![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
nl.politiek Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep nl.politiek. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
|
![]() Weet je, dat is zo één van die dingen die ik me wel eens afvraag. En zo ja,
door wie? Door z'n vrouw, door z'n dochter? Je weet het tegenwoordig niet met die christenen. |
![]() |
#2 |
|
![]() Orac wrote:
> Weet je, dat is zo één van die dingen die ik me wel eens afvraag. En zo ja, > door wie? Door z'n vrouw, door z'n dochter? Je weet het tegenwoordig niet > met die christenen. Vraag aan de lampjesbak: Ben je al naar bed geweest, of heb je gewoon weinig slaap nodig? En, moet je vandaag werken? Of heb je andere bezigheden? Je komt op mij een beetje emotioneel instabiel over. Je krijst in steeds hogere toonsoorten. |
![]() |
#3 |
|
![]() "Orac" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Weet je, dat is zo één van die dingen die ik me wel eens afvraag. En zo > ja, door wie? Door z'n vrouw, door z'n dochter? Je weet het tegenwoordig > niet met die christenen. > Ach....wat ben u een zielig figuur |