![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Wanneer zal een van onze regeringen eindelijk eens een degelijke studie bestellen over dit onderwerp en dan ook de nakende resultaten(die zeker in het nadeel van onze allochtone medemens zullen uitvallen) objectief meedelen zonder dat de Rode Garde dit afstopt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
POLITICS.BE 2:http://www.politiek.messageboard.be Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk! De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Dus da zal nooit uitkomen hé in het huidige België ... je kan naar buitenlandse tests kijken .. ik herinner me er eentje uit nederland waar duidelijk was bewezen dat het integratiebeleid volledig faalde maar ben helaas de link kwijt. En 'k heb er ooit ééntje uit engeland gelezen waaruit bleek dat er meer pakistani voor problemen zorgen dan engelsen zelf. Maar daar kom je nog nergens mee hoor, beter zou zijn het kaf van het koren te scheiden en niet meer op te sluiten maar irisscans te pakken en dan gans de familie van een crimineel terug naar hun etnisch afkomstig land te sturen.
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik herinner me een van onze hoogste politieambetnaren op de vrt beweren dat niet-Belgen in verhouding minder strafbare feiten plegen. Er werd later opgemerkt dat dit verwonderlijk was gezien men zou verwachten dat die er financieel niet zo goed voorstaan. Zijn onderscheid zal volgens mij nog duidelijker worden naarmate men meermaals veroordeelde criminelen onmddellijk nationaliseert terwijl de brave hardwerkende inwijkeling zonder strafblad, ... wordt gestigmatiseerd op basis van vermoedens en stemmingmakerij.
Laatst gewijzigd door DannyS : 3 februari 2007 om 11:37. |
![]() |
![]() |