Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 februari 2007, 14:50   #1
D.A.C.
Vreemdeling

Standaard Degelijke studie allochtonen en criminaliteit?

Wanneer zal een van onze regeringen eindelijk eens een degelijke studie bestellen over dit onderwerp en dan ook de nakende resultaten(die zeker in het nadeel van onze allochtone medemens zullen uitvallen) objectief meedelen zonder dat de Rode Garde dit afstopt?
D.A.C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 15:42   #2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.A.C. Bekijk bericht
Wanneer zal een van onze regeringen eindelijk eens een degelijke studie bestellen over dit onderwerp en dan ook de nakende resultaten(die zeker in het nadeel van onze allochtone medemens zullen uitvallen) objectief meedelen zonder dat de Rode Garde dit afstopt?
Wel Patrick Dewael heeft onlangs een nieuwe studie besteld ... bij Marion Van San. De verkiezingen zijn in aantocht hé.
Online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 15:51   #3
D.A.C.
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Online Bekijk bericht
Wel Patrick Dewael heeft onlangs een nieuwe studie besteld ... bij Marion Van San. De verkiezingen zijn in aantocht hé.
Ja maar ik heb het over een degelijke studie. De resultaten van deze zullen wij nooit kennen. Dewael haalt Van San er ook enkel bij om wat rechtsen in de Vlaams Links Democratische val te lokken, aangezien deze dame enige tijd geleden door groen/links Vlaanderen als een heks verketterd werd omdat zij durfde suggeren dat allochtonen toch wel enigzins verantwoordelijk waren voor enkele problemen.
D.A.C. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 16:09   #4
baseballpolitieker
Perm. Vertegenwoordiger VN

baseballpolitieker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar baseballpolitieker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D.A.C. Bekijk bericht
Je weet toch dat als dat gebeurd dat het een einde van een tijdperk van rode onderdrukking zou zijn, en dat dan het vb er met rasse schreden op zal vooruitgaan en dan zie ik ze wel nog in staat om de 50% te overschrijden!

Het volk dient de stem van de partijen te zijn, en de partijen niet de stem van het volk!
De nieuwe Vlaamse Partij! Vrij Vlaanderen
of neem eens een kijkje op ons geüpdate forum:Forum Vrij Vlaanderen
baseballpolitieker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 februari 2007, 16:24   #5
Bierke
Minister-President

Bierke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baseballpolitieker Bekijk bericht
Je weet toch dat als dat gebeurd dat het een einde van een tijdperk van rode onderdrukking zou zijn, en dat dan het vb er met rasse schreden op zal vooruitgaan en dan zie ik ze wel nog in staat om de 50% te overschrijden!
Dus da zal nooit uitkomen hé in het huidige België ... je kan naar buitenlandse tests kijken .. ik herinner me er eentje uit nederland waar duidelijk was bewezen dat het integratiebeleid volledig faalde maar ben helaas de link kwijt. En 'k heb er ooit ééntje uit engeland gelezen waaruit bleek dat er meer pakistani voor problemen zorgen dan engelsen zelf. Maar daar kom je nog nergens mee hoor, beter zou zijn het kaf van het koren te scheiden en niet meer op te sluiten maar irisscans te pakken en dan gans de familie van een crimineel terug naar hun etnisch afkomstig land te sturen.
Oud 3 februari 2007, 11:34   #6
DannyS
Staatssecretaris

Standaard

Ik herinner me een van onze hoogste politieambetnaren op de vrt beweren dat niet-Belgen in verhouding minder strafbare feiten plegen. Er werd later opgemerkt dat dit verwonderlijk was gezien men zou verwachten dat die er financieel niet zo goed voorstaan. Zijn onderscheid zal volgens mij nog duidelijker worden naarmate men meermaals veroordeelde criminelen onmddellijk nationaliseert terwijl de brave hardwerkende inwijkeling zonder strafblad, ... wordt gestigmatiseerd op basis van vermoedens en stemmingmakerij.

Laatst gewijzigd door DannyS : 3 februari 2007 om 11:37.
DannyS is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be