![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() http://www.vrtnieuws.net/nieuwsnet_m...cht/index.html
resultaten voting Wil u dat Verhofstadt zijn 2e ambtstermijn uitdoet? ja = 52% (404) nee = 48% (374) Totaal aantal stemmen: 778 Enkel uw eerste klik op 'ja' of 'nee' wordt bij de stemmen geteld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Nieuwe tussenstand:
Wil u dat Verhofstadt zijn 2e ambtstermijn uitdoet? ja = 51% (407) nee = 49% (386) Totaal aantal stemmen: 793
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe daar maar een dikke vette "NEE!" van mij bovenop.
![]()
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Dus allen daarheen om diene VLDonnozelaar duidelijk te maken dat hij kan oprotten. Als het slechtloopt voor Pinokkio dan gaat die poll snel verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Ja!
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() Ja. Want ik zie geen beter alternatief.
Tenzij een rood-blauwe puzzel met een klein (maar uiterst interessant en noodzakelijk) geel-groen katalyserend verbindingsstukske ... Vivant Paars dus ... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() der is altijd een alternatief. En ik zou eerlijk gezegd graag een alternatief hebben dat iets minder luchtkastelen verkoopt.
en ik zie graag regeringen op hun bek gaan. Das mijn slecht karakter. the higher they fall, the langer they drop. En daarbij ik hou wel van verkiezingen en hun verkiezingsstrijd. Van mij mocht het ieder jaar verkiezing zijn.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hij gaat 2006 nooit halen want den boel gaat volgend jaar in elkaar stuiken. Enig idee hoeveel firma's er na mei 2004 naar het oosten vertrekken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Daarom stem TEgendraads : wij schaffen al het geld af. Dus kunnen ze geen belastingen meer heffen. Er is niets meer om op te heffen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Bij gebrek aan beter: JA
![]() |
#12 |
Minister-President
|
![]() Er is altijd beter ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementslid
|
![]() Laat Guy maar zijn tweede ambtstermijn uitdoen en tot 2009, geen enkel probleem!
Dan zullen wij er staan met man en macht ! (SP.a) |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Geen Freya's en Stevekes aub ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja = 49% (602) nee = 51% (626)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Vivant, de partij die in het gat van de VLD onbekwamen kruipt. En zeker geen kleptomane spasten in 2009. Enfin, dat ze maar doen, volgende maand mijne grond gaan kopen in het oosten, daarna een ferm buildingske erop zetten op kosten van de firma ( kwestie van geen belastingen te betalen), firma ginder opstarten, en daarna den gehele boel van hier naar ginder versassen en het spel hier laten slapen tot alles leeg is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Tijdens de eerste rit had Guy de flosh getrokken en mocht hij nog eens een rit op de molen doen. Maar nen tweede keer de flosh trekken... das lastig want die van de molen probeert nu om iemand anders de flosh te laten trekken.
Vertaling in het ABN op aanvraag.
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, Guy Verhofstadt doet het goed!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Partijlid
|
![]() Guyke gelooft zelf niet dat hij de 2e rit gaat uitrijden, waarom wil hij het voetvolk dan wijsmaken dat hij nog maar aan de derde wil beginnen.....
Volksbedrog