![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Hey,
ik zou graag wat beter op de hoogte zijn en blijven van geschiedenis edm. Nu vroeg ik me af wat de meest toonaangevende tijdschriften zijn op het moment?? Ik heb al de uitgaves gevonden van Historynet.com. Die lijken me wel leuk. Nog suggesties?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedoel je academisch of populair, en indien academisch: welke richting?
![]() |
![]() |
#3 |
Lokaal Raadslid
|
![]() mmm...
academisch heb je er die eerder onderwerpoverschrijdend zijn?? Ik heb vooral interesse in * Amerikaanse geschiedis (vnl revolutie en burgeroorlog) * Britse geschiedenis * Lage landen maar ik wil daarbuiten ook mijn kennis uitbereiden... Een mens kan nl nooit genoeg weten... En als ik jullie hier soms hoor praten... ![]() Dus maar één optie... lezen en nog eens lezen |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik raad je in dat geval aan om de catalogus (online consulteerbaar) van één van de Vlaamse universiteiten te raadplegen op tijdschriften. Een absolute aanrader online is JSTOR, dat echter deels betalend is maar voor studenten met een log-in inbegrepen is.
Laatst gewijzigd door lombas : 10 februari 2007 om 13:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |