![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Geert Lambert (Spirit) - 12 tot 18 februari Geert Lambert (Oostende, 28 februari 1967) is een Vlaams politicus en advocaat. Lambert werd na de verkiezingen van 2003 voorzitter van de spirit-fractie in de Kamer van Volksvertegenwoordigers. In oktober 2004 volgde hij Els Van Weert op als partijvoorzitter. Tegenwoordig zetelt hij in het bestuur van het Vlaams & Neutraal Ziekenfonds, de Vlaamse mutualiteit. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Partijlid
|
![]() De laatste tijd is dit wel een "hot-topic", onder meer omdat een hele rij grote politici en academici wel te vinden zijn voor het idee. Het gaat ervan uit dat iedere Vlaming voor de federale verkiezingen ook zou mogen stemmen voor de Franstalige partijen.
Ik had graag even gepeild wat u ervan vindt (en graag niet gewoon afschieten onder het motto "vlaanderen onafhankelijk ![]()
Opgepast: under construction: mijn Belgisch-nationalistische website Laatst gewijzigd door amydal : 14 februari 2007 om 17:49. Reden: update |
![]() |
![]() |
#2 |
|
![]() Ik zie het nut er niet van in. Men stelt dat dit belangrijk is voor een federale staat, maar men vergeet dat er nu al mechanismes ingebouwd zijn voor ons federaal bestel te garanderen, o.m. de paritaire regering, de grendelgrondwet, ...
Dus: voor mij hoeft het niet, want echt niet nuttig. Geert |
![]() |
![]() |
#3 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Alvast bedankt.
Opgepast: under construction: mijn Belgisch-nationalistische website Laatst gewijzigd door amydal : 14 februari 2007 om 18:11. Reden: update |
||
![]() |