![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gisteren was er op de Britse staatstelevisie een documentaire over 9/11 conspiracy theories.
Zoals zo dikwijls wanneer Angelsaksen over zichzelf spreken en denken, gedragen ze zich revisionistisch en quasi-fascistisch. Het was ook gisteren weer prijs. De documentaire begon met een zogezegd objectieve vertelstem die zei dat "9/11 de ergste terreurdaad ooit op Amerikaanse bodem" was. Laten we deze valse, van een persverse kwaadaardigheid getuigende leugen toch eens en voor altijd de wereld uithelpen. De ergste terreurdaad ooit op Amerikaanse bodem was de uitroeiing van miljoenen native Americans. Op twee komt de uitroeiing van honderdduizenden zwarte negerslaven. Op drie komt de slavernij en terreur tegen slaven die nog niet uitgeroeid waren. 9/11 komt ergens helemaal onderaan het lijstje. Bij de faits divers en de voetnoten. Wij moeten als kritische burgers toch voortdurend waakzaam zijn wanneer het over dit soor mythevorming gaat. Den eeuwigen Angelsaks zal constant zijn eigen terrorisme onder tafel vegen, om pathetisch op een buitenlandse dreiging te kunnen focussen. Voor de rest toonde de documentaire redelijk goed aan dat 9/11 conspiracies een gemiste kans zijn, omdat de mensen die erachter zitten een zekere emancipatorische kracht vertonen, maar die jammer genoeg verkwanselen door ze in hallucinaties om te zetten, waardoor ze de échte, banale, maar veel belangrijker vragen niet durven stellen. Maar dit geheel terzijde. Laatst gewijzigd door C2C : 19 februari 2007 om 22:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Laten we eerst even de term terrorisme verbreden zodat alle misdaden tegen de menselijkheid er in passen. Daarna gaan we de Vandale revisioneren zodat we de woorden segregatie en volkerenmoord uit ons geheugen gewist zijn. En vervolgens kruipen we terug in onze gesloten geïndoctrineerde extreem linkse wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Staatssecretaris
|
![]() Communist 2 Communist
kritisch? u? hahahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk. Ik vind de indeling tussen terrorisme en andere vormen van dodelijk geweld eigenlijk irrelevant. Feit is dat Amerikanen miljoenen mensen hebben uitgeroeid, terwijl moslim-fundamentalisten er slechts een paar duizen hebben gedood. De eersten deden en doen het om onbegrijpelijke redenen, de laatsten om redenen die elk rationeel mens nog enigszins kan appreciëren. Laatst gewijzigd door C2C : 19 februari 2007 om 23:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#7 |
Staatssecretaris
|
![]() binnen honderden jaren wellicht
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Zeg Oliepiek/C2C, ga eens een definitie opzoeken van fascisme. Wat voor fascisten zijn de Angelsaksen dan volgens jou? Falangisten, Italiaanse fascisten, de Roemeense IJzeren Garde, Austrofascisten, etc...?
![]() |
#9 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dus ja, het is de ergste tereurdaad ooit tegen "de USA" op hun continent. maar bon, hoe "de modale Amerikaanse Indiaan" over denkt. Dat is een ander paar mouwen. Annyway, ik vraag me af hoeveel mensen stierven bij de onafhankelijkheids-oorlog en de Burger-oorlog. ![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Een druk op de knop en ze staan 200 jaar verder met de cijfers.
![]()
![]() |
#11 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dan begint de religieuze Bullshit maar pas...
En raad, maar is wie dan de barbaar zal zijn.
![]() |
#13 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Die documentaire was allesbehalve een getrouwe weergave van wat de echte vragen zijn die door 9/11 Truth gesteld worden. De gestelde vragen en de deelnemers zou ik zeker niet representatief willen noemen. Die Fetzer bijvoorbeeld kan zich met moeite nog laten zien op een bijeenkomst of hij wordt levend gevild. Hij houdt zich namelijk vooral bezig met zaken die er enkel op gericht zijn om 9/11 Truth belachelijk te maken (vliegtuigen waren hologrammen,...). Dylan Avery zit er steeds tussen omdat niemand toch een 23-jarige ernstig neemt. En Alex Jones moet nog veel leren over "hoe ik moet communiceren zonder over te komen als een schreeuwende gek". Hij overdrijft ook heel vaak, denkt dat iedereen in het complot zit en wijkt naar mijn mening te ver af (Diana,..) om als voorman van de 9/11 beweging gezien te worden. Voor de rest werd er eigenlijk geen enkel thema, of werkelijk pertinente vraag, behandeld. Typisch dat weer de 4000 joden besproken worden (jaja, 9/11 Truth is Stormfront in disguise). Dan wat plaatjes tonen van een treurende weduwe met barber’s adagio op de achtergrond om dan te kunnen beweren dat de waarheid vragen, en de regels van de rechtsstaat te willen respecteren, eigenlijk tegen de schenen van de slachtoffers schoppen is. Hierbij gewoon negerende dat heel wat slachtoffers (Jersey Girls,..) smeken om een nieuw onderzoek. Als je hier niet doorhebt, de bekwaamheid van de BBC kennende, dat de bedoeling van de documentaire alles behalve het voeren van een echt onderzoek was, dan...ja, dan zitten we met een ernstig probleem. Maar je mag mij natuurlijk ook zelf vertellen waarom de officiële versie de ware is. En als je dat gedaan hebt, mag je mij zeggen aan wat ik mijn emancipatorische krachten moet wijden zodat ze niet verloren zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() De zoveelste uiting van uw ziekelijke amerikanenhaat.Commentaar overbodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Enter : 20 februari 2007 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb enkel naar Island Parish gekeken.
Dat is tenminste goede televisie.
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Allez, de Franse Latijnse volkeren hebben Algerijnen letterlijk hun strot doorgesneden omdat ze sympathiseerden met de bevrijdingsbeweging FLN.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Een land waar je bijna vrij allerlei wapentuig kan kopen, kan je moeilijk van fascisme beschuldigen (elke vorm van fascisme wil het volk min of meer volgzaam maken en daar past vrije wapendracht niet bij).
![]() |