![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: CGKR moet discriminaties door OCMW's aanvechten! | |||
Zeer zeker |
![]() ![]() ![]() |
2 | 66,67% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
1 | 33,33% |
Aantal stemmers: 3. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Geachte J.M. Dedecker
Voor de gemeenteverkiezingen heb ik (FRoNT) M.I.S.(paul schietekat) trachten te lanceren. Paul zag het uiteindelijk niet zitten. Doch vanaf de goede uitslag namelijk 3 (paarse) zetels naar VB bekend raakte was hij overtuigd dat er ruimte was voor een nieuw politiek initiatief. Zo heeft hij dan toch M.I.S., dat nu reeds binnen uw lijst bestaat, na nieuwjaar gelanceerd. Voor FRoNT(-international), politiek van onderuit, is er daarentegen niets verandert. De discriminatie binnen de kieswetten is gebleven, eigenlijk nog versterkt voor ons. Het enige mogelijk protest hiertegen is en blijft noch steeds "stemverzuim" plegen! Omdat het gerecht (de parketten) aan dit laatste geen politieke boodschap heeft is 't probleem "als het recht op gelijke arbeidskansen" bij 't CGKR als klacht neergelegd. Tevens zijn, via de gemeenteraadsvoorzitter, nogmaals OCMW- en stadsraad op de hoogte gesteld van hun plicht dit in respectievelijk zonder mijn bijzijn te bespreken! Het OCMW van Sint-Niklaas wordt aanzien als het (corruptie-) model voor gans het land. Klacht neerleggen tegen hen betekend eigenlijk arbeidsrechtbank-boete betalen aan hen. Doch antwoorden op aan hen betekende vraag doen ze door het ontkennen van ontvangst. Vervalste postdocumenten worden zelf ingeschakeld om het tegenovergestelde te beweren. En dan spreken wij nog niet over het niet rechterlijk sluitend zijn van de leefloonwet & het enkel bij mij toepassen van de uitputtingsprocedure van SZ bij de deze leefloonwet. Iedere leefloonaanvrager is dus sociaal verplicht eerst mindervaliditeits-aanvraag te doen, dus ook een geestelijk onderzoek, vooralleer ooit een leefloon-uitkering te kunnen trekken. Ik ben (Iedereen kan) dus zot (politiek vluchteling in eigen land) verklaart (- worden) omdat ik (ze) tegen ongrondwettige discriminerende kieswet& ben(zijn) (5% kiesdrempel, bhv-probleem, de ongelijk- & noodzakelijkheid v/d voordrachthandtekeningen & de discriminerende leefloonwet). Al deze onnodige pesterijen, hun pampergeld(verplichte zelfmoord) enz... zullen mij nooit doen zwijgen! Vanwege Rudiger Verhulst (Algemeen Voorzitter van FRoNT-international) Door toedoen van 't OCMW Sint-Niklaas (9100), verplicht ambtshalve inboorling & enig minder-valide via de verplichte uitputtingsprocedure van de sociale zekerheid, met uitkering die betaald wordt via achterstallen (1 v/d slapende of verloren dossiers). Dendermondse st..x..g 23 (Dus eigenlijk Dendermondse steenweg n°15) 9100, Sint-Niklaas, Belgie (Nieuw-Vlaanderen).
Er is geen Cordon Sanitaire. Er is alleen de lafheid de armsten zelfs geen politieke kansen te bieden door de ongrondwettige & onmenselijke kieswetten te handhaven! Het CGKR is hiervan op de hoogte! |
![]() |
![]() |