![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari Geert Lambert (Oostende, 28 februari 1967) is een Vlaams politicus en advocaat. Lambert werd na de verkiezingen van 2003 voorzitter van de spirit-fractie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. In oktober 2004 volgde hij Els Van Weert op als partijvoorzitter. Tegenwoordig zetelt hij in het bestuur van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds, de Vlaamse mutualiteit. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Schuift dat nog een beetje zo in de raad van bestuur zitten ?
Enfin , ik viel van mijn stoel toen ik zag dat jij er bestuurder was . Vlaams en neutraal , dat zijn nu net twee dinngen waar jij TOTAAL geen voeling mee hebt . ![]() toch voor de centjes dan maar ![]()
#2 |
|
![]() Men ontvangt hiervoor een zitpenning van brutto - zou effe moeten nazien voor 100% juist te zijn - ongeveer 90 Euro, netto dus om en bij de 45 Euro. Er zijn ongeveer een drie, vier vergaderingen per jaar. Dus zeker voor het grote geld hé!
Louter ter info: iedereen kan zich hiervoor kandidaat stellen hoor. Elk ziekenfonds is verplicht daarvoor een oproep te doen. |
![]() |