het verschil tussen geloof en wetenschap : Een gelovige die merkt: Hé er staat iets van in het heilig boekje, dus moet het waar zijn en is het ook meteen een bevestiging van het boekje. De gelovige gaat niet verder kijken dan dat. Een wetenschapper, die gaat pas tevreden zijn al hij het DNA van restjes beendermerg kan analyseren om zeker te zijn van echtheid of als hij van verschillende collega's wetenschappers die bevestiging kan krijgen.
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
Zouden de mensen vroeger verteld hebben dat een tijd zal komen dat de mens in de lucht zal vliegen een dat ze van het ééne continent naar het andere een paar uurtjes nodig hebben dan had dat niemand geloofdt.
![]() |
![]() |
#6 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De toekomst is idd veel moeilijker te voorspellen dan het verleden? ![]() Wat heeft dat met de originele posting te maken? Daaruit bleek alleen maar uw goedgelovigheid ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
De mens heeft altijd zijn grenzen willen verleggen. Bewijzen daarvan zijn mythen of verhalen zoals Daedalus & Icarus en de studies van vele wetenschappers over vliegende dieren en andere dingen. Het zijn integendeel steeds de godsdiensten geweest die de vermanende vinger opgestoken hebben om zich niet te wagen in gebieden die voor ons bestemd waren en niet het ondenbare te denken. We moeten daarbij niet alleen denken aan Gallileo Gallilei maar aan een hele rits van gebeurtenissen inclusief heksenverbrandingen en massamoorden van groepen die niet aan het standaard geloof voldeden.
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Een gelovige is iemand die kritiekloos een of ander geschrift aanvaard.
Een wetenschapper is iemand die alles in vraag durft stellen, ook al wat al vast leek te staan. Dank zij de wetenschappers hebben we vooruitgang, niet dank zij de gelovigen.
![]() |
#9 |
|
![]() Dus m.a.w jij gelooft liever in ufo's een wat de zogenaamde wetenschappers voor u op tafel leggen,
Een daarbij mischien is de foto feak zoals je zegt maar gefilmde opnames zult u dat feak noemen???
![]() |
#10 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Foto en film kunnen tegenwoordig even makkelijk getruckeerd worden. Ze vormen dus in beginsel geen bewijsmateriaal, tenzij er andere feiten de beelden ondersteunen.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot zover heb ik geen verklaring. De meeste wetenschappers ook niet. Te weinig vaststaande gegevens. Met een filmpje doe je tegenwoordig ook veel. Meestal moeten we het zo ver niet zoeken: De VS heeft verscheidene "black programs" met experimentele vliegende tuigen. Ik beweer niet dat het die amerikaanse tuigen zijn, maar het zou een veel simpeler verklaring zijn dan buitenaardse toestellen. En dan nog: Zelfs met het geval buitenaardse toestellen moeten we rekening houden. Ik zou het persoonlijk leuk vinden moesten er echt aliens bestaan die ons hier komen uitleggen wat er nu waar is van bijvoorbeeld religie (tenminste als ze ons niet te achterlijk vinden omwille van die religie).
![]() |
![]() |
#12 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
|
![]() Het volk van AAD
Het volk van Aad leefde na de zondevloed in het gebied dat wij nu kennen als Yemen. In de koran wordt verteld dat zij na de tijd van de profeet Noeh leefden. Allah had ze overvloed aan voedsel gegeven en hun land vruchtbaar gemaakt.zij waren bijzonder groot geschapen; en hadden veel macht van Allah gekregen . ze konden daardoor het land makkelijk bewerken en gebouwen maken die geen ander volk kon bouwen . HET volk van Aad leefde in weelde, maar ze waren de godsdienst van hen voorvader Noeh vergeten . Ze ontkenden dat Allah alles voor hen makkelijker had gemaakt en overvloed aan levensvoorziening had gegeven. Evenals vele andere volkeren maakten zij hen eigen afgoden en aanbaden die in plaats van Allah . Maar dat was niet het enige, ze onderdrukten de zwakkere volkeren en plunderden hen dorpen. Ze staken ze in brand en namen mensen mee als slaven. Zij vermaakten zich zoals de Romeinen door gevangenen voor wilde beesten gooien. Er was totaal geen liefde en medelijden in hen, ze vermaakten zich door het leed en pijn van de anderen . Het macht dat ze hadden gekregen had ze verblind, evenals vele andere volkeren in het verleden en heden! Ze dachten dat ze onverslaanbaar waren en hadden al hen respect voor Allah en zijn andere schepselen verloren . ALLAH besloot om hen een halte toe te roeppen en stelde een profeet aan om hen te waarschuwen . het was een man die ook tot het volk van Aad behoorde: En tot de Aad zei hen broeder Hoed; "oh mijn volk, aanbid Allah . jullie hebben geen god naast hem, jullie verzinnen slechts leugen". "O , mijn volk, ik vraag van u geen beloning hiervoor; mijn beloning is alleen bij Hem die mij schiep. Willen jullie dat niet begrijpen?" (koran ,hoofdstuk11 vers 50,51) Zij namen Hoed niet serieus en verklaarden hem voor een bezetene. Maar Hoed bezweek niet en bleef hen waarschuwen: "Verwonderen jullie je, dat er een waarschuwer van jullie Heer tot jullie is gekomen door een man uit uw midden, zodat hij jullie kan waarschuwen? Allah maakte jullie na het volk van Noeh erfgenamen en deed jullie in kracht toenemen. Gedenkt daarom de gunsten van Allah, zodat jullie zullen slagen. (koran hfdst.7 vers 69) Zei zeiden: " Bent u naar ons gekomen zodat we alleen Allah moeten aanbidden en de goden die onze vaderen aanbaden zullen verlaten ???Breng dan hetgeen waarmee u ons bedreigt als u oprecht bent".(koran hfdst.7vers70 Wat Hoed ook zei, het hielp hen niet, zij trokken zich niks aan van zijn vermaning. Ondanks hen uitdaging werden zij niet gestraft. als waarschuwing stopte Allah het regen. Hoed probeerde hen te laten inzien dat de droogte een waarschuwing was: "En o mijn volk, vraag vergiffenis van u Heer, wend u daarna tot hem , hij zal wolken die regelmatig regen nedergieten over u zenden en kracht bij u kracht voegen. En wend u niet af als schuldigen. (koran hfdst.11vers 52) Het water dat zij in hen beekjes hadden was alleen genoeg voor de mensen , ze konden hen tuinen en gewassen niet mee besproeien, de gewassen droogde op , het vee ging dood, de bloemen werden dor en lelijk,kortom de weelde dat zij genoten veranderde in een akelig situatie. maar toch bleven zij de boodschap van Allah ontkennen Zij zeiden :"O, hoed jij hebt ons geen enkel duidelijk bewijs gebracht en wij zullen onze goden niet in de steek laten om wat jij zegt, nog zullen wij jou geloven".(koran hfdts.11vers 53) Zij gingen hen afgoden smeken om te laten regenen en stuurden afgezanten naar andere plaatsen om hulp te vragen. maar niemand kon hen helpen , de afgoden hoorden hen niet eens.Ondanks alles verloochenden zij de boodschapper, ze dachten dat hij vervloekt was door hen afgoden en zeiden : Wij kunnen alleen zeggen dat sommige van onze goden jou met kwaad hebben bezocht . hij antwoordde: "Voorzeker, ik roep Allah tot getuige en getuigen jullie ook , dat ik niets met jullie afgoden te maken heb. Smeet daarom alleen buiten hem plannen tegen mij en geef mij geen uitstel ! Ik heb zeker mijn vertrouwen in Allah gesteld , die mijn Heer en jullie Heer is. Er is geen schepsel dat zich op aarde beweegt, of hij houdt het in zijn macht . voorzeker, mijn Heer is op het rechte pad. Indien jullie afwenden dan heb ik waarmee ik gezonden ben jullie mede gedeeld.en mijn heer zal een ander volk in jullie plaats stellen. Jullie kunnen hem in het geheel niet deren . voorzeker mijn heer is bewaker over alles(koran hdtst11vers 54,57) De situatie werd met de dag erger, zij werden radeloos en vijandig tegen de gelovigen. op een dag zagen zij in de verte een grote grijze wolk aankomen. Ze werden blij en dachten dat het beladen was met regen.Ze waren zo blij dat zij bijna een feest van maakten : Toen zei een wolk naar hen valijen zagen komen zeiden zij :"Dit is een wolk dat ons regen zal geven ".Neen , (antwoordde Hoed) dat is hetgeen jullie wilden verhaasten, (het is ) een wind die een smartelijke straf bevat. Deze zal door het gebod van zijn Heer vernietigen...(koran hfdst.46vers24 , 25) Niemand zag dat de grijze wolk een waanzinnige storm was, totdat het steeds dichterbij kwam. En toen ze werden gegrepen was het te laat. niemand kon vluchten , de storm en onweer greep ze overal, de zandkorrel en alles dat het uit de grond raapte kwam als kogels en messen op de mensen af. Het duurde 8dagen en 7nachten. ze renden voor hen leven, maar tevergeefs ....En het kwam met hen zover dat slechts hen lege woningen waren te zien , zo straffen wij het schuldige volk.(koran hfdst.46 vers 25) Toen ons gebod kwam , redden wij Hoed en de gelovigen met hem door onze barmhartigheid. en wij bevrijden hen van een zware foltering.(koran hfdts.11 vers 58 ) Hoed en de andere gelovigen hadden een schuilplaats gevonden . het volk aad was met de grond gelijk gemaakt, er was niets meer van hen over, behalve lege verwoeste huizen: In deze waren de Aad. zij verloochenden de tekenen van hen heer en gehoorzaamden zijn boodschapper niet en volgden het bevel van elke opstandelingen vijand op .(koran hfdst.11 vers 59) Zeg: overweeg wat in de hemelen en op aarde gebeurd, tekenen nog waarschuwers baten een volk dat niet wil geloven. (koran hfdst.10 vers 101)
![]() |
#14 |
Minister-President
|
![]() Geeft uw boekske een verklaring voor die "Ufo-beelden" ?
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat is nu juist wat mij altijd verbaasde. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De naam zegt het zelf, niet geïdentificeerde vliegende objecten. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
|
![]() Citaat:
apen hebben een apart leven, geleid door hun natuurlijk instinct, het zelfde geldt voor ufo's !!
![]() |
![]() |
#18 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Lincoln die ufo s was de profeet van u op een kameel met zijn gevolg.
En de de kleinste flits,was het kind van 9jaar die verkracht werdt door uw profeet
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#20 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Die onweerlegbare logica eh! Waar blijft em het halen... Ik begrijp/snap em eigenlijk nog steeds niet goed zu, waar stuurt em op aan? Op het belachelijk maken van de Islam? ![]() ![]() [size=1]Misschien ligt het aan al die schrijffouten, maar ik denk dat het dieper zit![/size]
![]() |
![]() |