![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari Geert Lambert (Oostende, 28 februari 1967) is een Vlaams politicus en advocaat. Lambert werd na de verkiezingen van 2003 voorzitter van de spirit-fractie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. In oktober 2004 volgde hij Els Van Weert op als partijvoorzitter. Tegenwoordig zetelt hij in het bestuur van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds, de Vlaamse mutualiteit. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Beste,
reeds enkele jaren zien we u daar ook enige dagen slijten achter een tapkraam en reeds enkele jaren is het steeds ongerust wachten of er het volgend jaar nog een editie wordt gehouden. Kunt u mij geruststellen zo ik voor komende 30 jaar 2 weken vakantie kan vastzetten in augustus? |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Beste Dude,
Hou alvast 9-8 tem 15-8 vrij voor de volgende editie. En als het van mij afhangt gaan we er nog eens 35 jaar voor. Geert |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() voor vandejaar is het al geregeld. Laat mij vertrouwen halen uit uw eerste post dat dit u ook nauw aan het hart ligt.
|
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Reeds van toen ik 16 was, dus bijna 24 jaar geleden...
Geert |
![]() |
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() en terecht
![]() |
![]() |