![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Jürgen Verstrepen (Lijst Dedecker) - 5 tot 11 februari Voormalig radiogeweld, presenteerde enkele talkshows op radio en televisie. Stapt in 2004 in de politiek en is verkozen als Vlaams volkvertegenwoordiger. Voorvechter van vrije meningsuiting en actief in de mediacommissie in het Vlaams Parlement. Op 17 april 2007 kondigde Verstrepen zijn overstap naar de Lijst Dedecker aan na een dispuut met VB-voorzitter Frank Vanhecke. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Staatssecretaris
|
![]() Geachte,
Het is iedereen wel bekend dat u goede vrienden bent met FDW. Maar hebt u ook politieke vijanden? En hebt u nog veel andere politieke vrienden in het VB of andere partijen? Alvast bedankt. mvg |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Wijze woorden toen ik in de politiek stapte van vele mensen die ik ken:
"Je vijanden zitten meestal in eigen rangen" Yep. Na 2,5 jaar politiek kan ik dit bevestigen .
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Naar welke politici kijkt u op?
Laatst gewijzigd door deryz : 5 februari 2007 om 22:32. |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Euhm... tegen of naar?
#5 |
Staatssecretaris
|
![]() naar dus
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe is je houding tegenover Alexandra, Beliën.
Waarom nodig je die mensen niet eens uit op een van je podcasts?
#7 |
|
![]() Alexandra en beliën? ik heb geen probleem met hen maar blijkbara zij wel met mij. Meer zeg ik daar niet over...
#8 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd door Pietje : 6 februari 2007 om 11:17. |
|
![]() |
![]() |
#9 | |
|
![]() Citaat:
Daar is toch niks mis mee? Volgens mij getuigt het van een vorm van vergevorderde volwassenheid als zulke figuren kunnen samenwerken binnen één ideologische gemeenschap zoals het VB. Vlaamse onafhankelijkheid, immigratiestop, staatsontvetting, waarden en normen...enz....remember?
![]() |
#10 |
|
![]() Nochtans behoren Alexandra Colen en Paul Beliën, zeker economisch, ook tot de liberale, zelfs ultra liberale strekking.
Echter Verstrepen is een progressieve rechts-liberaal en het tandem Colen-Beliën zijn conservatief rechts-liberaal of neoconservatief (strekking Bush). Beiden zijn uiteraard compleet verwerpelijk. |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
Zelf ben ik puur vrijzinnig , maar in deze tijden voel ik het nodig, nuttig en zelfs noodzakelijk sympathie en respect te hebben voor hun wijze van leven en denken . Trouwens, ook Anke is gelovig en - laat ons eerlijk wezen - zelfs een hedonist kan daar niet aan voorbij gaan. Of niet?
![]() |
#12 | |
|
![]() Citaat:
Kijk, ik heb colenmodder over mij heen gekregen in nationale pers en ze/hij hebben leugens over mij verspreid in hun publicaties. Iets wat ik nooit en nimmer heb gedaan. Ik zou dus zeggen dat de bal in hun kamp ligt, niet in het mijne...
![]() |
#13 |
|
![]() Nou, ik denk dat jurgen verstrepen de enige is die in het debat mee discussieert dan de andere politici, dat is al zeer positief ! (tot hiertoe dan)