![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Heeft er iemand de 7e dag gezien? Ik vroeg me af of Duchatelet een beetje uit de verf kon komen? Ik heb de uitzending gemist.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Schepen
|
![]() Ik vond hem redelijk zwak,
zijn argumentatie vond ik weinig relevant |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Vreemdeling
|
![]() Je moet ook toegeven dat hij gewoon van de moderator geen kans kreeg zijn standpunt behoorlijk te stellen. Hij zegde dat de sociale zekerheid verkeerd gefinancierd werd n.l. uit de inkomsten van arbeid. Hij steld voor de sociale zekerheid te financieren uit produkten. Dit was eindelijk eens een stanpunt vanuit een ander oogpunt bekeken. Dacht je dat hij de kans kreeg dit standpunt te verdedigen? Maar neen, de ACV voorman en Vandenbroucke kregen 50 keer meer zendtijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Burger
|
![]() Citaat:
swat, het is al verbeterd en tegen Roland zeg ik "doe zo voort!" Funcky
Vivant. Geen revolutie zoals de sossen destijds, maar een niet tegen te houden evolutie. Kleinhouden lukt tijdig, tegenhouden niet. Wij denken op langen termijn, en niet op korte termijn. think global, act local !! |
|
![]() |
![]() |