![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Allochtone terreur in Charleroi
De veel geroemde "multiculturele verrijking" eist alweer zijn tol. De bussen van TEC -het Waalse broertje van De Lijn- rijden niet langer door de wijken Tergnée in Farciennes en Panama in Aiseau-Presles. De chauffeurs protesteren daarmee tegen het toenemende geweld, agressie en vandalisme tegen en op hun bussen. Thierry Boudin, al 18 jaar chauffeur in Charleroi, legt uit wat er aan de hand is. "Het gaat om een bende van vijftien tot twintig jongeren. Ze gaan in groep op de weg staan en houden de bus tegen. Of ze kladden de banken vol, stoken een vuurtje, roepen, schelden op de chauffeur, weigeren te betalen. Als je reageert, dan heb je miserie. Ik laat hen doen. Dan laten ze mij ook met rust." De politie laat de daders ook met rust. "De politie weet wel degelijk wie het zijn maar doet niets", zegt Boudin verbitterd. De man geeft wel toe dat chauffeurs zelden of nooit klacht indienen. "Ze hebben schrik voor represailles, want sommige chauffeurs wonen in die wijken." En zo rukt de agressie onhoudbaar op. Dat beseft ook politiecommissaris Thiery Bonetti: "Men belt ons niet uit schrik voor represailles en dus kan de politie niet optreden en voelen de jongeren zich steeds sterker. Ze hebben een gevoel van onaantastbaarheid." Bonetti noemt man en paard: "De jongeren veroorzaken niet alleen problemen in de bussen. Ze vallen ook mensen op straat lastig, bekladden bushokjes of openbare gebouwen. Het gaat om allochtone jongeren, kinderen van de tweede en derde generatie. Allemaal minderjarig want als ze achttien zijn, weten ze dat ze strafbaar zijn en vanaf dan houden ze zich wel gedeisd." De multiculturele heilstaat is dan toch niet zo paradijselijk als velen ons graag willen laten geloven.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het gaat goed in dit land
ziet ge dat dan niet ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Partijlid
|
![]() Ik vraag me ook af hoelang dit omgekeerd rascisme nog zal blijven kunnen in ons land! Als wij stenen gooien naar een Noord-Afrikaan zijn we rascist en worden aan de schandpaal gehangen. Als zij stenen gooien vragen ze begrip voor hun moeilijke situatie en moeten wij ze begrijpen. Dit is simplistisch uitgedrukt maar de harde realiteit.
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() ach, nog effe geduld, de laatste jaren zie je de score van het FN in Wallonie zeer rustig stijgen, bij de komende verkiezingen krijgen ze daar ook de rekening gepresenteerd, en dit met een partij, het FN zonder boegbeelden, zonder structuur, veel scheuringen en afsplitsingen, etc.
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Ook in de media lijken ze weer doof-stom te zijn. Wat aandacht voor dit probleem in hun nieuwsberichten is weer te veel gevraagd zeker?
![]() |
#6 |
|
![]() Ik stel voor dat we ze stemrecht geven, en wat kinderen laten adopteren, en het Vlaams Blok hun dotatie afpakken.
Dat zijn toch veel belangrijker zaken dan die buschauffeurs en hun veiligheid. Das trouwens een subjectief onveiligheidsgevoel dat die hebben denk ik. Dat zijn gewoon verzuurde chauffeurs. Ach, hoeveel keer moet ik herhalen en telkens weer vaststellen dat onze regeerders (?????) zich met van alles bezig houden, waar de burger geen boodschap aan heeft. De burger vraagt om veilig te kunnen wonen, zonder angst met het openbaar vervoer te kunnen gaan, de burger vraagt maatregelen voor meer werk. Maar neen de peosjenellen van de wetstraat moeten er eerst en vooral alle mogelijke wetten doordraaien die daar geen bal aan verhelpen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
(En hoeveel copy-pastes uit - steeds dezelfde - onverdachte bron gaan we zo nog krijgen?) Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nadat vorige week de stenen uit de grond gevroren zijn, regent het nu ook stenen in den belziek.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Dit land is een modelstaat, maar zoals elk model moet je de instructies lezen om ze te kunnen bouwen ...
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Dat die buschauffeurs dan klacht indienen. Represailles of niet. Dan dien je daarna klacht in tegen de represailles. Zelf niks doen, maar wel klagen dat niemand anders iets doet?
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() die jongetjes waren ondertussen zo gewoon dat ze met sneeuwballen konden gooien....
het is gewoon door het gebrek aan sneeuw dat ze nu stenen hebben moeten nemen Voor wanneer gaan de regeringspartijen eens voor gesubsidieerde sneeuw zorgen inde migrantenwijken?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Ik ben nooit in Charleroi geweest...
Of ik er ooit ga komen is nog maar de vraag! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() 'k zou zeker niet met de bus gaan...
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [size=7]1 2 3 PIANO ?????[/size]
![]()
![]() |
![]() |